سامانه پیام کوتاه ،سامانه پیام کوتاه رایگان ،نمایندگی سامانه پیام کوتاه

سامانه پیام کوتاه ((پیام رسون)) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون

سامانه پیام کوتاه ،سامانه پیام کوتاه رایگان ،نمایندگی سامانه پیام کوتاه

سامانه پیام کوتاه ((پیام رسون)) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون

تلاش لینکدین برای شبکه های اجتماعی

   

لینکدین یکی از معروف‌ترین شبکه‌های اجتماعی در حوزه کسب‌و‌کار است که امکان برقراری ارتباط کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک با نیروهای حرفه‌ای یا مستعد را فراهم می‌سازد. صفحه محصولات لینکدین به شرکت‌ها و کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک اجازه می‌دهد ارتباط نزدیک‌تری با کاربران و مشتریان احتمالی داشته باشند

با‌این‌حال طی سال‌های اخیر، سران لینکدین تلاش کرده‌اند امکانات و ویژگی‌های خود را  فراتر از شبکه‌ای برای استخدام نیرو در آورند.

 

یکی از این اقدامات در حوزه برندسازی  صورت گرفته است که «صفحه محصولات» نام دارد. درواقع هر کسب‌وکار از این پس می‌تواند علاوه بر صفحه اصلی، صفحاتی برای معرفی محصولات یا خدمات قابل ارائه بسازد. در صفحه محصولات، کسب‌و‌کارها علاوه بر امکان معرفی محصول می‌توانند ویدئو اضافه کنند و همچنین از طریق سیستم ارزش‌یابی، از سطح رضایت مشتریان خود مطلع شوند.

 

علاوه بر این اعضای لینکدین می‌توانند نظرات خود را  ارسال کنند و سطح رضایت خود از خدمات یا کالای خریداری‌شده را با دیگر اعضای لینکدین به اشتراک بگذارند. کاربران همچنین می‌توانند از بخش‌های مختلف صفحه محصولات استفاده کنند که شامل درخواست دمو و صفحه تماس با کسب‌و‌کار برای درخواست توضیحات بیشتر است.

 

سیاست‌های جدید لینکدین که بیشتر پس از خرید آن توسط مایکروسافت اتخاذ شده‌، به رشد این شبکه اجتماعی حرفه‌ای کمک فراوانی کرده است. در اقدام اخیر یعنی معرفی صفحه محصولات می‌توان مشاهده کرد که لینکدین دیگر شبکه‌ای برای استخدام نیرو نیست و گام‌های مثبتی در زمینه برندسازی برداشته است.

 

بااین‌حال جزئیات صفحه محصولات نشان می‌دهد که لینکدین همچنان به ریشه خود پایبند است. بخشی از صفحه محصولات به معرفی افراد حرفه‌ای و متخصص در آن زمینه اشاره می‌کند؛ به‌صورتی‌که فهرستی تصادفی از افرادی با حوزه فعالیت مرتبط با محصول به کاربران ارائه می‌شود و امکان برقراری ارتباط با آن‌ها نیز در نظر گرفته شده است.

