قیمت دلار با نوسانات محدود، روز دوشنبه را به پایان رساند. روند عرضه و تقاضا در بازار ارز در تعادل قرار دارد و کارشناسان اقتصادی دلار را در روند اصلاحی میدانند. به اعتقاد آنها دلار در روند صعودی در حال استراحت است.
قیمت دلار در سومین روز هفته نوسان محدود ۱۰۰ تومانی داشت و در آخرین معامله روز دوشنبه در پله هفت کانال چهار از کریدور ششم بسته شد. بررسی بازار ارز حکایت از تعادل عرضه و تقاضا دارد اما تقاضا نیز به اندازهای نیست که به جریانسازی در بازار منتهی شود.
قیمت دلار از ابتدای هفته در کانال چهارم کریدور ششم معامله میشود و در دو روز اخیر تلرانس محدود ۱۰۰ تا ۵۰۰ تومانی داشت.
ثبات دلار کوتاهمدت است
فعالان بازار ارز جو اخبار سیاسی را آرام توصیف میکنند و معتقدند نوسانات محدود درهم به بازار ارز خط داده است.
کارشناسان اقتصادی معتقدند به صورت تکنیکالی بعد از افزایشهای پیاپی و قابل توجه، با فرض ثابت بودن شرایط حال حاضر یک دوره ایستا و کوتاهمدت ثبات نرخ ارز، محتملترین حالت ممکن است. آنها براساس معیارهایی نظیر تورم، نرخ رشد حجم نقدینگی، حجم نقدینگی، رشد تولید ناخالص ملی در برابر ارزهای خارجی روند افزایشی را برای قیمت دلار تصویر میکنند.
تتر به کانال ۶۵ هزار تومانی برگشت
قیمت درهم روز دوشنبه سوم اردیبهشت رشد ۱۰۰ تومانی داشت و با رقم ۱۷ هزار و ۶۰۰ تومان بسته شد. تتر با افزایش ۴۰۰ تومانی به کانال ۶۵ هزار تومانی برگشت و روی رقم ۶۵ هزار و ۳۰۰ تومانی ایستاد. قیمت پوند انگلیس با رشد ۱۳۰ تومانی روی رقم ۸۰ هزار و ۱۷۰ تومانی ایستاد. یورو نیز رشد ۱۲۰ تومانی داشت و با رقم ۶۹ هزار و ۲۴۰ تومان بسته شد. گفتنی است اسکناس و حواله دلار در سومین روز اردیبهشت افزایش داشت و به ترتیب با رقم ۴۳ هزار و ۷۲۵ تومان و حواله دلار با رقم ۴۰ هزار و ۸۰۵ تومان عرضه شد.
یکی از دغدغههای اصلی این روزها در خرید اینترنتی ، اعتماد به فروشگاههای اینترنتی است چرا که هنوز خیلی از سایتها و فروشگاههای اینترنتی قصد سوء استفاده از مشتریان را دارند . در اینجا میتوان از ضرب المثل معروف تر و خشک پای هم میسوزند استفاده کرد .
پس فروشگاه های اینترنتی و سایت های معتبر باید به دنبال راه حلی باشند که بتوانند اعتماد مشتریان را به خود جلب کند و مشتریان بااطمینان کامل هزینه جنس را پرداخت کنند .
یکی از راه حل های جلب اعتماد فروشگاههای اینترنتی برای مشتریان استفاده از پنل پیامکی و ارسال اس ام اس توسط فروشگاه و سایتهای اینترنتی است .در این مقاله که در سامانه پیامکی پیام رسون به ثبت رسیده است میخواهیم برای شما از کاربردهای پنل پیامکی برای فروشگاه های اینترنتی از جمله ارسال رمز یکبار مصرف ، ارسال کد مرسوله ، پیگیری سفارش ، شناخت بهتر مشتریان با ارسال لینک نظرسنجی ، اجرای استراتژی بازاریابی از طریق معرفی محصول و افزایش ترافیک سایت با ارسال لینک مستقیم بگوییم پس پیشنهاد می کنم تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون همراه باشید .
