سامانه پیام کوتاه ،سامانه پیام کوتاه رایگان ،نمایندگی سامانه پیام کوتاه

سامانه پیام کوتاه ((پیام رسون)) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون

سامانه پیام کوتاه ،سامانه پیام کوتاه رایگان ،نمایندگی سامانه پیام کوتاه

سامانه پیام کوتاه ((پیام رسون)) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون

راه های افزایش بانک شماره موبایل

راه های افزایش بانک شماره موبایل

23 اردیبهشت 1400 1527  0  0

همانطور که در مقالات قبل تر در سایت سامانه پیامک شیراز گفته شده یکی از سریع ترین و تاثیر گذار ترین و یکی از بهترین روش  تبلیغ و ارتباط با مشتریان استفاده از سامانه پیامک و خرید پنل پیامک است. اما یکی از موثرترین گزینه ها در  موفق بودن ارسال پیامک داشتن شماره موبایل مشترکین است.

اگر صاحب کسب و کار  هستید یا میخواهید اقدام به خرید پنل پیامک کنید، باید بدانید و بلد باشید که چگونه شماره موبایل مشتریان را جمع آوری کنید.

امروز در این مقاله می‌خواهیم در مورد جمع آوری شماره موبایل افراد، و چگونگی ارتباط با آن‌ها کمی توضیح دهیم. پیشنهاد میکنم تا پایان این مقاله با سامانه پیام کوتاه شیراز همراه باشید.

 

جمع آوری بانک شماره موبایل :

در زیر چند مورد از موثرترین روش های جمع آوری شماره موبایل مشترکین و مخاطبین هدف اورده شده است.

 

روش اول : دادن فرم چاپی به مشتری برای تکمیل مشخصات

در این فرم ها شما علاوه بر این که در مورد کسب و کار یا حوزه خدماتی خود اطلاعاتی را به مشتری ارائه میدهید از آنها به صورت کاملا اختیاری میتوانید درخواست کنید که شماره ثابت یا همراه خود را در داخل فرم چاپی قید کنند . در صورتی که شماره ثابت یا همراه خود را در داخل برگه نوشته باشند این بدان معنی است که برای ارتباط شما با آنها مشکلی ندارند و رضایت خود را اعلام میکنند .

 

روش دوم : برقراری تماس تلفنی با مشتریان

در روش اول مشتریان در داخل برگه یا فرم های چاپی مشخصات و شماره ثابت یا همراه خود را قید کرده اند در صورتی که شماره ثابت را نوشته بودند شما میتوانید به راحتی با آن شماره تماس بگیرید و از آنها شماره موبایلشان را برای ارسال پیامک های تبلیغاتی یا اطلاع رسانی و … به ایشان با رضایت کامل درخواست کنید و مشتریان نیز وقتی دلیل درخواست شماره آنها و مزایای آن را بدانند بدون شک حتما شماره همراه خود را در اختیار شما قرار میدهند .

 


 

روش سوم : راه اندازی مسابقه و قرعه کشی در بین مشترکین

یکی دیگر ازروش های جمع آوری شماره موبایل افراد ، برقراری یک مسابقه و قرعه کشی در بین آنها میباشد . برای مثال سایت هایی را میبینید یا فروشگاه های زنجیره ای که در پایان مرحله خرید برای شرکت در مسابقه و قرعه کشی در فرمی از شما میخواهد تا مشخصات فردی را تکمیل کنید ، تا شما را در قرعه کشی ماهانه یا سالانه شرکت دهد . و شماره موبایل را برای اطلاع دادن از نتیجه قرعه کشی از شما درخواست میکند . شما هم میتوانید از این روش برای جمع آوری شماره موبایل مشتریان خود اقدام کنید .

 

روش چهارم : عرضه محصول یا ارائه خدمات به صورت رایگان به مشتریان

مشتریان معمولا محصولات و خدماتی را که به طور رایگان در اختیار آنها قرار داده شود را دوست دارند . که میتوان گفت این روش یکی از بهترین و جذاب ترین روش ها برای دریافت شماره موبایل از مشتریان است . اما چطور ؟ به این صورت که شما برای ارائه محصول یا خدمتی که میخواهید به صورت رایگان در اختیار مشتری قرار دهید در قبال آن از مشتری میخواهید که شماره موبایل و اطلاعات تماس خود را برای تحویل دادن محصول در اختیار شما بگذارد به این صورت شما میتوانید شماره مویایل مشتریان خود را از آنها دریافت کنید .

