سامانه پیام کوتاه ،سامانه پیام کوتاه رایگان ،نمایندگی سامانه پیام کوتاه

سامانه پیام کوتاه ((پیام رسون)) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون

سامانه پیام کوتاه ،سامانه پیام کوتاه رایگان ،نمایندگی سامانه پیام کوتاه

سامانه پیام کوتاه ((پیام رسون)) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون

طرح جنجالی دولت برای مسکن

آن‌گونه که طی هفته‌های گذشته رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی و محمود محمودزاده معاون وی اعلام کرده بودند ثبت‌نام در سامانه طرح جهش تولید مسکن از ساعت ۱۲ ظهر روز گذشته (چهارشنبه ۲۸ مهرماه) آغاز ‌شد. هر چند در ساعات اولیه مراجعه کاربران به سامانه saman.mrud.ir اخباری در خصوص مشکلات زیرساختی آن منتشر شد که امکان دسترسی آنها را برای ثبت‌نام فراهم نمی‌کرد و کاربران در سامانه با پیغام اخطار مواجه می‌شدند اما پس از آن اعلام شد در روز نخست ثبت‌نام طرح نهضت ملی مسکن حدود ۱۰ هزار نفر در سامانه ثبت‌نام کردند و ۲۱ هزار نفر نیز در حال طی کردن شرایط ثبت‌نام هستند که این میزان در حال افزایش است و امکان ثبت‌نام به شکل شبانه‌روزی برای متقاضیان فراهم است. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به این سامانه، شرایط ثبت‌نام را مطالعه و وارد مراحل ثبت‌نام شوند. اما برای ثبت‌نام چه شرایطی لازم است؟ آن‌گونه‌که محمود محمودزاده، معاون وزیر راه و شهرسازی پیش از این عنوان کرده داشتن ۴ شرط عدم استفاده از امکانات دولتی زمین و مسکن و تسهیلات بخش مسکن از ابتدای انقلاب تاکنون، عدم داشتن مالکیت خصوصی املاک، سکونت ۵ ساله در شهر مورد تقاضا و متاهل یا سرپرست خانوار بودن، از شرایط اصلی برای ثبت تقاضای مسکن در این طرح است. محمود محمودزاده متذکر شده؛ در همه ۳۱ استان ثبت‌نام انجام می‌شود و به سرعت سایر شهر‌هایی که در سامانه نیست، پس از تامین زمین، به سامانه افزوده خواهد شد و اطلاع‌رسانی در این زمینه انجام می‌شود. معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرده؛ اولویت ویژه‌ای وجود ندارد و همه کسانی که شرایط مذکور را دارا باشند، می‌توانند ثبت‌نام کنند. به گفته او، در مرحله اول ثبت‌نام اطلاعات هویتی سرپرست خانوار یا متقاضی اخذ می‌شود و همچنین متقاضی باید اطلاعات افراد تحت قیمومیت و تحت کنترل خود را درج کند؛ بعد از پالایش اولیه به متقاضی واجد شرایط بودن، ابلاغ می‌شود. سپس از آنها خواسته می‌شود که به ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها یا بنیاد مسکن مراجعه حضوری داشته باشند و مدارک سکونت در شهر مورد تقاضا را ارایه دهند. مرحله بعد معرفی به بانک عامل و افتتاح حساب سپرده است. در مرحله بعدی نیز به پروژه‌های در حال احداث، ارجاع داده می‌شود.
نرخ‌های سود ۹ تا ۱۲ درصدی  
و بازپرداخت ۲۰ ساله
 در طرح اقدام ملی، به متقاضیان تسهیلات با نرخ سود شورای پول و اعتبار (۱۸ درصد) پرداخت می‌شود؛ اما اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران مجلس اعلام کرده که تسهیلات جهش تولید مسکن شامل نرخ‌های سود ۹ تا ۱۲ درصدی و بازپرداخت ۲۰ ساله خواهد بود. با این حال وزارت راه و شهرسازی هنوز از جزییات این تسهیلات، نرخ سود آن و مدت زمان بازپرداخت خبری منتشر نکرده است.