ارسال رمز یکبار مصرف؛ مهمترین کاربرد پنل پیامکی ویژه فروشگاه اینترنتی :
اولین و مهمترین کاربرد پنل پیامکی برای فروشگاه اینترنتی، فرستادن رمز یکبار مصرف برای مشتریان است. رمز یکبار مصرف یا همان otp برای جلوگیری از ورود افراد غیرمجاز به حساب کاربری افراد استفاده می شود. کاربردهای این نوع رمز عبور برای افزایش امنیت سایت شامل موارد زیر میشود:
- تشخیص ربات از انسان
- کاربرد بهعنوان captcha
- ارسال کد فعالسازی پیامکی و صوتی
- ارسال کد فعالسازی و تایید شماره تلفن
ارسال پیامک OTP از طریق خطوط خدماتی حتی برای افرادی که شمارههای تبلیغاتی را مسدود کردهاند نیز امکانپذیر است ( یا اینکه میتوانید از اپراتور 9000 پیام رسون استفاده کنید ) . اگر صاحب کسبوکار اینترنتی هستید، اولین اقدام موثر برای جذب بیشتر استفاده از ارسال رمز otp است. رمز یکبار مصرف نیاز به یادآوری رمز عبور پروفایل افراد ندارد و هر مرتبه بهسرعت و سادگی ارسال میشود.
ارسال پیامک کد رهگیری مرسوله و پیگیری سفارشات :
ارسال پیامک کد رهگیری سفارشات یک ابزار ساده و بسیار کاربردی برای مدیریت حملونقل سفارشات از فروشگاههای اینترنتی و اطلاعرسانی در مورد ارسال سفارشات مشتریان به آنها است. استفاده از پنل اس ام اس برای این کار میتواند به افزایش حس اعتماد در مشتریان کمک کند. همچنین با ارسال کد پیگیری برای مشتریان از حجم تماسها برای دریافت کد پیگیری پستی و پیگیری محصولات خریداری شده، کاسته میشود.
در این مسیر اولین چیزی را که باید بدانید اینست که پنل پیامکی چیست و استفاده از آن چگونه باعث میشود تا بازاریابی موفقی داشته باشید.
شناخت بیشتر مشتریان با ارسال لینک نظر سنجی :
نظرات مشتریان در رشد کسبوکارها اهمیت بسیاری دارد. بسیاری از افرادی که قصد خریداری محصولات و خدمات مختلف را دارند، سعی میکنند از نظرات ثبت شده یا رتبههایی که مشتریان برای محصولات گذاشتهاند، برای تصمیمگیری نهایی استفاده کنند. همین موضوع باعث شده تا هنگام طراحی فروشگاه اینترنتی برای هر صفحه از محصولات خود فرم نظرسنجی مشتریان را آماده کنند. علت اصلی توجه به نظرات مشتریان این است که صاحبان کسبوکارها پذیرفتهاند نظرات مشتریان در تصمیمگیری خریداران اهمیت بسیاری دارند.
اولین قدم برای جمعآوری حجم زیادی از نظرات مشتریان، پرسش از آنهاست. به همین دلیل آماده کردن فرم نظرسنجی میتواند تأثیر قابل توجهی در افزایش تعداد نظرات داشته باشد. هرچه شما در آماده کردن فرم نظرسنجی خلاقتر باشید، شانس موفقیت بیشتری خواهید داشت. به همین دلیل در ادامه راهکارهایی را ذکر میکنیم که به شما در ایدهپروری کمک خواهند کرد.
نکاتی مهم در آماده کردن فرم نظرسنجی مشتریان :
هنگامی که تصمیم میگیرید نظرات مشتریان خود را درباره محصولات خریداری شده بپرسید، باید چند نکته مهم را مورد توجه قرار دهید. مهمترین نکتهای که باید در نظر داشته باشید و پیش از این نیز به آن اشاره کردیم، صراحت شماست. در واقع شما میدانید که چرا این فرمها به مشتریان ارسال میشوند و بازخورد آنها در روند بازاریابی شما چه تأثیری دارد. اما یک موضوع مهم را باید در نظر داشته باشید و آن هم جذابیت فرم است. شما باید فرم نظرسنجی مشتریان را به شکلی آماده کنید که افراد با ورود به آن، تشویق شوند که تا آخرین سؤال را پاسخ دهند.