 

روش پنجم : ارائه تخفیف به مشتریان با ارسال کد تخفیف

مشتریان علاوه بر این که محصولات و خدمات رایگان را دوست دارند تخفیف را هم دوست دارند . یک راه دیگر برای دریافت شماره مشتری ارسال کد تخفیف است . اما چگونه ؟ شما با خرید پنل اس ام اس از شرکت های معتبر مانند اهورا اطلس فارس  میتوانید این کار را انجام دهید . شما برای عرضه محصولات یا ارائه خدمات خود به مشتریان از آنها میخواهید که اگر تمایل دارند از تخفیف های ویژه برخوردار شوند مثلا عدد 2 را به سامانه شما ارسال کنند ، به این ترتیب به سادگی شماره موبایل مشتریان را جمع آوری میکنید. 

 

روش ششم : دعوت مشترکین یا مشتریان از طریق وب سایت

یکی از پر رونق ترین راه ها برای جمع‌آوری شماره همراه مشترکین، دعوت کاربر از طریق وب سایت می باشد؛ در صورتی که شما برای کسب و کار خود سایتی راه‌ اندازی کرده اید باید قسمتی را طراحی کنید که کاربر در آن قسمت شماره موبایل خود را وارد کند، تا پیامک های مهم شما و آخرین اطلاعات به روز را در قالب پیامک از طرف شما دریافت کند. در این روش در صورتی که مخاطب علاقه به خدمات شما پیدا کرده باشد این ارتباط تداوم پیدا خواهد کرد و کسب و کار شما رونق پیدا خواهد کرد.

 

روش هفتم : باشگاه مشتریان بهترین راه برای جمع آوری شماره موبایل

راه اندازی باشگاه مشتریان برای جمع آوری شماره موبایل مشتریان بهترین روش از میان روش‌های موجود میباشد، باشگاه مشتریان روش اثبات شده جذب مشتریان می باشد. در این روش با دعوت مخاطبان به عضویت در باشگاه مشتریان، قطعا خدمات بسیار زیاد و محبوبی را به آنها ارائه خواهید داد و علاوه بر آن ، به بانک اطلاعات مشتریان خود دسترسی خواهید داشت.

 

روش هشتم : دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری

بهترین راهکار برای جذب و ارتباط با مشتریان قبلی داشتن شماره موبایل آنهاست. دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری ،  شبیه به دستگاه POS (کارتخوان) می باشد که روی آن صفحه کلید و مانیتور دارد و هر مشتری میتواند شماره موبایل خود را در آن وارد کند و همان لحظه بصورت آنی شماره موبایل مشتری در دفترچه تلفن پنل پیامکی شما ثبت می گردد و همچنین یک پیامک خوش آمد گویی که میتواند شامل اطلاعات تماس و شبکه های اجتماعی شما باشد که  به موبایل مشتری پیامک می شود.

 

 

روش هایی که در بالا ارائه شد روش هایی هستند که جواب گو بوده و توسط پیشرفته ترین سامانه پیامک، این روش ها جواب خود را به خوبی پس داده اند.

اما باید به این نکنه توجه کنید که تمام این روش ها در صورتی به کارتان می‌آید که در ابتدا اقدام به خرید پنل پیامک کرده باشید.

 

شما می‌توانید برای داشتن پنل پیامک خیلی راحت به سایت سامانه پیامک شیراز مراجعه کنید و در آنجا اقدام به خرید پنل پیامک کنید.

 

همچنین با مراجعه به سایت خبری شیراز اس ام اس میتوانید از دیگر روش های بازاریابی نیز مطلع شوید.

 

جهت خرید پنل پیامک شیراز از نمایندگی سامانه ارسال پیامک شیراز  اینجا را کلیک کنید.

جای خالی گفتمان نو

انتخابات که فرا می‌رسد نامزدها هر کدام با طرح شعار و ایده‌ای برای جلب آرای عمومی پا به عرصه میدان رقابت می‌گذارند. این شعارها البته در بسیاری از مواقع با توجه به این‌که با وعده همراه است، بعضا برای مردم جذاب به نظر می‌رسد و از این رو مشارکت‌کنندگانی که پای صندوق رای می‌آیند براساس امیدی که به‌واسطه تحقق این شعارها دارند، نام نامزد مطلوب خود را به صندوق آرا می‌اندازند. بیان شعار و ایده و فراتر از آن ارائه برنامه و طرح البته با در نظرگرفتن شرایط تحقق آن یکی از ملزومات هر انتخاباتی است. اما آنچه باعث ماندگاری می‌شود، گفتمان‌پردازی است. یعنی پرداختن به وجوه ممتازی که به‌خوبی در سطح جامعه و افکار عمومی تبیین شده و البته ماندگارتر باشد.
 