اما در صورتی که قرار باشد رقم این تسهیلات برای کلان‌شهرها ۴۰۰ میلیون تومان، نرخ سود آن ۱۲ درصد و مدت زمان بازپرداخت ۲۰ ساله باشد، رقم اقساط بازپرداخت این وام برای متقاضیان، ۴ میلیون و ۴۰۴ هزار تومان خواهد بود؛ متقاضی بیش از یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان به بانک عامل برمی‌گرداند و سود کل این تسهیلات ۶۵۰ میلیون تومان است. همچنین گفته شده وام ساخت این طرح مسکنی در سایر شهرها ۲۵۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۲۰ ساله و نرخ سود ۱۲ درصد است که رقم اقساط آن ۲ میلیون ۷۵۰ هزار تومان است و در پایان سال بیستم، متقاضی ۶۶۰ میلیون تومان به بانک برمی‌گرداند.
خرید و فروش امتیاز طرح ملی مسکن
 ممنوع است
گفتنی است اتاق اصناف ایران روز گذشته در خصوص طرح ملی مسکن اطلاعیه‌ای صادر کرد و در آن، نسبت به ممنوعیت خرید و فروش امتیاز طرح ملی مسکن و تضییع حقوق مشتریان هشدار داد. در اطلاعیه اتاق اصناف ایران آمده است: به اطلاع عموم هموطنان گرامی می‌رساند؛ هرگونه خرید و فروش امتیاز طرح ملی مسکن و سایر طرح‌های حمایتی تامین مسکن وزارت راه و شهرسازی غیرقانونی بوده و منجر به سوءاستفاده و تضییع حقوق خریداران امتیازها و تشکیل پرونده‌های حقوقی و قضایی خواهد شد. عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن و ثبت‌نام متقاضیان آن از سال ۱۳۹۸ آغاز شده و براساس اطلاعات واصله از وزارت راه و شهرسازی، بیشتر متقاضیان این طرح با پرداخت مراحل اولیه سهم آورده خود در پروژه‌های شروع‌شده جانمایی شده‌اند. اما از آنجایی که براساس شیوه‌نامه اجرایی آن طرح، تخصیص واحد به متقاضیان در مراحل پایانی اجرای پروژه انجام خواهد شد، در اغلب پروژه‌های این طرح، فرآیند انتخاب واحد قابل تخصیص به متقاضیان و به تبع آن، انعقاد قرارداد واگذاری تاکنون صورت نپذیرفته است. بر این اساس و با توجه به عدم انعقاد قرارداد، خرید و فروش و انجام معاملات ثانویه این واحدها غیرقانونی بوده و به رسمیت شناخته نخواهد شد.
منابع مالی مورد نیاز
 برای این طرح بسیار ضعیف است
این پروژه یکی از وعده‌های انتخاباتی ابراهیم رییسی بود که البته منتقدان بسیاری هم داشت که اساسا امکان اجرای این پروژه را با توجه به شرایط اقتصادی کشور زیر سوال می‌بردند. برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که دوره انتظار خانه‌دار شدن دهک اول به ۱۷۸ سال رسیده است. براساس گزارش بانک مرکزی، قیمت هر مترمربع خرید خانه در تهران ۳۰ میلیون و ۹۷۰ هزار تومان است، بنابراین خرید یک خانه ۷۵ متری به حدود دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در تهران سرمایه نیاز دارد. با توجه به این اعداد، سخنگوی کمیسیون عمران مجلس اعتقاد دارد؛ با درآمد کنونی اقشار متوسط جامعه و هزینه‌های سرسام‌آور زندگی، خانه‌دار شدن به رویا تبدیل شده است. عباس اکبرپور، کارشناس بازار مسکن درباره ثبت‌نام طرح جهش تولید مسکن بر این باور است که شرایط اقتصادی کنونی متزلزل بوده و منابع مالی مورد نیاز برای این طرح بسیار ضعیف است و به نظر می‌رسد اقدام برای اجرای طرح ساخت 1 میلیون مسکن در هر سال به مدت 4 سال بسیار پیچیده است و بعید است منابع موجود جوابگوی ساخت این تعداد مسکن باشد. این کارشناس مسکن به «اعتماد» گفت: در کنار این موضوع در خصوص تهیه مواد و مصالح ساختمانی مورد نیاز ساخت این تعداد مسکن با کمبود جدی مواجه هستیم و باید گفت در زمینه تجربه ساخت مسکن مهر در گذشته مجموعه‌هایی با کیفیت پایین در کشور ساخته شدند که نتیجه آن تنها هموار شدن راه مهاجرت روستاییان به شهرها بود. اکبرپور گفت: در این سال‌ها شاهد آن بودیم در هر قسمتی که دولت‌ها دخالت کردند و به دنبال پیاده کردن سیستم‌های سوسیالیستی بودند با شکست مواجه شدند و به اعتقاد بنده کار مردم را باید به دست مردم سپرد و بازار و بخش خصوصی خود این اقدامات را انجام دهد و دولت به هیچ‌وجه نباید در این زمینه دخالت کند.