نظرسنجی در قالب پیام متنی :
یکی از روش های ارسال لینک نظر سنجی استفاده از ارسال پیامک است که با خرید پنل پیامکی قابل ارسال میباشد . این نوع نظر سنجی در قالب پیامکهای موبایلی به مشتریان ارسال میشوند. چنین روشی برای مشتری و صاحب کسب و کار میتواند سادهتر و سریعتر باشد. (CTA) این پیام، لینکی است که مخاطب را به فرم نظرسنجی مشتریان وارد میکند. چنین روشی برای قشر جوانتر کاربرد دارد که دلبستگی آنچنانی به ایمیل ندارند.
شما میتوانید فرم نظرسنجی مشتریان را به شکلی آماده کنید که مد نظر خودتان است. برای مثال رتبهدهی برای هر عامل مانند کیفیت محصول، مطابقت محصول با سفارش دریافت شده یا تحویل در زمان مشخص شده، امکانپذیر است. این در حالی است که میتوانید بستری را برای مشتریان آماده کنید که محصولات شما را توصیف کنند.
افزایش ترافیک سایت با لینک مستقیم :
ایجاد ترافیک یعنی هدایت بازدیدکنندگان به سایتمان. این کار میتواند هم بهصورت آنلاین و هم آفلاین انجام شود. مثلا در رسانههای اجتماعی و سایتهای دیگر افراد را تشویق میکنیم تا از سایت ما بازدید کنند. ترافیک همچنین میتواند با روشهای آفلاین ایجاد شود. مثل ارسال اس ام اس تبلیغاتی ، کارت ویزیت و حتی تماسهای تلفنی که میتواند با استفاده از اپراتورهایی مانند اپراتور 9000 انجام شود و علاقهمندان را ترغیب کنیم تا از سایت ما بازدید کنند. بسیاری از بازاریابهای اینترنتی تازهکار، فکر میکنند ایجاد ترافیک کار بسیار سختی است؛ ولی اینطور نیست. فقط کافی است بودجه مناسبی اختصاص داده شود تا بازدیدکنندگان زیادی به سایت سرازیر شوند. اما اگر میخواهید بودجه شما به صورت مفتی باشد میتوانید از ارزان ترین پنل پیام کوتاه ایران که در سامانه پیامکی پیام رسون قابل ارائه است ، استفاده کنید .
در این مقاله که در سایت سامانه پیامکی پیام رسون به ثبت رسیده به بررسی کاربردهای پنل اس ام اس فروشگاه اینترنتی برای یک کسبوکار پرداختیم. مهمترین کاربرد پنل پیامکی برای فروشگاههای آنلاین ارسال رمز یکبار مصرف یا همان otp است. رمز یکبار مصرف بههمراه سایر کاربردهای ارسال پیامک مثل پیگیری سفارش باعث افزایش حس اعتماد مشتریان میشود.
ارسال کد تخفیف، نظرسنجی، معرفی محصول و ارسال لینک مستقیم خرید از مزیتهای دیگر استفاده از پنل پیامکی برای کسبوکار اینترنتی محسوب میشوند. کاربردهای ارسال پیامک منجر به افزایش فروش آنلاین و ترغیب بیشتر مشتریان به خرید از یک برند میشوند؛ بنابراین از این روش برای تدوین استراتژیهای جدید بازاریابی استفاده کنید.
اطلاعرسانیهای جدید برای محصول و خدمات و آگاهی از علاقهمندیهای مشتریان از مزیتهایی است که با پنل پیامکی از آنها بهرهمند خواهید شد. انتخاب متن تبلیغاتی جذاب، مناسب و ترغیبکننده باعث افزایش اثربخشی ارسال اس ام اس میشود. برای استفاده از این خدمات به شرکتهای ارائهدهنده پنل پیامکی مراجعه کنید.
جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید .