سامانه پیام کوتاه ،سامانه پیام کوتاه رایگان ،نمایندگی سامانه پیام کوتاه

سامانه پیام کوتاه ((پیام رسون)) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون

سامانه پیام کوتاه ،سامانه پیام کوتاه رایگان ،نمایندگی سامانه پیام کوتاه

سامانه پیام کوتاه ((پیام رسون)) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون

راهکارهایی برای سفر در نوروز

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی ضمن تشریح شرایط برگزاری نمایشگاه گردشگری، از دو راهکار و مدل برای انجام بهتر سفرهای نوروزی خبر داد.

 

ولی تیموری در نشستی با حضور مسئولان تشکل‌های گردشگری که در سالن خلیج فارس این معاونت برگزار شد، گفت: نمایشگاه گردشگری و صنایع‌دستی امسال به دلیل شیوع کرونا به صورت غیر حضوری و مجازی برگزار می‌شود و به‌منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، برنامه‌ریزی‌ها و تمهیداتی اندیشیده شده که تمام پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود.

او افزود: به همین منظور و با هدف حفظ سلامت مردم و بازدیدکنندگان، مراسم افتتاحیه با حضور تعداد اندکی برگزار خواهد شد و تمهیداتی نیز اندیشیده شده که در طول برگزاری نمایشگاه تجمعی شکل نگیرد.

تیموری گفت: در این دوره از نمایشگاه وزیر گردشگری و تجارت ونزوئلا حضور می‌یابد و هیئتی از بخش خصوصی این کشور نیز در این نمایشگاه حضور خواهند یافت تا ظرفیت‌های گردشگری ایران و ونزوئلا بررسی می‌شود.

معاون گردشگری کشور در ادامه گفت: نمایشگاه گردشگری و صنایع‌دستی سه‌شنبه ۵ اسفند ۹۹ افتتاح می‌شود و تا ۸ اسفند ادامه دارد، در این نمایشگاه غرفه‌ها نسبت به سال‌های قبل کمتر شده و امیدواریم با پایان کرونا، گشایشی در کسب و کارهای حوزه گردشگری ایجاد شود.

او در ادامه به سفرهای احتمالی نوروزی اشاره کرد و گفت: در این خصوص جلساتی با ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار شده و در آن نشست‌ها به صورت مفصل موضوعات را بررسی کردیم. بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده ما دو مدل سفر را پیشنهاد دادیم که می‌تواند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کشور اجرایی شود.

تیموری افزود: مدل اول سفر با تور است؛ در این مدل از سفر گردشگران از خدمات تور استفاده می‌کنند و حتماً در مراکز اقامتی مجاز اقامت خواهند کرد که تحت نظارت وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی است.

او ادامه داد: در مدل دوم سفر افراد تور خریداری نمی‌کنند اما در سفر به شهر مقصد حتماً باید در مراکز اقامتی مجاز و تحت نظارت این وزارتخانه اقامت کنند تا تمام پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود و سلامتی مردم حفظ شود.

معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ادامه داد: به‌منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، در نوروز ۱۴۰۰ ایجاد کمپ‌های گردشگری، چادر زدن، اقامت گردشگران در اماکنی مانند مدارس، زائرسراها، حسینیه‌ها و … ممنوع است و این موضوع به استانداران اعلام شده است.

تیموری خاطرنشان کرد: در نمایشگاه گردشگری و صنایع‌دستی تهران مدل‌های سفرهای احتمالی نوروزی تشریح خواهد شد و فرصت‌ها و ظرفیت‌های گردشگری و همچنین صنایع‌دستی استان‌های مختلف معرفی می‌شود.

در این نشست تعدادی از مسئولان تشکل‌های گردشگری نیز به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.

22 بهمن با ارسال پیامک

اخرین 22 بهمن قرن با ارسال پیام کوتاه

22 بهمن 1399 16  0  0

مروری بر خاطرات بهمن سال 57

از هفدهم تا 22 بهمن 57، ایران یکی از دوره های استثنایی تاریخ سیاسی جهان را گذرانید. در این ایام، دو دولت در یک مرکز و بدون هیچ گونه مرزبندی مواجه بودند. دولتی که پشتوانه و عامل مشروعیت خود را از دست داده و از قدرت نظامی محروم گشته و با انقلابی عظیم روبرو بود. و دولتی دیگر متکی به رهبری انقلاب توده های میلیونی مردم که به جای قدرت نظامی، تنها به ارتش مردم وابستگی داشت.

با وسعت یافتن دامنه های انقلاب، قرار بر این شد که سران ارتش پهلوی، دست به کودتا زده و با به دست گرفتن قدرت، انقلاب مردمی را سرکوب سازند. از این رو از ساعت چهار بعداز ظهر روز 21 بهمن 57، حکومت نظامی اعلام شد.

 

پس از اعلان حکومت نظامی، حضرت امام خمینی (ره) اعلام کرد که مردم به حکومت نظامی اعتنایی نکنند. مردم نیز همچنان به یورش خود به مراکز دولتی و نظامی و انتظامی ادامه دادند و تقریباً تمام این مراکز با اندک درگیری و مقاومت، تسخیر شد و به دست مردم افتاد.

 

این درگیری ها در روز بعد نیز به شدت ادامه یافت و در این روز هزاران زن و مرد و پیر و جوان، هر یک به اندازه توان خود برای سرنگونی نهایی رژیم ظلم و جور، کوشش کردند. آنها با سنگربندی در خیابان ها، سینه سپر کردن در برابر تانک ها و با فداکاری و جانفشانی، انقلاب را به پیروزی رساندند. نه فقط در تهران، بلکه در تمامی شهرهای ایران، درگیری مردم با بقایای رژیم شاه جریان داشت.

 

هنگامی که خبر حرکت نیروهای نظامی از شهرهای مختلف ایران به سمت تهران برای سرکوب قیام مردم پخش شد، مردم شهرهای مسیر به درگیری با نیروهای نظامی پرداختند و با بستن راه، مانع حرمت آنها به سمت تهران شدند. برخی از فرماندهان رده بالای ارتش در این درگیری ها به دست مردم کشته شدند تا سرانجام، ارتش، بی طرفی خود را اعلام کرد.

 

روز سرنوشت فرا رسید و در 22 بهمن 1357، نظام پوسیده ستمشاهی فرو ریخت و ریشه های فاسد دودمان سیاه پهلوی از این کشور اسلامی کنده شد. مبارزه پانزده ساله ملت مسلمان ایران به رهبری امام خمینی (ره) به ثمر رسید و با سرنگونی نظام 2500 ساله شاهنشاهی، انقلاب شکوهمند اسلامی ایران پیروز گردید.

 

اینک ما در آخرین 22 بهمن ماه قرن هستم و همه مراکز و ارگان ها می‌توانند  یکی از زیباترین خاطرات را در ذهن مردم جهان با اپراتور ارسال پیامک داشته باشند، خصوصا در این دوره که به دلیل وجود کرونا مردم غیور نتوانستند به راهپیمایی بروند و مانند سال‌های گذشته حماسه آفرینی کنند، با استفاده از پنل پیامک شیراز این روز فرخنده را به مردم یادآور شویم و امسال را متفاوت از سال‌های گذشته با انتخاب ارسال انبوه پیامک خاطره ساز کنیم.

همچنین آوا مپ تمامی پیامک های خود را به مدت 48 ساعت به صورت پیامک رایگان در اختیار شما قرار داده و فقط کافی است برای ثبت سفارش خود به نمایندگی پیامک رایگان مراجعه کنید.

 

جهت خرید ارزان ترین تعرفه پیامک در ایران از سامانه پیامک شیراز اینجا را کلیک کنید.

09172172039

02128423301

سیمرغ بگیرهای جشنواره فجر به کرونا مبتلا شدند

هنوز سه روز از ادعاهای یکی از اعضای تیم روابط عمومی جشنواره در برنامه هفت نگذشته که در آن ادعا کرده بود در جشنواره۳۹ حتی یک مورد هم ابتلا به کرونا نداشته‌اند، امروز اما شنیدیم عده‌ای از دریافت کنندگان سیمرغ، به کووید۱۹ مبتلا شده‌اند.

نکته قابل توجه اینکه این افراد مبتلا کسانی هستند که جلوی دوربین قرار دارند و دسترسی به آمار افرادی که در قالب  تماشاگر یا فعال پشت صحنه بوده‌ و امکان ‌دارد در این جشن به ویروس کووید ابتلا پیدا کرده باشند امکان‌پذیر نیست!

به هرحال با وجود ادعاهای تیم برگزارکننده مبنی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در عین حال تلاش و پنهان‌کاری‌های آنها برای رسانه‌ای نشدن خبر ابتلای برندگان سیمرغ جشنواره، نام تعدادی از مبتلایان به بیرون درز کرد و مشخص  شد!

مارال جیرانی و ایمان امیدواری در کنار برخی دیگر از برندگان از جمله افرادی هستند که به دلیل حضور در جشنواره۳۹ فجر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

گفتنی‌ست که ایمان امیدواری سیمرغ بهترین چهره‌پردازی را برای فیلم «ابلق» گرفته بود و مارال جیرانی برگزیده بهترین طراحی لباس برای فیلم «بی همه چیز» بود.

تبلیغ انتخابات با ارسال پیام کوتاه

تبلیغ انتخابات با ارسال پیام کوتاه

18 بهمن 1399 9  0  0

شاید با شنیدن کلمه انتخابات اولین چیزی که به ذهن عموم می‌رسد، ریاست جمهوری باشد که هر چهار سال یکبار اتفاق می‌افتد. اما نمایندگی پیام کوتاه ویژه انتخابات فقط  این مورد را در بر نمی‌گیرد.

خوب است بدانید انتخابات رشته های مختلفی دارد اعم از انتخابات شورای شهر، انتخابات عمومی، انتخابات داخلی شرکت ها مانند هیئت مدیره و....