لازمه استفاده مدارس از سامانه پیام کوتاه

سامانه پیامک ویژه مدارس

16 آذر 1399 41  0  0
لازمه استفاده مدارس از سامانه پیام کوتاه چیست؟
امروزه با پیشرفت علم و سرعت تکنولوژی بسیاری از کارها آسان شده و همه قشر جامعه اعم از بزرگسالان و حتی دانش آموزان می‌توانند با استفاده از این تکنولوژی بهترین استفاده را در جهت رفاه و آسایش خود ببرند.
در گذشته ای نه چندان دور، در همه مقاطع مدارس سختی های بسیاری برای ارتباط مابین والدین و معلمان و مدیران وجود داشت. برای مثال برای جلسه اولیا و مربیان، کادر مدارس حتما باید دعودت خود را به صورت کتبی به دانش آموز می‌دادند، که این خود علاوه بر صرف هزینه  و وقت، باز هم باز خورد خوبی نشان نمی‌داد زیرا بسیاری از دانش آموزان فراموش می‌کردند که دعوت نامه را به والدین خود بدهند. و یا اینکه مدارس برای اطلاع دادن در مورد بعضی از تعطیلی های مختص مدرسه، ناظمان مجبور به تماس با والدین می‌شدند که خود باعث آشفتگی و سر در گمی میشد و علاوه بر آن با هزینه بالای تلفن نیز مواجه بودند.
اما امروزه با استفاده از پنل پیام کوتاه برای مدارس، کارها بسیار آسان تر شده و آشفتگی به همراه نداره.
کاربرد سامانه ارسال اس ام اس برای مدارس:
1- حضور والدین در مدرسه برای جلسه اولیا و مربیان
2- اطلاع از وضعیت درسی دانش آموزان به صورت ماهانه
3- زمان های تعطیلی و یا نبودن سرویس و یا حتی زمانهایی که کلاس های فوق العاده برگزار می‌شود.
4- برگزاری مسابقات و قرعه کشی ها
5- امکان ارسال پیامک مبنی بر تاخیر یا غیبت دانش آموزان
6- ارسال اس ام اس مبنی بر مهلت پرداخت شهریه
7- مطلع کردن والدین از آزمون های آنلاین
 
چگونه ارسال پیامک باعث تبلیغات می‌شود؟
خیلی از مواقع مدارس به خاطر امنیت و پرهیز از صدا برای خانواده ها، در جاهای خلوت هستند و کسی از وجود آن اطلاعی ندارد. و یا اینکه خانواده ها بعد از جابه جایی منزل باید به دنبال مدرسه مورد نظر برای فرزند خود باشند که این بسیار کار طاغت فرسا برای والدین هست.
شما می‌توانید با استفاده از پنل اس ام اس در منطقه و محله ی خود، پیامک تبلیغاتی برای جذب دانش آموزان با رده ی سنی مشخص و جنسیت مناسب، آن را انجام دهید.
این خود یک ارسال پیامک هدفمند است.
سامانه پیام کوتاه پیام رسون ویژه مدارس شیراز :
شرکت اهورا اطلس فارس با شروع هفته ی جدید و با توجه به در نظر گرفتن شرایط  مریضی کرونا در نظر دارد که برای مدارس شهر شیراز تخفیف 80 درصدی را در نظر بگیرد و با این کار اقدامی مفید برای همه مقاطع مدارس شیراز داشته باشد. 
در این طرح کمترین تعرفه ی ارسال پیامک ویژه ی مدارس در نظر گرفته شده است.
تعرفه ی ارسال پیامک در نمایندگی پیامک شیراز ویژه ی مدارس ۱۰۰ ریال در نظر گرفته شده است. همچنین خطوط ویژه ی خبری جهت عبور از بلک لیست به نام مدرسه در کمترین زمان ممکن ارائه خواهد شد.

آسیب پذیری خطرناک در وردپرس شناسایی شد

بررسی‌ها از وجود آسیب پذیری خطرناک در یکی از پلاگین های محبوب برنامه وردپرس خبر می‌دهد.

 

آسیب پذیری مذکور که به تازگی وصله امنیتی برای آن عرضه شده به هکرها امکان می‌دهد تا کلمات عبور ادمین را در سایت‌های طراحی شده بر مبنای وردپرس بازتنظیم کرده و به بخش مدیریت محتوای این سایت‌ها دسترسی یابند.که بر روی بیش از ۵۰۰ هزار سایت نصب شده است.

 این آسیب پذیری در هفته‌های اخیر برای حمله به سایت‌های مختلفی استفاده شده و به تازگی  یک وصله نرم افزاری برای رفع آن عرضه شد.