لزوم گفتمان‌سازی
بررسی ادوار گذشته انتخاباتی نشان می‌دهد برخی طرحواره‌ها در بین عوام و خواص جامعه قابلیت گفتمان‌سازی پیدا کرده‌اند. به عنوان نمونه در دوره خاتمی تاکید بر توسعه سیاسی بود و در دوران احمدی‌نژاد عدالت محوری قابلیت گفتمان‌سازی پیدا کرده و در دوره روحانی تعاملات بین‌المللی مورد اهتمام قرار گرفته بود. در انتخابات فعلی هم هر کدام از نامزدها اگر بتوانند در عرصه گفتمان‌سازی و تبیین درست آن میان مردم توفیق حاصل کنند می‌توانند امیدوار باشند حداقل از سبد آرای خوبی میان مردم برخوردار باشند.تردیدی نیست این گفتمان‌سازی باید متناسب با شرایط جامعه ایران باشد. مسائل و موضوعات اصلی کشور عمدتا شامل بهبود شرایط اقتصادی، افزایش تولید، رفع بیکاری، ساخت مسکن، تسهیل شرایط ازدواج، بهره‌گیری هر چه بیشتر از امکانات درمانی به‌ویژه در شرایط کرونایی، از بعد اداری هم مبارزه با فساد و ناکارآمدی، مقابله با فامیل‌سالاری و تاکید بر شایسته‌سالاری و همچنین در بعد بین‌المللی هم تقویت عرصه سیاست خارجی برای مقابله با تحریم‌ها و بسط و گسترش روابط با همسایگان هستند. بنابراین هر کدام از نامزدها باید در همه این زمینه علاوه برای ارائه طرح و برنامه‌ای مشخص، به گفتمان‌سازی نیز توجه داشته باشند.  این دوره از انتخابات گرچه با تعدد نامزدهای شاخص روبه‌رو هستیم اما فرض قوی این است که به طور مشخص با سه نوع نگاه شامل اصولگرایی، اصلاح‌طلبی و اعتدالگرایی مواجه‌ایم و البته هر کدام از این جریان‌ها از دو یا چند نماینده در قالب نامزد در این عرصه برخوردارند.


در میانه کلید و چکش
در میان نامزدها، علی لاریجانی طی این دو سه روز بعد از ثبت‌نام تلاش کرد حداقل در عرصه رسانه‌ای این‌گونه القا کند که تعاملات خوب او با روحانی مانع آن نبوده که با رویکردهای دولت مستقر مشکلی نداشته باشد و حتی به استناد نطق انتخاباتی وی در روز ثبت‌نام او نه با کلید کاری دارد و نه با چکش. با این وصف، همچنان به نظر می‌رسد برای نشان دادن چهره‌ای مستقل از جریان‌های سیاسی و تشکل‌های موجود او همچنان نیاز به خلق گفتمانی جدید دارد. این گفتمان‌سازی از سوی او البته با چالش‌هایی همراه است. از این نظر که سابقه سیاسی لاریجانی برخاسته از جریان اصولگرایی است و در میانه راه هم با رویکردها و مواضعی که از خود نشان داد در بین هم طیف‌های سابق و همچنین بخش‌های از جامعه به عنوان متحد دولت شناخته شد. بنابراین ساختن گفتمان تازه برای او مسیر دشواری می‌نمایاند. گرچه او حداقل در لفظ و بیان عنوان کرده به صورت مستقل پا به عرصه گذاشته است اما سابقه و پیشینه او در دوران ائتلاف با اصولگرایان و همچنین مواضع و رویکردهای لاریجانی در دوران استقرار دولت تدبیر و امید، گفتمان‌سازی را برای او حداقل در روزهای اولیه شروع ماراتن انتخابات دشوار کرده است. با این وصف، برابر با برخی مسؤولیت‌هایی که به‌ویژه در حوزه روابط ایران و چین به او سپرده شده به نظر می‌رسد در عرصه سیاست خارجی او نگاه به شرق را بیش از گذشته دنبال خواهد کرد. از چالش‌های لاریجانی این است که مثل رئیسی و جهانگیری البته با شدت و ضعف‌هایی از پایگاه رای مشخصی برخوردار نیست و از این رو باید تلاش کند در حوزه گفتمان‌سازی، بر جنبه‌هایی تاکید کند که جزو نیازهای جامعه محسوب می‌شود تا کم‌کم این پایگاه رای برای او از طرف جامعه رای‌دهندگان شکل بگیرد. او از یک‌سو باید به تعاملش با حاکمیت فکر کند و از سویی دیگر، در خصوص گرایش و تمایل اصلاح‌طلبان به خود تدبیری بیندیشد. البته اولین نشانه و نماد رسانه او در عرصه انتخابات تمایل برای نمایاندن دو قطبی در عرصه رقابت بود و به نظر می‌رسد او در ادامه مسیر هم گفتمان خود را بر همین اساس دنبال خواهد کرد.  واقعیت آن است که به‌رغم حضور پرحجم رسانه‌ای لاریجانی و طرح ادعاهایی مبنی بر مستقل بودن این نامزد انتخاباتی، به نظر می‌رسد او با توجه به سابقه و پیشینه‌ای که دارد برای ارائه گفتمانی مستقل با مشکلاتی همراه باشد. او به هر صورت هنوز مواضع به زعم خود انتقادیش را درباره دولت روحانی اعلام نکرده و صرفا با یک جمله کوتاه گفته نگاهش با نگاه دولت همراه متفاوت است. گذشته از این، برخی از اعضای ستاد او معتقدند بخشی از اصولگرایان هم سهمی از سبد آرای این نامزد انتخاباتی دارند. اما با این وصف، حداقل از چهار پنج سال گذشته لاریجانی نسبت خود را با گفتمان اصولگرایی و نیروهای اصولگرا تعریف نکرده و از سوی هم‌طیفان سابق هم البته نوع واکنشی مبنی بر فاصله گرفتن لاریجانی از جریان اصولگرایی است. اصلاح‌طلبان هم گرچه از مواضع این نامزد انتخاباتی در خصوص همراهی او با دولت درمورد برجام راضی و خشنودند اما همچنان خاطره تلخی از او در دوران ریاستش بر صداوسیما دارند. در چنین اوضاع و احوالی هنوز مشخص نیست لاریجانی با چه گفتمانی می‌خواهد حضور انتخاباتی داشته باشد.

اهتمام دوباره بر تنش‌زدایی در سیاست خارجی
اسحاق جهانگیری می‌گوید این بار در قامت حزبی و تشکیلاتی ظاهر شده و به نمایندگی از جبهه اصلاحات پا به عرصه رقابت گذاشته است. او هم البته برای خلق گفتمان جدید باید با واقعیت‌هایی دست و پنجه نرم کند. جهانگیری و البته جریان اصلاح‌طلبی طی سال‌های اخیر حرف‌ها خود را زده‌اند. محوریت توسعه سیاسی، تاکید بر آزادی‌های مدنی، بهبود تعاملات بین‌المللی و دیگر موضوعاتی که از دوم خرداد 76 به این سو از جریان اصلاحات شنیدیم و همچنین تجربه مدیریتی جریان اصلاح‌طلب در دو دوره ریاست‌جمهوری خاتمی و همچنین دو دوره استقرار دولت روحانی هم در بین مردم بروز و ظهور کافی داشته است. با توجه به برخی ناکامی‌های دولت به‌ویژه در عرصه اقتصادی و حتی تعاملات نافرجام بین‌المللی با محوریت برجام به استناد گفته‌ها و نوشته‌های برخی اصلاح‌طلبان هم ناخشنودی بخشی از مردم و حتی هوداران جریان اصلاحات را نیز در پی داشته است. از این رو، به نظر می‌رسد جهانگیری برای این‌که بتواند به گفتمان‌سازی جدیدی در سطح جامعه دست پیدا کند باید حرف تازه و نویی داشته باشد. اما حداقل حضور رسانه‌ای و اظهارات انتخاباتی وی در روز ثبت‌نام نشان از وجود نشانه‌های جدید برای خلق گفتمان تازه نمی‌دهد. در عرصه سیاست خارجی هم بنابر برخی اظهارات وی و همچنین شواهد موجود به نظر می‌رسد جهانگیری و هم‌طیفان او همچنان بر بسط مذاکرات و گفت‌وگوها با غرب برای نجات برجام تاکید دارند و بر این باورند این رویکرد عامل مهمی برای بهبود تعاملات بین‌المللی، رفع تحریم‌ها و تاثیرگذاری آن در کاهش مشکلات اقتصادی کشور خواهد بود و از این رو همچنان بر شعار مذاکره برای رفع تهدید خارجی و تحریم اهتمام دارند. اصلاح‌طلبان و به تبع آن نامزدهای این جریان سیاسی بر گفتمان تنش‌زدایی تاکید دارند و با توجه به خبرهایی ضدونقیضی که درباره مذاکرات وین به نظر می‌رسد در پی آنند که در صورت موفقیت احتمالی این گفت‌وگوها آن را سخاوتمندانه به حساب کامیابی برجام واریز کنند. عرصه اقتصاد نشان داد برنامه‌های اعتدالیون و اصلاحیون چندان تاثیری بر سفره مردم نداشته و در عین حال مشکلات معیشتی فراوانی هم برای جامعه حاصل شده است. بنابراین حداقل در عرصه برنامه‌ریزی و مدیریت چنین به نظر می‌رسد که پروژه‌های مدیران اصلاح‌طلب و اعتدالی با موفقیت همراه نبود و همچنان که در زبان برخی مسؤولان شنیده‌ایم همچنان آنان منتظر خوشه‌چینی از ثمرات برجام و ادامه سیاست تنش‌زدایی هستند. بنابراین می‌توان گفت حضور جهانگیری در صورت ادامه فعالیت انتخاباتی تا زمان شنیدن سوت پایان رقابت‌ها حاوی گفتمان جدیدی در حوزه‌های داخلی، اقتصادی و سیاست خارجی نیست و همچنان بر گفتمان قبلی تاکید دارند. در میان نامزدها، جهانگیری به‌صراحت اعلام کرده متعلق به جریان اصلاح‌طلب است و در مقابل رئیسی و لاریجانی که هر دو بر مستقل بودن تاکید کردند، جهانگیری از وابستگی حزبی خود می‌گوید. در منظومه فکری اصلاح‌طلبان در طول سال‌های فعالیت‌های تشکیلاتی آنچه مهم است موضوع توسعه سیاسی و آزادی‌های فردی و اجتماعی است. به همین علت در بسیاری از موضعگیری‌های خود، به برخی از موضوعات حاشیه‌ای مثل فیلترینگ، آزادی بیان، حضور زنان در ورزشگاه‌ها بیش از مباحث اقتصادی و معضلات اجتماعی توجه نشان می‌دهد. از این رو به نظر می‌رسد گرچه اسحاق جهانگیری مدام از اهتمام به رونق اقتصادی سخن می‌گوید اما در نهایت گفتمان غالب در نگاه انتخاباتی او ترجیح آزادی و توسعه سیاسی بر سایر وجوه اجتماعی و اقتصادی است.

تاکید بیشتر بر فساد ستیزی
ابراهیم رئیسی را باید جدی‌ترین نامزد اصولگرایی در کنار دیگر نامزدهای این جریان سیاسی محسوب کرد. سابقه وی در انتخابات گذشته و طرح گفتمان نو مبنی بر مبارزه با فساد و همچنین عملکرد او از زمان تصدی ریاست قوه‌قضاییه البته در اذهان سطوح مختلف جامعه از او چهره‌ای فسادستیز تصویرکرده است. رویکردهای رسانه‌ای هم البته حاکی از آن است که وی نیز همچنان بر همان گفتمان گذشته تاکید دارد و بنا به اظهاراتی که از او منتشر شده رقیب او نامزدها نیستند، بلکه فساد و ناکارآمدی است. بنابراین به طور مشخص می‌توان گفتمان رئیسی را مبارزه با فساد و ناکارآمدی دانست. در عرصه سیاست خارجی هم به نظر می‌رسد با توجه به رویکردهای غالب اصولگرایان تکیه اصلی بر محور تاکید بر ایستادگی در عرصه داخلی به‌ویژه در حوزه انرژی هسته‌ای و همچنین حمایت از محور مقاومت باشد. در حوزه اقتصادی هم با توجه به سابقه رئیسی در برخورد با فساد به نظر می‌رسد تاکید ویژه بر مبارزه با مفسدان اقتصادی و مقابله با اختلاس، ارتشاء، باندبازی جزو محورهای مورد توجه این نامزد انتخاباتی مبتنی بر همان گفتمان فسادستیزی باشد. در عین حال باید خاطرنشان کرد منظومه فکری این نامزد انتخاباتی و فضای گفتمانی او تاکید بر مبارزه با فساد بیش از دیگر جنبه‌ها موردتوجه است. این نامزد انتخاباتی گفتمان مبارزه با فساد در دستگاه‌های دولتی را نمایندگی می‌کند و همچنین خواهان بازگرداندن دولت میان مردم است. به اعتقاد رئیسی، در این گفتمان فاصله میان حاکمیت و مردم زیاد شده و باید این قطار را دوباره به ریل اصلی بازگرداند. ابراهیم رئیسی، داوطلب انتخابات سیزدهم ریاست‌جمهوری گفت: مهم‌ترین خواسته مردم دغدغه معیشتی آنهاست و بنده نیز به مساله اقتصادی و معیشتی مردم بسیار اهمیت می‌دهم. فکر می‌کنم راه‌های خوبی برای بازکردن گره‌ها از زندگی مردم وجود دارد. او در زمان ثبت‌نام بر این نکته تاکید خواهد کرد که دولت احتمالی وی بر پایه عدالت محوری است. طبعا گفتمان عدالت محوری او با بیان احمدی‌نژاد درباره محوریت عدالت با توجه به نوع نگاه و رویکردهای سیاسی و اجتماعی متفاوت به نظر می‌رسد. به گفته این نامزد انتخاباتی هدف وی این است که مردم طعم شیرین عدالت را احساس کنند. به گفته رئیسی عدالت با سخنرانی، سرودن شعر و نوشتن محقق نمی‌شود، عدالت یک برنامه عملی و میدانی است که مردم احساس عدالت کنند. در میان برنامه‌های و مواضع رئیسی هم مبارزه با فساد و مقابله با مفسدان و برخورد با اخلالگران اقتصادی بیش از سایر وجوه مورد تاکید قرار گرفته است و البته در مقایسه با لاریجانی و جهانگیری این گفتمان‌سازی با رویکردها و مواضع او تطابق بیشتری دارد. این موضعگیری‌های رئیسی البته در انتخابات96 هم سابقه دارد و البته حرف جدیدی نیست. به هر صورت چنین به نظر می‌رسد که به اعتقاد رئیسی، تحقق عدالت در جامعه از مسیر مبارزه با فساد می‌گذرد.

کبد چرب و راه پاکسازی آن

هر کدام از علائم خستگی و بی‌حالی همیشگی، ترش‌کردن و ریفلاکس گوارشی، بزرگ شدن شکم، ریزش موی شدید، جوش صورت و پشت کمر و روی بازوها، لک صورت، تعریق شدید در ناحیه سر و گردن، بدبو بودن عرق، طعم تلخ دهان در هنگام صبح، درد در سمت راست شکم، احساس سوزن‌سوزن شدن انتهای دست و پاها هشدار کبد چرب است و اگر به موقع اقدام به درمان آن نشود این عوارض تشدید شده و همچنین می‌تواند زمینه‌ساز بیماری‎های خطرناک و مرگ‌بار کشنده مانند سیروز کبدی، سکته‌های قلبی و مغزی باشد.

شرکت نوشین شهد پس از مطالعات فراگیر در طب سنتی و طبیعی، موفق به تولید محصولی موثر برای پاک‌سازی و تقویت کبد شده است. عصاره ده گیاه فران، با بهره‎گیری از عصاره بهترین و موثرترین گیاهان دوست‌دار کبد مانند خارمریم، آرتیشو، زنجبیل، انیسون، زردچوبه، رزماری، کاسنی، زرشک، نعناع،... و با فرمولاسیون خاص خود ضمن پاک‌سازی کبد چرب و تنظیم آنزیم‌های کبدی ناشی از آن و با بهبود و تقویت عملکرد کبد، باعث تقویت سیستم ایمنی بدن جهت مقابله با بیماری‌های خطرناک می‌شود.


تکنیک های مهم افزایش مشتری

تکنیک های مهم افزایش مشتری با پیام رسون

16 اردیبهشت 1400 2186  0  0

همه کسانی که کار میکنند میدانند که در صورتی فروش بیشتری خواهند داشت که مشتری های بیشتری داشته باشند ، پس باید اول از همه یاد بگیرند که چگونه مشتری های خود را افزایش دهند . 

پس اگر جزء آن دسته افرادی هستید که کسب و کار راه انداخته اند و از میزان فروش خود راضی نیستند تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیامک همراه باشید 

 

چگونه مشتری هایمان را افزایش دهیم :

 

 افزایش سطح فروش از بحث‌های مهم بازاریابی و مارکتینگ است. برای همین می‌خواهیم دربارۀ تکنیک‌های مهم و اساسی افزایش مشتری بیشتر صحبت کنیمَ. مطمئن باشید که در انتهای این مقاله که توسط تیم تحریره سامانه پیام کوتاه شیراز نوشته شده است ،  تحولی عظیم به کسب‌وکارتان خواهید داد.

 


 

1- داشتن خلاقیت و پیگیری بازار : 

 

اولین نکته ای که باید به آن توجه کرد ، پیگیری  بازار و مشخص کردن اهداف فروش است. مثلاً در کار پوشاک، از بازار هدفتان درک کاملی دارید؟ دربارۀ نیازهای روز، تقاضای بازار و مشتریان اطلاع کافی دارید؟

 یا بیایید کمی متفاوت به قضیه نگاه کنیم! مزیت برند شما نسبت به رقبا چیست؟

همیشه به خاطر داشته باشید، مردم چیزی را می‌خرند که نیاز دارند. برانگیختن حس نیاز به کالا در مشتری، بر عهده شماست و اینجاست که شما باید از خلاقیت خود استفاده کنید 

در بسته‌بندی محصول و ویژگی‌هایی مثل وزن، رنگ، اندازه محصولات خلاقیت به خرج دهید. چراکه اصل مهم در فروش ، خلاق بودن است .

اما نکتۀ دوم، مزایای محصولتان است که باید آن را بزرگ‌نمایی کنید و طوری تبلیغ کنید که اگر مشتری نیازی دارد، باور کند که این نیاز فقط با محصولات شما برطرف می‌شود.

 

2- تمرکز روی مخاطب هدف :

 

مخاطب هدف شما ، مشتری نیازمند به کالای شماست ، پس  در این  مرحله باید قیمت مناسب برای کالاهای خود انتخاب کنید. با توجه به هزینه‌های تولید و بازاریابی مبلغ نهایی و بهای تمام شده کالا را حساب کنید و تعرفه نهایی را تعیین کنید. یادتان باشد قیمت یکی از فاکتورهای مهم در پاسخ به سوال "چگونه مشتری هایمان را افزایش دهیم" است. قیمت مناسب و منطقی مشتری فعلی را نگه می‌دارد و مشتری جدید برایتان می‌آورد.

 

3- مشتریان قدیمی خود را همیشه راضی نگه دارید :

 

همیشه هوای مشتریان قدیمی را داشته باشید. نیمی از مشتریان قدیمی مجدد از برندتان خرید می‌کنند . به زبان ساده، هر مشتری راضی کانال تبلیغاتی شماست. 

به چند جمله از مارکتینگ های موفق توجه کنید .

فلیپ کاتلر می‌گوید:  فروش محصول به مشتری راضی ، صد برابر آسان تر از پیدا کردن مشتری جدید است .به زبان امروزی مشتریان راضی با بازاریابی دهان به دهان شما را رایگان به دیگران تبلیغ می‌کنند.

برند ویزاند: ما به جز شما سفیری نداریم. همین شعار تبلیغاتی نشان‌دهندۀ تاثیر مشتری فعلی در میزان فروش و جذب مشتری جدید است.

 

4- از مشتریان خود فهرستی تهیه کنید :

 

اگر می‌خواهید بدانید که چگونه مشتری هایتان  را افزایش دهید  باید  بگویم که راز اصلی تهیه لیستی از مشتریان است.

این مورد خودش به دو بخش تقسیم میشود

1 - مشتری های شخصی که مانند اقوام و افراد نزدیک به شما محسوب میشوند 

2- مشتریان راضی از خرید محصول شما 

از همین جامعه کوچک سعی کنید فهرست تهیه کنید.

 تیم پیام رسون به شما این اطمینان را میدهد که از همین جامعه کوچک به بزرگترین جامعه هدف خود میرسید .

 

5- امار و نظر سنجی : 

 

هر برندی هر چقدر معروف، همیشه به نظر سنجی ، تحقیق و آنالیز بازار نیاز دارد. همیشه از مشتریان قدیمی و جدید در مورد کالاهای مورد نیاز و دغدغه‌های خریدشان سوال کنید. بازار و رقبا را تحلیل کنید. دربارۀ نقاط قوت و ضعف فروش‌تان بدانید.

به زبان ساده، اگر از متخصصان حوزه مارکتینگ بپرسید، چگونه مشتری هایمان را افزایش دهیم ؟ می‌گویند تحقیق و بررسی امروز شما، مشتری بیشتر و فروش بالاتری برایتان همراه خواهد داشت. پس تحلیل و آنالیز داد‌ه‌ها را پشت گوش نیندازید.

 

6- دیده شدن و یاداوری کردن :

 

اگر با دنیای وب و دیجیتال مارکتینگ آشنایی مختصری هم داشته باشید ، میدانید که با سرچ در گوگل ، کسانی در صفحه نخست قرار میگیرند که بهترین روش تبلیغ را انجام داده اند و همین افراد نیز بیشترین فروش و بیشترین مشتریان را برای خودشان دارند .چراکه دیجیتال مارکتینگ یکی از روش‌های مدرن تبلیغات و بازاریابیست  و بیشتر برندها دنبال تبلیغات دیجیتال و ورود به دنیای وب هستند. 

 

7- بازاریابی پیامکی :

 

در مورد 6 به دیجیتال مارکتینگ اشاره شد و در اینجا باید به شما بگویم که موفق ترین و بهترین نوع بازاریابی ، تبلیغات اس ام اسی است چون از طریق ارسال اس ام اس شما میتوانید مشتریان خود را به سمت شبکه های اجتماعی نیز سوق دهید .

در مقالات قبل که درسایت  سامانه پیامک شیراز نوشته شده است نیز در مورد فواید و اهمیت ارسال پیامک تبلیغاتی توسط پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه گفته شده است وهستند افراد و شرکت های زیادی که در موقعیت های بد و کم فروش بوده اند اما با راهنمایی و مشاوره ای که با تیم اهورا اطلس فارس داشته اند ، توانسته اند خودشان را از شرایط اسفناک بیرون آورند و در حال حاضر جامعه هدف بزرگی برای خود تشکیل داده اند و به فروش دلخواه خود رسیده اند .

فقط کافیست به سایت سامانه پیام کوتاه شیراز مراجعه کنید و از شرایط خرید پنل اس ام اس و چگونگی کار با آن آشنا شوید و شروع به تبلیغ کالای خود کنید. همچنین اگر اطلاعاتی در رابطه با تبلیغات پیامکی ندارید میتوانید به سایت خبری سامانه اس ام اس شیراز مراجعه کنید و  مقاله های که توسط تیم تحریره پیام رسون نشر شده است را مطالعه کنید و با چگونگی بازاریابی و تبلیغات پیامکی بیشتر آشنا شوید .

 

جهت خرید پنل پیامک شیراز از نمایندگی سامانه پیامک شیراز اینجا را کلیک کنید . 

شبهای قدر با پیام رسون

شب های قدر با پیام رسون

12 اردیبهشت 1400 1236  0  0

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ‏
إِنَّا أَنْزَلْناهُ فِی لَیْلَةِ الْقَدْرِ (۱) وَ ما أَدْراکَ ما لَیْلَةُ الْقَدْرِ (۲) لَیْلَةُ الْقَدْرِ خَیْرٌ مِنْ أَلْفِ شَهْرٍ (۳) تَنَزَّلُ الْمَلائِکَةُ وَ الرُّوحُ فِیها بِإِذْنِ رَبِّهِمْ مِنْ کُلِّ أَمْرٍ (۴) سَلامٌ هِیَ حَتَّی مَطْلَعِ الْفَجْرِ (۵)

 


 

نمایندگی سامانه پیام کوتاه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما در ایام ماه مبارک رمضان و عرض تسلیت به مناسبت ضربت خوردن و شهادت یار و یاور همیشگی دین و شریعت محمدی، حضرت امیرالمومنین علی(ع)، توفیق بهره مندی از عنایات و الطاف ویژه خداوند متعال در شب های قدر را برای شما همراهان همیشگی سامانه اس ام اس شیراز  را از خداوند منان مسئلت می نمایم. 

برای ارسال پیامک تسلیت شب های قدر میتوانید به شیراز اس ام اس مراجعه کنید و پنل پیامک خود را سفارش دهید .

 

جهت خرید پنل اس ام اس شیراز از نمایندگی سامانه پیامک شیراز اینجا را کلیک کنید .