چرا اندونزی موفق شد؟
وی با بیان اینکه هیچ تجربه موفقی در این خصوص به صورت گسترده در کشورهای جهان سوم دیده نشده است، افزود: در کشور اندونزی هم اگر موفقیت‌هایی حاصل شد با استفاده از وام‌های جهانی و تکنولوژی‌های روز مانند (کنترل‌های لرزه‌ای در پایه) در ساخت و سازهای‌شان بود و امروز شاهد آنیم که آپارتمان‌های 4 طبقه مناسبی را ساختند که در برابر زلزله مقاوم هستند. این کارشناس بازار مسکن با اشاره به ساخت مسکن مهر در گوشه،گوشه کشور تصریح کرد: به عنوان نمونه مسکن مهری که در قسمت ورزقان ساخته شد زمان وقوع زلزله بسیار آسیب دید و اصولا هر ساختمانی که با منابع اندک ساخته شود معمولا از تمهیدات لازم جهت استحکام برخوردار نیست و ماحصل کار هدر رفت منابع مالی خواهد بود.
این دست از اقدامات 
به صورت غیرعلمی پیش می‌رود
اکبرپور با تاکید بر اینکه کلیه این ساخت‌وسازها در این مدت به صورت دستوری صورت گرفته است، گفت: متاسفانه در هیچ‌کدام از این پروژه‌های گذشته هیچگاه مطالعه میدانی با درگیر کردن اساتید دانشگاهی با رشته‌های مرتبط صورت نگرفته است تا خواسته‌های مصرف‌کننده نهایی را هم لحاظ کنند و به اعتقاد ما این‌دست از اقدامات به صورت غیرعلمی پیش می‌رود. این کارشناس مسکن با اشاره به محدودیت‌هایی که برای ثبت‌نام در سامانه طرح جهش تولید مسکن آمده، ادامه داد: اصلا در کشورهای دیگر برای خرید مسکن این‌گونه محدودیت‌ها را اعلام نمی‌کنند چرا که این‌گونه محدودیت‌ها به نوعی محروم کردن اقشار دیگر جامعه از خانه‌دار شدن است.
نرخ بهره بانکی در کشورهای دیگر  
بین 1 تا 1.5است
این کارشناس بازار مسکن ادامه داد: در بسیاری از کشورهای دیگر بازار و بخش خصوصی با توجه به نیاز مصرف‌کنندگان آپارتمان‌ها را تولید می‌کنند و دولت‌ها دخالتی در این حوزه ندارند و برای سازندگان وام‌های طولانی‌مدت قابل انتقال به خریدار در نظر می‌گیرند که با نرخ بهره بانکی بسیار پایین بین 1 تا 1.5 درصد است و با اقساط 20 و 30 ساله به آنها منتقل می‌شود. اکبرپور گفت: در اغلب کشورهای دنیا هر کسی که قصد خرید آپارتمانی را داشته باشد تنها 5 درصد هزینه کل را پرداخت می‌کند و آپارتمان را می‌تواند در اختیار گیرد و می‌تواند پس از آن بازپرداخت وام‌ها را انجام دهد و سقف خرید مسکن برای این افراد نیز بر اساس میزان درآمدی است که در 5 سال گذشته از طریق اظهارنامه مالیاتی به اداره مالیات اعلام کرده‌اند که با وجود شرایطی که دارد می‌تواند برای پرداخت وام تعهد دهد. او با اشاره به نرخ سود ۹ تا ۱۲ درصدی و بازپرداخت ۲۰ ساله این طرح افزود: این میزان نرخ سودی که اعلام شده بسیار بالاست و باید برنامه‌ریزی اساسی در زمینه اعطای وام به اقشار آسیب‌پذیر که مورد توجه این طرح است صورت گیرد و بهتر آن است که میزان سود در این‌گونه طرح‌ها با نرخ بهره جهانی که بین 1 تا 1.5 درصد است، انجام شود و ما تا زمانی که با این طرز تفکر پیش رویم مشکلات همچنان باقی می‌مانند و حل هم نخواهند شد.

پنل پیامکی

پنل پیامکی

22 مهر 1400 382  0  0

اگر می‌خواهید یک مشتری را جذب کنید ، از او نگهداری کنید و یک رابطه پایدار با او را بسازید ،نیاز به یک ابزار قدرتمند مانند  پنل پیامک  دارید. پس با پنل پیامک بیشتر آشنا شوید .

 

پنل اس ام اس 

سامانه ای قدرتمند برای ارسال ،دریافت و مدیریت تبلیغات ،خدمات فروش و پس از فروش خدمات ارزش افزوده از طریق سیستم پیام کوتاه و کلیه خدمات مبتنی بر سیستم پیام کوتاه می باشد .

 

سامانه پیام کوتاه

یک سرویس اینترنتی مجهز برای ارسال و دریافت پیامک، ارسال پیامک احراز هویت ، اس ام اس های خودکار سامانه‌های فروشگاهی بعد از خرید ، ارسال پیامک انبوه و ...می باشد.

 

حال شرکت‌هایی که دارای سامانه پیام کوتاه هستند و ارائه دهنده پنل پیامک ، بسیار زیاد می باشد اما اینکه کدام یک توانسته باشد اعتماد مردم را جلب کند و مشتری های فراوانی را جذب خود کند و لقب هایی نظیر بهترین سامانه پیامک و یا  پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه را به خود اختصاص دهد،  نشانه موفقیت آن سامانه پیامک می باشد.  در زیر به معرفی پنل پیامک پیام رسون که یکی از ارزانترین پنل پیامک ایران می باشد،  می پردازیم.

 


 

نمایندگی سامانه پنل پیامک پیام رسون :

 
با خرید پنل پیامک رایگان از سامانه پیام کوتاه پیام رسون اپلیکیشن برای ارسال پیامک انبوه از طریق اینترنت در اختیار شما قرار خواهد گرفت. بعد از آن می توانید سایت و اپلیکیشن خود را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید و شروع به ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه کنید. این فرایند در سامانه پیامک پیام رسون بدون نیاز به سفته برای شما عزیزان انجام می گیرد.
 پنل پیامک در سامانه پیام کوتاه  پیام رسون به چهار دسته تقسیم میشود:
- پنل پیامک رایگان 
- پنل پیامک برنزی 
- پنل پیامک نقره ای 
- پنل پیامک طلایی
 که اطلاعات هر یک را می توانید با مراجعه به سایت نمایندگی پیامک شیراز بررسی کنید.

 

 


 

 مزایای پنل اس ام اس: 

 

- ۷ روز بازگشت وجه بدون قید و شرط
- عدم نیاز به تمدید سالانه 
- کمترین تعرفه ارسال پیامک
- به روز بودن تکنولوژی و کاربرد آسان 
- تیم پشتیبانی فعال و متعهد

- بانک شماره موبایل جامع 

 

شرکت اهورا اطلس فارس با بیش از ۱۰ سال سابقه در حوزه تبلیغات و ارسال پیامک تبلیغاتی و همچنین فعالیت گسترده در زمینه تولید نرم افزارهای تحت وب و بهره‌گیری از توان مهندسین و برنامه‌نویسان به صورت بومی توانسته یکی از پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه و با کیفیت ترین سامانه پیام کوتاه در ایران شناخته شود.

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید .

اپراتور 9000

اپراتور 9000

16 مهر 1400 143  0  0

در دنیای امروز تنوع شغلی روز به روز در حال گسترش است و کاملاً مشخص است که انسان ها نمی توانند به همه حرف ها تسلط داشته باشند چرا که هر حرفه و شغلی مسائل و جزئیات مربوط به خودش را دارد .

در همین راستا اگر کسی بخواهد کاری را انجام دهد اما به دلیل نداشتن تخصص نمی‌تواند آن را به انجام برساند ، بهتر است توسط اشخاص متخصص این کار را انجام دهد . اما این که کار را به شخص یا شرکتی بسپارید که در کار خود متخصص باشد بسیار حائز اهمیت است.

 


 

 در این بین افرادی هستند که مانند پل ارتباطی بین افراد متخصص و متقاضی عمل می کنند . برای مثال کسانی که از مشتریان سامانه پیام کوتاه پیام رسون هستند می‌دانند که نمایندگی پیامک ارائه دهنده اپراتور ۹۰۰۰ است . اما این بدین معنی نیست که شرکت اهورا اطلس فارس خود به تنهایی اپراتور ۹۰۰۰ را ارائه می‌دهد در واقع ارائه دهنده اصلی اپراتور ۹۰۰۰ شرکت آسیاتک می باشد و اهورا اطلس فارس به عنوان کارگزار آسیاتک ، اپراتور ۹۰۰۰ را به اشخاص حقیقی و حقوقی ارائه می دهد و مانند پلی بین ارائه دهنده و متقاضی عمل می کند .اما در نظر گرفتن تعرفه ها و جذب مشتری به خود نمایندگی پنل پیامک مربوط می‌شود .

در همین راستا سامانه پیامک شیراز با توجه به قابلیتهای خاص اپراتور ۹۰۰۰ از جمله ارسال پیامک به صورت متنی و صوتی،  ارسال پیام کوتاه به خطوط بلک لیست بدون نیاز به خدماتی شدن ، باز هم برای جلب رضایت مشتریان از کمترین تعرفه ها استفاده می‌کند  و باعث شده که این پنل اس ام اس رایگان برای همگان در دسترس باشد و کسانی که برای کسب و کارشان از پنل اس ام اس استفاده می کند به راحتی بتوانند پنل نمایندگی پیامک را خریداری کنند و به صورت رایگان اس ام اس ارسال کنند .