 

پلاگینی که بدین منظور مورد سوءاستفاده قرار گرفته، Easy WP SMTP نام دارد و مالکان وب سایت‌ها از آن برای پیکربندی تنظیمات SMPT سایت‌ها که مربوط به اختصاص ایمیل است، بهره می‌گیرند.

 

بررسی‌های شرکت نینجا تکنولوژی نتورک حاکیست نسخه ۱.۴.۲ و به قبل این پلاگین آسیب پذیر بوده و از طریق آن می‌توان به سایت‌های مبتنی بر وردپرس نفوذ کرد. به کاربران سایت‌های وردپرس توصیه شده برای مقابله با این مشکل هر چه سریع‌تر جدیدترین نسخه از پلاگین مذکور را نصب کنند.

استراتژی گوگل برای متوقف کردن سرویس محصولاتش

هیچ کس فکر نمی کرد که از گاراژ خانه ای در کالیفرنیا هم اکنون یک شرکت بزرگ و با ارزش به نام گوگل در دنیا به وجود آید. موتور جست‌وجو اولین سرویس گوگل محسوب می‌شود.

 تاکنون گوگل سرویس‌های گوناگونی برای کاربرانش عرضه کرده و بعد از مدتی به فعالیت آن‌ها پایان داده است؛ ازجمله سرویس موسیقی محبوب گوگل پلی موزیک که اخیرا از دسترس خارج شده است.

حال از رسانه‌ها شنیده می شود که گوگل قصد در توقف سرویس خدمات خود دارد همه ما از گوگل استفاده کرده ایم که  برایمان  جذابیت داشته حال گوگل آن را متوقف کرده و این سوال ذهن همگان رادر بر می گیرد که چرا گوگل به پروژه آنها خاتمه داده است؟

شرکت های  بزرگی مانند گوگل و مایکروسافت و اپل می‌کوشند شرکت‌ محبوب مشتریانشان باشند و قطعا بدون دلیل منطقی، سرویس‌های خود را متوقف نمی‌کنند. واضح است گوگل قبل از اینکه محصولاتش ضرر مالی برای شرکت به‌وجود آورد، تصمیم می‌گیرد آن‌ها را متوقف کند یا ممکن است برای ارتقای تجربه‌ی کاربری، تغییراتی در محصولاتش اعمال کند و آن‌ها را به‌ شکل دیگری ارائه دهد.

البته کارکنان  گوگل دلایل مختلفی برای توقف ارائه‌ی محصولاتشان دارند؛ که مهمترین آنها ، ملاحظات مالی  است. درواقع، گوگل با ارائه‌ی محصولات و خدمات سعی می‌کند تاحدممکن درآمدزایی کند.

سرویس های متوقف شده ی گوگل:

گوگل به‌قدری بزرگ است که هماهنگی افراد سازمانی برای کارهای مختلف دشوار است؛ بدین‌ترتیب،‌ کارمندان به تیم‌های کوچک‌تر تقسیم شده‌اند تا بهتر مدیریت شوند. هرکدام از این گروه‌ها روی محصول خاصی تمرکز می‌کنند که گاهی تغییراتی در آن اِعمال می‌شود. برایم مثال، Inbox را در نظر بگیرید. آوریل سال گذشته (فروردین ۱۳۹۸)، گوگل به فعالیت سرویس ایمیل Inbox خاتمه داد؛ درنتیجه، کاربران Inbox باید اپلیکیشن ایمیل دیگری جایگزین آن کنند. با اینکه سرویس‌دهی اپلیکیشن مستقل شد    و iOS و وب ادغام شده است.