اینکه شما بتوانید به عنوان یکی از کاندیدها ( برای هر رشته از انتخابات که بالا ذکر شد) از تفکرات خود و از تصمیمات و حتی از تحصیلات و تخصص هایی که در طول زندگی داشته اید، به گوش مردم برسانید ، کاری بس دشوار است.

روش های زیادی برای تبلیغات انتخاباتی وجود دارد اما یکی از روش های اصلی، ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی میباشد. ارسال پیامک انبوه یکی از متداول ترین روش تبلیغاتی انتخابات است.

کاندیدها می‌توانند با خرید ارزان ترین پنل پیامک از شرکت اهورا اطلس فارس، شعارهای انتخاباتی خود را از طریق ارسال پیام کوتاه به مردم ارسال کنند.

در اینجا جا دارد برای انتخاب کردن بهترین پنل اس ام اس، چند مورد را  توضیح دهیم  تا بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

 

اگر انتخابات مختص شرکت خاصی باشد که مربوط به یک استان است، می‌توان از بانک شماره موبایل مخصوص افرادی که در آن شرکت مشغول به فعالیت هستند،. استفاده کرد. اما اگر انتخابات در سطح کشوری باشد مانند ریاست جمهوری یا شورای شهر، می‌توان از چند روش مختلف برای ارسال پیامک استفاده کرد.

 

_ ارسال پیامک به  تفکیک استان، شهر، روستا :

با این کار شما می‌توانید  با بانک شماره موبایل موجود در سامانه اهورا اطلس فارس، ارسال اس ام اس به تمامی اقشار جامعه را پوشش دهید.

ارسال پیامک بر اساس کد پستی:

اگر دوست داشتید به منطقه خاصی ارسال پیامک داشته باشید باید از این گزینه استفاده کنید.

ارسال پیامک از روی نقشه:

شما با استفاده از سامانه ارسال انبوه پیامک از روی نقشه، می‌توانید محدوده ی مورد نظرتان را انتخاب کنید و به آن محدوده ارسال اس ام اس تبلیغاتی  داشته باشید.

_ ارسال پیامک به اصناف خاص :

بانک شماره موبایل پزشکان، وکلا و کارمندان بانک و... در سامانه پیامکی اهورا اطلس فارس قرار داردکه شما با خرید نمایندگی پیام کوتاه، می‌توانید آنها را در اختیار داشته باشید.

 

یکی از جذاب ترین کارهایی که کاندیدها می‌توانند با خرید سامانه پیامک داشته باشند برند سازی است.بدین معنی که آوا مپ این قابلیت را برای شما فراهم ساخته که هنگام ارسال اس ام اس انتخاباتی به جای شماره فرستنده، اسم کاندید محترم نوشته شود.

 

جهت فعالسازی کمترین تعرفه ارسال پیامک خود در نمایندگی پنل پیام کوتاه اینجا را کلیک کنید.

09172172039

02128423301

ایام فاطمیه و ارسال پیامک

ایام فاطمیه و ارسال پیامک

10 بهمن 1399 11  0  0

ایام فاطمیه :

از آنجایی که در روایات شیعیان  آمده برای درگذشت فاطمه زهرا دو تاریخ وجود دارد، که این تاریخ ها از ۱۳ جمادی الاول شروع و تا سوم جمادی الثانی ادامه دارد. که هر کدام از آنها به مدت سه روز است، یعنی ایام فاطمیه اول از ۱۳ جمادی اول تا ۱۵ جمادی الاول است و فاطمیه دوم از سوم تا پنجم جمادی الثانی است.

حال در این ایام شیعیان به یکدیگر تسلیت می گویند و یا در صورت داشتن شرایط مراسم های عزاداری برپا می کنند.

شما عزیزان میتوانید برای عرض تسلیت به همنوعان خود با استفاده از ارسال پیامک این ایام را تسلیت بگویید و یا آنکه اگر دارای شرکت و تشکیلاتی هستید که مشتریان خاص خود را دارید میتوانید با کمترین تعرفه ارسال اس‌ام‌اس هم به مشتریان خود ایام فاطمیه را تسلیت بگویید و هم خودتان را به آنها یادآوری کنید.

همچنین کسانی که در این ایام مراسم عزاداری برپا می کنند و یا نذری هایی را به مردم می دهند می توانند برای اطلاع رسانی به مردم از سامانه پیام کوتاه استفاده کند و شیعیان را برای مراسم عزاداری در یک مکان گرد هم آورند.

 

شرکت اهورا اطلس فارس به یمن این ایام قصد دارد سامانه ارسال پیام کوتاه خود را با کمترین تعرفه ارسال پیامک در اختیار شما عزیزان قرار دهد و خود را در این امر خالصانه شریک کند.

 

جهت فعال سازی ارزان ترین پنل پیامک خود از نمایندگی سامانه پیام کوتاه اینجا را کلیک کنید.

 شماره های تماس :

09172172039

02128423301