 


 

سامانه پیامکی رایگان پیام رسون جزء برترین سامانه پیامک ایران محسوب می‌شود که طی ۱۰ سال فعالیت خود توانسته علاوه بر ارائه پنل پیامک رایگان به مشتریان خود در راستای کارآفرینی و ایجاد شغل برای جوانان نیز فعالیت کند .همچنین تیم ما در سامانه پیام کوتاه پیام رسون این تعهد را به مشتریان خود داده که تا رسیدن آنها به موفقیت در کنارشان خواهد بود و تنها هدف ما جلب رضایت مشتریان است . پس خیلی راحت تبلیغات خود را به سامانه پیام کوتاه شیراز بسپارید و با خرید پنل پیامک رایگان از بهترین و پیشرفته ترین نمایندگی پیامک ایران، به راحتی قله های موفقیت را طی کنید.

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین جالا اقدام کنید . 

دیدار پوتین و اردوغان

شبکه خبری العین امارات در آستانه سفر رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه به روسیه در تحلیلی نوشت: مسکو اخیراً سه پیام در رابطه با بحران سوریه به ترکیه ارسال کرده که مهم‌ترین آن مخالفت با حضور نیروهای خارجی غیرقانونی در سرزمین‌های سوری است.

در این تحلیل آمده است: روسیه اخیراً سه پیام در رابطه با بحران سوریه به ترکیه ارسال کرده است. اولین پیام مسکو به ترکیه در دیدار « ولادیمیر پوتین » رئیس جمهور روسیه با « بشار اسد » همتای سوری خود ارائه شد زیرا در این دیدار پوتین اعلام کرد که مشکل سوریه حضور نیروهای خارجی غیرقانونی ( نیروهای آمریکایی و ترکیه ) در خاک این کشور است.

 دیدار هیات عالی رتبه از شورای دموکراتیک سوریه و اداره خود مختار کردها در شمال این کشور از مسکو و دیدار با مقام های روسیه ،دومین پیام مسکو به آنکارا  محسوب می شود.

پیام دوم مسکو به آنکارا پس از آن ارسال شد که یک هیأت عالی رتبه از شورای دموکراتیک سوریه و اداره خودمختار کردها در شمال شرق این کشور به روسیه سفر کرد و روسیه این پیام را نیز فهماند که مسکو قادر به یافتن راه حل سیاسی بین کردها و دولت سوریه است. یعنی کارت کردها که ترکیه از آن برای سیاست های تجاوزکارانه در مناطق شمال شرقی سوریه استفاده می کرد را جدا کرد.

سومین پیام روسیه به ترکیه در اظهارات « سرگئی لاوروف » وزیر امور خارجه روسیه نمایان شد. هنگامی که وی با صراحت گفت که ترکیه تعهدات خود را در رابطه با منطقه مورد توافق تنش زدایی در ادلب که در راس آنها جدا کردن گروه های تروریستی از مخالفان و تضمین برقراری امنیت جاده بین المللی معروف به M۴ را  انجام نداده است.

در بعد عملی نیز [ مسکو ] این پیامها را با تشدید حملات و بمباران شدید مواضع گروه های مسلح در حومه ادلب و حلب ، ارسال کرده است.

ترکیه قبل از اعلام سفر رجب طیب اردوغان به روسیه برای دیدار با پوتین، توجه زیادی به این پیام های روسیه داشته است و به احتمال زیاد محور اصلی این دیدار، موضوع سوریه و تغییر و تحولات در آنجا به ویژه با انعطاف پذیری که واشنگتن نسبت به کاهش فشار و تحریم ها علیه دمشق نشان داده است ، خواهد بود.

آنچه می توان درباره پیام های روسیه به ترکیه گفت اینکه[ کاهش ] بحران سوریه وارد مرحله جدیدی شده و دو حد برای آن متصور است.

اول: بازگرداندن حاکمیت دمشق بر کل سرزمین های سوریه با چشم انداز مرزهای این کشور با ترکیه

ترکیه باید با انجام اقدامات واقعی در منطقه، برای مهار گروه های مسلح از جمله گروه تروریست جبهه النصره که زیر نظر اطلاعات ترکیه رشد کرده است، اقدام کند و اهمیت این اقدامات به تماس های ترکیه و سوریه منجر می شود که ممکن است تفاهم ایجاد کند.

در این زمینه، لازم است اخباری که از دیدار اخیر « مملوک » و « فیدان » مقامات سرویس های امنیتی سوریه و ترکیه سخن گفته اند، مورد توجه قرار گیرد .

دوم:  عدم قبول وضعیت جدید از سوی ترکیه به معنای باز شدن درهای درگیری های نظامی در جبهه ادلب است که دمشق بارها در مورد قصد باز پس گیری آن صحبت کرده است، به این معنی که از ترکیه خواسته شده تا از مناطق در حومه جنوب ادلب عقب نشینی و جاده بین المللی « M۴ » را ایمن کند. 