از محصولات قدیمی گوگل احتمالا گوگل پلاس را به‌خاطر می‌آورید. درواقع، گوگل پلاس دچار مشکل امنیتی شده بود و احتمال می‌رفت ۵۲٫۵ میلیون کاربر را تحت‌تأثیر قرار دهد؛ به‌همین‌دلیل، گوگل آن سرویس را متوقف کرد. در‌کنار توقف برخی از سرویس‌های گوگل، سرویس‌هایی هم هستند مانند گوگل فای و گوگل اسیستنت، فقط نامشان تغییر می‌کند. نام‌های قبلی گوگل فای و گوگل اسیستنت به‌ترتیب Project Fi و Google Now بودند. درهرصورت، در نگاه اول شاید تغییرات را دوست نداشته باشیم؛ به‌ویژه اگر سرویس محبوبمان متوقف شود. این در حالی‌ است که استراتژی‌هایی درپسِ هر تغییر سرویس وجود دارد و گوگل با هدف ارتقای تجربه‌ی کاربری به چنین تغییراتی دست می‌زند.

نوآوری گوگل چه روندی را در پیش می‌گیرد؟

گوگل قصد در  نوآوری و ارائه محصولات جدید تر دارد. در واقع قصد دارد در بازار رقابتی محصول جدید را زودتر از رقبا ارائه دهد و بعد از ارائه محصول آن را ارتقا و اصلاح کند حال این  رقابت تنگاتنگ با شرکت های همچون اپل، آمازون، فیسبوک، مایکروسافت است


نگاهی به برخی از سرویس‌های متوقف‌شده‌ی گوگل
گوگل به‌قدری بزرگ است که هماهنگی افراد سازمانی برای کارهای مختلف دشوار است؛ بدین‌ترتیب،‌ کارمندان به تیم‌های کوچک‌تر تقسیم شده‌اند تا بهتر مدیریت شوند. هرکدام از این گروه‌ها روی محصول خاصی تمرکز می‌کنند که گاهی تغییراتی در آن اِعمال می‌شود. برایم مثال،
Inbox را در نظر بگیرید. آوریل سال گذشته (فروردین ۱۳۹۸)، گوگل به فعالیت Inbox خاتمه داد؛ درنتیجه، کاربران Inbox باید اپلیکیشن ایمیل دیگری جایگزین آن کنند. با اینکه سرویس‌دهی اپلیک، بخش‌هایی از اپلیکیشن‌های جیمیل اندروید و  و وب ادغام شده است.

از دیگر تغییرات دیگر سرویس‌های گوگل، یکپارچه‌شدن سرویس‌های اخبار و وضعیت آب‌وهوای گوگل با
Google Reader در Google News است. سرویس Google Reader به‌عنوان فیدخوان در سال ۲۰۰۵ عرضه شد و پس از حدود هشت سال فعالیتش پایان یافت؛ اما پس از خاتمه‌ی سرویس Google Reader، کاربران در Google News می‌توانند در سرویسی متفاوت، به اخبار محلی و فهرست اخبار ملی و فناوری دسترسی داشته باشند. درواقع، گوگل زمان زیادی برای تحقیق و آزمایش‌های مختلف صرف کرده تا راهکار بهتر و مؤثرتری در‌اختیار کاربرانش قرار دهد.

از محصولات قدیمی گوگل احتمالا گوگل پلاس را به‌خاطر می‌آورید. درواقع، گوگل پلاس دچار مشکل امنیتی شده بود و احتمال می‌رفت ۵۲٫۵ میلیون کاربر را تحت‌تأثیر قرار دهد؛ به‌همین‌دلیل، گوگل آن سرویس را متوقف کرد. در‌کنار توقف برخی از سرویس‌های گوگل، سرویس‌هایی هم هستند مانند گوگل فای و گوگل اسیستنت، فقط نامشان تغییر می‌کند. نام‌های قبلی گوگل فای و گوگل اسیستنت به‌ترتیب
Project Fi و Google Now بودند. درهرصورت، در نگاه اول شاید تغییرات را دوست نداشته باشیم؛ به‌ویژه اگر سرویس محبوبمان متوقف شود. این در حالی‌ است که استراتژی‌هایی درپسِ هر تغییر سرویس وجود دارد و گوگل با هدف ارتقای تجربه‌ی کاربری به چنین تغییراتی دست می‌زند.

