سامانه پیام کوتاه ،سامانه پیام کوتاه رایگان ،نمایندگی سامانه پیام کوتاه

سامانه پیام کوتاه ((پیام رسون)) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون

سامانه پیام کوتاه ،سامانه پیام کوتاه رایگان ،نمایندگی سامانه پیام کوتاه

سامانه پیام کوتاه ((پیام رسون)) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون

پیام های واتساپ خود به خود نابود میشود

واتساپ در حال کار روی ویژگی است که پیام ها را ناپدید میکند.اگر کاربری واتساپ را برای مدت ۷ روز باز نکند، پیام ناپدید خواهد شد. با این حال این احتمال پیش نمایش پیام تا زمان باز شدن ان وجود دارد.
کاربران می‌توانند قابلیت پیام ناپدید شونده واتساپ را برای کاربران به صورت جداگانه فعال و غیرفعال کنند. در گروه‌ها تنها ادمین‌ها می‌توانند چنین ویژگی را مورد استفاده قرار دهند که البته تاثیری روی پیام‌های ارسالی یا دریافت شده ی گذشته ندارد.

اینستاگرام کاربران خود را غافلگیر کرد

اینستاگرام با افزایش مدت زمان لایو به چهار ساعت کاربران خود را غافلگیر کرد. تا پیش از این کاربران فقط می‌توانستند یک ساعت لایو را تجربه کنند که اکنون به مدت آن ۳ ساعت دیگر اضافه شده است. همچنین امکان آرشیو کردن فایل‌های پخش زنده برای حداکثر ۳۰ روز یکی دیگر از تغییرات جذاب و جدید این بخش میباشد. چنین تغییراتی باعث شده است تا برگزاری جلسه‌های پرسش و پاسخ طولانی‌تر و بحث‌های چالشی به راحتی در دسترس کاربران قرار گیرد.

گوگل ده هزار نیروی جدید استخدام میکند

دیجیاتو/ گوگل طی پنج سال آینده در شهرهای شیکاگو و نیویورک و اتالانتا و واشنگتن آمریکا ۱۰ هزار نیروی جدید استخدام می‌کند. این روند با تمرکز بر جذب استعدادهای سیاهپوست و در قالب بخشی از تعهد گوگل به برابری نژادی صورت می‌گیرد.زمینه ی استخدام هنوز مشخص نشده .

«ساندار پیچای»، مدیرعامل کمپانی  متعهد شد که حضور متخصصان از گروه‌های اقلیت را در سطوح ارشد طی ۵ سال تا ۳۰ درصد افزایش می‌دهد.

 ظاهرا گوگل قصد داشته طی پروژه‌ای عظیم با افزودن ۷۴ هزار متر مربع به آن نیروهای جدیدی را استخدام کند اما بحران کرونا باعث شده از اینکار منصرف شود.

گوگل تنها شرکتی نیست که به اعتراضات ضد نژادپرستی واکنش نشان داد و کمپانی‌هایی دیگری نظیر فیسبوک، اپل، توییتر، اوبر، آمازون و Airbnb همگی در بیانیه‌هایی خواهان برابری بیشتر شدند.

علی رغم این ابراز همدردی‌ها سیاهپوستان ناچیزی استخدام شدند. برای مثال تنها ۵.۵ درصد از استخدامی‌های گوگل در سال ۲۰۱۹ سیاه‌پوست بوده‌اند که نسبت به آمار ۴.۸ درصدی سال ۲۰۱۸ رشد چندانی نداشته است. فیسبوک هم از سال ۲۰۱۴ تقریبا تعداد کارمندان سیاه‌پوستش را دو برابر کرده اما سهم آن‌ها همچنان بیشتر از ۳.۸ درصد نیست.

نقض قوانین انحصاری توسط فیس بوک

به زودی فیسبوک به جرم نقض قوانین ضد انحصاری با شکایتی از سوی دادستان های ایالتی آمریکا رو به رو خواهد شد.
باب فرگوسن ، شکایتی را علیه فیسبوک و گوگل به دلیل عدم رعایت قوانین تبلیغات سیاسی ارائه داد. طبق قانون واشنگتن، تبلیغ کنندگان تجاری که در طول رقابت‌های انتخاباتی، تبلیغات سیاسی ارائه می‌دهند، باید اسناد و دفاتر حسابداری که برای بازرسی عمومی باز است را  نگهداری کنند.

بعد از فاش شدن نتیجه تحقیق، فیسبوک با انتقادات ناظران در سراسر کشور روبه‌رو شد که معتقدند این شرکت گستاخانه تلاش کرده امپراتوری دیجیتال خود را به گونه‌ای گسترش دهد که میلیاردها کاربر خود را با خدمات ضعیف، از جمله ضعف در محافظت از حریم خصوصی کاربران، روبرو کند. فیسبوک با قاطعیت این اتهامات را رد کرد.

سخنگوی فیسبوک گفت: موفقیت برنامه‌های پرطرفدار اینستاگرام و واتس اپ در گرو سرمایه گذاری میلیاردی شرکت فیسبوک است. دادستان کل ادعا می‌کند که فیسبوک و گوگل اطلاعات تبلیغات سیاسی را که از طریق سیستم عامل‌های آنلاین خود حمایت می‌شود، در صورت درخواست اعضای عمومی منتشر نکرده است که در این صورت اگر مجرم شناخته شود، شرکت‌ها می‌توانند به دلیل عدم حفظ اطلاعات مورد نیاز در مورد تبلیغات سیاسی حمایت شده در انتخابات ایالت واشنگتن از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۸، به مجازاتی در برابر تخلف مواجه شوند.