مسکو اهمیت جنبه های سیاسی را در جریان پیش بردن کار کمیته قانون اساسی درک می کند، موضوعی که در فعالیت های خود در زمینه روابط با دمشق بر آن متمرکز است و از طریق تمرکز بر تهیه قانون اساسی جدید که بر بخشهای اصلی آن توافق دارد، بر اینکه مرحله آینده کمیته قانون اساسی باید از نظر محتوا و نتایج متفاوت باشد ، پافشاری می کند.

 با چنین رویکردی، ترکیه ممکن است راهکار مناسبی برای سیاست خود در سوریه پیدا کند زیرا این، راه را برای بازگشت پناهندگان سوری به کشورشان باز می کند.

با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری و پارلمان، چنین موضوعی به یک حق داخلی در ترکیه تبدیل شده است به ویژه اینکه موضوع این پناهندگان به نقطه قوت به نفع مخالفان ترکیه تبدیل شده است که دولت حزب عدالت و توسعه در داخل ترکیه بار آن را بر دوش می کشد.

در این فرآیند ترکیه همچنین ممکن است برای رسیدگی به وضعیت موجود در شرق فرات و آنچه ترکیه درباره وجود تهدید علیه امنیت ملی خود ادعا می کند، یک مسیر سیاسی پیدا کند و متوجه شود که روسیه در نهایت همه مراحل خود را با آمریکا که پس از خروج از افغانستان در تلاش است تا گام هایی را برای خروج از منطقه بردارد، هماهنگ کند. 

ترکیه به خوبی می داند که مداخله نظامی روسیه در سوریه معادله جدیدی را ایجاد کرده و موازنه قدرت را به نفع دمشق تغییر داده است و بر این اساس متوجه شده است که بازی با روسیه از زاویه قدرت، ممکن است هزینه داشته باشد.

این مسأله به ویژه از آنجایی که مسکو از اقدامات ترکیه در اوکراین، گرجستان، جمهوری آذربایجان و به ویژه اوکراین ناراضی است زیرا ترکیه بارها حمایت خود با عدم الحاق شبه جزیره کریمه به روسیه که حساسیت خاص تاریخی برای روسیه دارد را اعلام کرده است و روسیه بارها گفته است که موضع ترکیه در این پرونده چیزی را به تاخیر نمی اندازد و یا پیش نمی برد.

نبود درک مشترک برای حل این اختلاف های راهبردی از یک سو نشاندهنده محدودیت های تفاهمات ترکیه و روسیه در مورد بحران سوریه را نشان می دهد و از سوی دیگر، این واقعیت را تایید می کند که نزدیک شدن دو کشور، روابط آنها را در یک موضع ائتلافی راهبردی قرار نمی دهند و [ روابط آنها ] بیشتر به تاکتیکی نزدیک است. 

از اینجا به بعد، تفاهمات ترکیه و روسیه با یک نقطه عطف جدید روبرو می شود که سوالات زیادی را ایجاد می کند، که شاید مهمترین آنها عبارتند از:

سرنوشت تفاهمات قبلی روسیه و ترکیه در مورد شمال شرق سوریه چیست؟  آیا امکان تفاهمات جدید وجود دارد؟ و اگر این امکان وجود داشته باشد، این تفاهمات ها چه خواهد بود؟ و چه خواهد کرد؟ و بر چه اساسی است؟

ترکیه درک می کند که تفاهمات قبلی با روسیه در زمینه تنش روابط ترکیه با غرب و ادامه حمایت آمریکا از کردهای سوریه بوده است و نزدیکی آنها منافع و پروژه های اقتصادی در زمینه تسلیحات و خطوط برق و ساخت راکتورهای هسته ای ترکیه در ازای نادیده گرفته شدن عملیات نظامی تهاجمی این کشور در شمال سوریه را رقم زده است.

شاید رئیس جمهور ترکیه در دیدار با پوتین بر ابراز ترس از مهاجرت گسترده به کشورش در صورت انجام عملیات نظامی جدید در ادلب تمرکز کند و شاید از مسکو بخواهد که دمشق را تحت فشار قرار دهد تا از تشدید تنش های نظامی جلوگیری کند و کار کمیته قانون اساسی را انجام دهد.

پنل پیامک ویژه صندوق قرض الحسنه

پنل پیامک ویژه صندوق های قرض الحسنه

31 شهریور 1400 1046  0  0

اکثر ما روزانه پیامک هایی از موسسات قرض الحسنه و بانک ها دریافت میکنیم که بیشتر آنها مربوط به واریز و برداشت از حساب میباشد و به همین دلیل است که وقتی صحبت از پنل پیام کوتاه برای صندوق قرض الحسنه و بانک میشود ، همین پیامک های واریز و برداشت به ذهن ما می آید .اما ما در سامانه پیامک شیراز در این مقاله میخواهیم به این موضوع بپردازیم که پنل پیام کوتاه چقدر میتواند برای موسسات قرض الحسنه مفید و کاربردی باشد . پیشنهاد میکنم تا پایان این مقاله با پیام رسون همراه باشید .