گوگل در ایجاد نوآوری چه روندی در پیش می‌گیرد؟
تداوم و کناره‌گیری سرویس‌ها نتیجه‌ی نوآوری‌های گوگل و ارائه‌ی محصولات جدیدتر است. این غول فناوری در بازار رقابتی تمایل دارد زودتر از رقبا محصول جدید ارائه دهد و بعد، زمانی‌ را برای ارتقا و اصلاح آن صرف کند. اهالی مانتین‌ویو برای هر محصول و سرویس درآمدزای گوگل، رقابت تنگاتنگی با اپل، آمازون، فیسبوک و مایکروسافت دارند. بنابراین، تیم‌های گوگل برای ارائه‌ی محصول جدید نمی‌توانند کارها را آهسته پیش ببرند و زمان‌ کافی را برای گرفتن تصمیم نهایی و پایبندی به آن در نظر می‌گیرند. گوگل ایده‌هایش را عملی می‌کند و منتظر نتیجه می‌ماند.
ا
ز سرویس‌های جدید گوگل می‌توان به گوگل پی اشاره کرد. اپل و آمازون در سرویس‌های پرداختی رقیب سرسخت یکدیگر هستند و به‌دلیل اینکه گوگل به‌اندازه‌ی کافی سریع عمل نکرده، از این رقابت‌ جامانده است. حدود سه سال پیش، گوگل سیستم‌ پرداختی موبایلی موسوم به Tez را به‌طوراختصاصی برای هند معرفی کرد. با اینکه Google Tez محبوبیت زیادی میان کاربران هندی به‌دست آورده و ۵۵ میلیون‌بار دانلود شده بود، گوگل به فعالیت این سرویس خاتمه داد و در سال ۲۰۱۸، سرویس‌های پرداختی‌اش را در گوگل پی ادغام کرد.

واکنش کاربران گوگل به توقف سرویس‌های محبوبشان چیست؟
کاربران گوگل درباره‌ی توقف سرویس محبوبشان احساس نگرانی می‌کنند؛ به‌ویژه کسانی که در حاشیه‌ی سود قرار دارند یا برای آزمایش عرضه‌ شده‌اند. حدود پنج سال از پروژه‌ی پیکسل می‌گذرد و با اینکه گوشی‌های اندرویدی خوبی عرضه کرده است، ظاهرا درآمدزایی درخورتوجهی ندارد. درحال‌حاضر، به‌نظر می‌رسد گوگل قصد ندارد تولید گوشی‌های پیکسل را متوقف کند؛ اما آینده را نیز نمی‌توان پیش‌بینی کرد. 

گوگل پلی موزیک نیز از دیگر سرویس‌های محبوب گوگل بود که هفته‌ی جاری برای همیشه از دسترس خارج شد. گوگل یوتیوب موزیک را جایگزین پلی موزیک اعلام کرد؛ درحالی‌که همه‌ی ویژگی‌های جذاب پلی موزیک را ندارد. ظاهرا گوگل به توقف محصولاتش ادامه می‌دهد و مشخص نیست به‌غیر از محصولات اصلی مانند موتور جست‌وجو و سرویس تبلیغاتی گوگل و جیمیل، کدام محصول بعدی گوگل به چنین سرنوشتی دچار می‌شود.  

محصولات براساس اولویت‌های کسب‌وکارها و حتی نیازها و تقاضای مخاطبان از بازار خارج می‌شوند. برخی از محصولات نیز درنتیجه‌ی ورود و رشد کسب‌وکارها در بازارهای جدید از رده خارج می‌شوند. البته این موضوع را نباید نادیده گرفت که کاربران گوگل با متوقف‌شدن مداوم محصولات محبوبشان، حس اعتماد به برند را از دست می‌دهند و پذیرش محصول بعدی این شرکت دشوارتر می‌شود.