 


 

کاربرد پنل پیام کوتاه برای موسسات قرض الحسنه : 

 تمامی کسب و کارها  برای جذب مشتری بیشتر به پنل پیامک  نیاز دارند و موسسات قرض الحسنه از این احتیاج مستثنی نیستند . در زیر به مواردی که یک صندوق قرض الحسنه میتواند از پنل پیام کوتاه ( که از نمایندگی پیامک قابل خریداری است) داشته باشد ، پرداخته ایم . 

 

1- استفاده از امکان ارسال پیامک انبوه: 


( -پرداخت وام های فوری و طلایی با شرایط ویژه و کارمزد15%
  -افزایش تعداد مشتریان وابسته از 4 نفر به 8 نفر در صندوق قرض الحسنه پرستاری سخاوت ) 

 

در نمونه پیامک بالا صندوق قرض‌الحسنه سخاوت وام‌ با کارمزد 15 ٪ را اطلاع‌رسانی کرده است .این پیام باید به صورت انبوه و برای همهٔ مشتریان ارسال شود، تا همه از شرایط مطلع شوند. حال اگر موسسه از پنل پیام  کوتاه استفاده کند این اطلاع رسانی به راحتی انجام میشود .

سامانه پیامک ، امکانی به نام ارسال پیامک انبوه را در اختیار کاربران قرار میدهد  تا کاربر  پیامک اطلاع رسانی را  با تعداد بالا برای مشتریان ارسال کند. برای اموزش این کار میتوانید بعد از خرید پنل پیامک از سامانه پیام کوتاه شیراز ، وارد پنجره آموزش شوید و یا از همکاران ما در اهورا اطلس فارس کمک بگیرید . 

 

2- امکان ارسال اس ام اس منطقه ای هدفمند : 


( مشتری گرامی شما می توانید جهت ثبت‌نام در صندوق قرض الحسنه مهر ایران به وب سایت https://b2n.ir/e70878 بخش خدمات مراجعه فرمایید.) 


از آنجایی که موسسه‌های قرض‌الحسنه شعبه‌های زیادی در سراسر کشور ندارند و ممکن است در هر شهری یک صندوق یا مثلاً یک موسسه در سه شهر مختلف ایران شعبه داشته باشد، پس مخاطبان هدف مخصوص به خود را دارند. به عنوان مثال پیامک بالا باید برای ساکنان شهرهایی که صندوق‌ قرض‌الحسنه مهر ایران را دارند، ارسال شود. برای این منظور میتوانید با استفاده از امکان ارسال پیامک منطقه ای که سامانه پیامک در اختیار کاربران قرار می‌دهد،  به ساکنان شهرهای مختلف اس ام اس ارسال کنید و خودتان را به آنها یاد اور شوید . 

 

3- امکان ارسال انبوه پیامک از روی نقشه


( از غرفه بانک قرض الحسنه رسالت در نهمین نمایشگاه بورس،بانک و بیمه دیدن فرمایید.
یکشنبه بیستم تیرماه لغایت چهارشنبه بیست و سوم از ساعت 10 صبح تا 6 عصر.
نمایشگاه بین المللی تهران،سالن 40A غرفه 512) 


برخی اوقات نیاز است، تا برای منطقه‌ و محله‌های خاصی اس ام اس ارسال کنید. در این مورد وارد سامانه پیامک شوید، روی گزینه ارسال پیامک از روی نقشه  کلیک کنید. نقشه به صورت پیش‌فرض روی شهر تهران قرار دارد. منطقه‌های اطراف نمایشگاه بین‌المللی یا هر منطقه‌ای را که خواستید، انتخاب کنید. شماره‌ها به تفکیک همراه اول و ایرانسل نمایش داده می‌شود، اپراتور مورد نظر را انتخاب و پیام ارسال کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که  فرستادن پیام از روی نقشه برای شهرهای بزرگ قابل استفاده است، برای شهرهای کوچکتر از ارسال پیامک بر اساس کدپستی هر منطقه به جای نقشه استفاده می‌شود.

 


 

4- شخصی سازی پیام کوتاه با ارسال هوشمند : 

پیام شخصی سازی، یعنی پیامک را با اسم و فامیل مشتری خاص ارسال کنید.

 

( مشتری گرامی، علیرضا دماوند  با درخواست وام 173574 شما موافقت شده است. لطفا جهت انجام سایر امور ، مدارک مورد نیاز خود را به شعبه تحویل دهید. موسسه قرض الحسنه مهر کوثر.) 


پیام بالا را می‌توان به شماره موبایل‌های مختلف و مشتریانی که وام‌شان آماده شده است ارسال کرد. کافیست یک فایل اکسل ایجاد کنید و شماره موبایل، نام و اطلاعات مربوط به هر شخص را در فایل اکسل ثبت کنید . فایل اکسل را در قسمت پیام‌ها بارگذاری و اس ام اس را برای مشتریان ارسال کنید. بدین صورت به صورت هم‌زمان برای تعداد زیادی از افراد پیام شخصی سازی ارسال می‌شود.از این آیتم میتوانید برای  تبریک تولد، اعیاد و ... هم استفاده کنید . 

 

5- ارسال پیامک به اصناف و مشاغل مختلف : 


( باتبریک فرارسیدن ولادت حضرت زینب(س)وروزپرستاروسپاس ازخدمات قهرمانان مدافع سلامت درمبارزه باویروس کرونا،صندوق قرض الحسنه پرستاری سخاوت باپرداخت تسهیلات براساس گردش حساب وباشرایط ویژه درخدمت جامعه پرستاری،پزشکی،کارکنان مراکزبهداشتی-درمانی،بازنشستگان وخانواده آنها می باشد. ) 


اصولاً صندوق‌های قرض‌الحسنه مشتریان هدف خاصی دارند و روی افرادی از جامعه تمرکز می‌کنند. در پیامک بالا مخاطب هدف صندوق قرض الحسنه ، جامعه پزشکی است.

سامانه پیامک برای صندوق های قرض الحسنه امکانی به نام بانک اصناف و مشاغل را به کاربران می‌دهد، که مخاطب به شماره موبایل همهٔ مشاغل دسترسی دارد. برای استفاده از این آیتم وارد سامانه پیام کوتاه شیراز شوید، روی گزینه ارسال پیام کوتاه کلیک کنید و متن اس ام اس را بنویسید. از قسمت اصناف و مشاغل شاخه پزشکان را انتخاب کنید. زیرمجموعه‌های مختلفی نمایش داده می‌شود، که از بین آن‌ها شغل‌های مورد نظر را کلیک و اس ام اس ارسال کنید.

با استفاده از بانک اصناف و مشاغل جامعهٔ هدف کسب‌وکارتان را کوچکترمیکنید  اما  پیامک شما  به دست مشتری مورد نظرمیرسد و بازده بهتری دارد . 

 

6- یادآوری سررسید  اقساط ماهانه : 

 

( مشتری گرامی، علیرضا دماوند  روز سه شنبه موعد قسط وام 132526 به مبلغ 1,247,450 ریال است. لطفا جهت پرداخت از شماره حساب 0110000000006 به نام موسسه سخاوت نزد بانک ملی شعبه ستارخان استفاده نمایید. موسسه قرض الحسنه امام جواد (ع) ) 

 

یکی از خدماتی که موسسه‌های قرض‌الحسنه به مشتریان ارائه می‌دهند، دادن وام است. گاهی اوقات مشتریان پرداخت اقساط را فراموش می‌کنند. سامانه پیامک امکانی به نام سررسید اقساط را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، تا چند روز قبل یا در تاریخ سررسید قسط برای مشتری اس ام اس یادآوری ارسال کنند . 

 

7- وب‌سرویس نمایندگی سامانه پیام کوتاه ویژه صندوق ها  :

 

( بانک قرض الحسنه رسالت
کد ورود:
133728
ورود به موبایل بانک در تاریخ 99/11/19-12:54 ب.ظ موسسه قرض الحسنه کوثر) 


وب‌سرویس به کاربر اجازه می‌دهد تا سایت یا اپلیکیشن خود را به سامانه پیامک وصل کند و سپس ارسال، دریافت و مدیریت‌ پیام‌ها را انجام دهد. پیامک‌های مانند نمونه‌ از طریق وب‌سرویس برای مشتری ارسال می‌شوند.

برای آسانی کار مخاطبان، برنامه‌نویسان پیام رسون ماژول‌هایی را برای سیستم مدیریت محتواهای محبوب مانند وردپرس، ووکامرس، جوملا و ... را طراحی کرده و به صورت آماده در اختیار کاربران قرار میدهند ، تا نرم‌افزار خود را به سامانه پیامک متصل کنند. استفاده از وب‌سرویس سامانه پیامک  امکان کلاهبرداری و فیشینگ را هم به حداقل می‌رساند.( در مقاله های قبل تر که در سایت سامانه پیامک به ثبت رسیده است در مورد فیشینگ صحبت کرده ایم ) . 

 

 

در این مقاله به کاربرد هایی که پنل پیامک میتواند برای موسسات قرض الحسنه داشته باشد پرداختیم . اگر میخواهید از بازاریابی های روز دنیا با خبر شوید و برای کسب و کارتان بهترین نوع تبلیغات را انجام دهید حتما به سایت سامانه پیام کوتاه شیراز مراجعه کنید و مقاله های به ثبت رسیده شده را مطالعه کنید . 

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حال اقدام کنید .