پتنت اپل چیست

جدیدترین پتنت اپل به مکانیزمی متشکل از چندین مفصل پیاپی اشاره دارد که به دستگاه‌هایی با نمایشگر تاشدنی کارایی داشته باشد.

   

تاکنون، شرکت‌های متعددی مانند سامسونگ، هواوی و موتورولا گوشی‌های تاشدنی روانه‌ی بازار کرده‌اند؛ اما باتوجه‌به قیمت بالا، استقبالی از آن نشد. اپل، غول فناوری مستقر در کوپرتینو نیز به ارائه‌ی پتنت‌ها و تحقیق و توسعه در آزمایشگاه‌های خود بسنده کرده است تا شاید محصولی کامل‌تر و موفق‌تر از رقبایش تولید و عرضه کند. حال اپل در ثبت اختراع جدید خود نوع دیگری از لولا را نشان می‌دهد که علاوه‌بر آیفون شاید در محصولات دیگر هم استفاده شود.


پتنت منتشرشده در تاریخ ۳ دسامبر (۱۳ آذر)، با عنوان اپل مجموعه سیستم و راهکارهایی برای استفاده از لولاهای جدید در محصولات تاشو ارائه می‌دهد. این پتنت جزئیات یک دستگاه تاشدنی را نشان می‌دهد که در یک زاویه‌ی قائم خم شده و ساختار جدید لولای آن از چند پیوند پیاپی تشکیل شده است. به‌عبارت‌دیگر، کوپرتینونشین‌ها به‌جای لولای یکپارچه، از چندین مفصل برای خم‌شدن لولا و صفحه‌نمایش بهره می‌گیرند. مکانیزم یادشده تنها یکی از چندین لولای طراحی‌شده در فرایند آزمون‌وخطای اپل به‌حساب می‌آید.


برای تکمیل این اختراع، اپل پیشنهاد می‌کند که ساختار لولا می‌تواند شامل چرخ‌دنده، تسمه و سایر ساختارهای متحرک باشد که در هنگام خم‌شدن دستگاه در موازات یکدیگر به حرکت در می‌آیند. اجزای متحرک می‌توانند شامل میله‌ها و پیوندهایی با سطح تحمل فشار به‌صورت منحنی مخالف باشند. چنین مکانیزمی شامل سطوح متوقف‌کننده نیز می‌شود که در نهایت می‌توانند از چرخش بیش از حد میله و پیوندها جلوگیری کنند. پیوندهای لولا بدون اینکه درون ساختار واقعی لولا در ضخامت صفحه‌نمایش قرار گیرند، می‌توانند در اطراف یک نقطه محوری درون صفحه‌نمایش، چرخش داشته باشند.


ثبت این اختراع جدید اپل این نکته را خاطرنشان می‌کند که از دستگاهایی با ساختار تاشو، حرکات کشویی، حرکات پیمایشی یا سایر ساختارها برای صفحه‌نمایش منعطف پشتیبانی می‌کند و می‌تواند با ابعداد کوچک‌تر، صفحه‌نمایش گسترده‌تری را برای کاربران فراهم کند.علاوه بر این نیروی وارد شده به صفحه نمایش در هنگام تا خوردن و باز شدن با استفاده از سطوح متوقف کننده (ساختار لولای جدید) قابل کنترل است و از فشار ناخواسته صفحه نمایش جلوگیری می‌کند . ناگفته نماند پتنت یادشده به استفاده در صفحه‌نمایش آیفون محدود نمی‌شود، بلکه اپل ادعا می‌کند که لولای پیاپی را می‌توان درستگاه‌هایی از جمله مچ‌بند، لپ‌تاپ، عینک، تجهیزات داخل خودرو و... استفاده کرد.


اپل به‌صورت هفتگی اختراعات بی‌شماری ثبت می‌کند. ثبت اختراع نشان‌دهنده‌ی موضوعات مورد علاقه‌ی تحقیق و توسعه شرکت‌ها است؛ اما تضمین‌کننده‌ی ارائه آن در محصول یا خدمات نیست.