سامانه پیام کوتاه ،سامانه پیام کوتاه رایگان ،نمایندگی سامانه پیام کوتاه

سامانه پیام کوتاه ((پیام رسون)) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون

سامانه پیام کوتاه ،سامانه پیام کوتاه رایگان ،نمایندگی سامانه پیام کوتاه

سامانه پیام کوتاه ((پیام رسون)) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون

دلار در کانال 26

پس از عبور نرخ دلار از هسته سخت ۲۷هزار تومانی در روز شنبه، این شاخص دیروز در کانال ۲۶هزار تومانی استراحت کرد. در شرایط جدید، تحلیلگران بازار ارز سه پیش‌بینی «تداوم روند کاهشی در نتیجه اخبار مثبت سیاسی»، «بازگشت نرخ به سطوح بالاتر پس از برخورد با کف» و «ماندگاری در میانه کانال ۲۶هزار تومانی» را برای آینده کوتاه‌مدت قیمت دلار ارائه کردند.
 
دلار در روز دوم هفته جاری به روند کاهشی خود ادامه نداد. کاهش قیمت‌های صبحگاهی شاخص بازار ارز در روز گذشته تثبیت نشد و قیمت دلار پس از نوسان‌های بسیار در بازار دیروز به سطح قیمتی روز شنبه یعنی ۲۶ هزار و ۶۰۰ تومان بازگشت. معامله گران بازار ارز سه احتمال «تداوم روند کاهشی ایجاد شده توسط اخبار مثبت سیاسی»، «برخورد نرخ دلار با کف و بازگشت به سطوح قیمتی بالاتر» و ‌‌«سکونت موقت دلار در کانال ۲۶ تا زمان انتشار اخبار جدید‌تر از مذاکرات هسته‌ای»‌‌ را برای آینده نرخ اسکناس آمریکایی مطرح کردند. تحلیلگران سیاسی ارزی بازار تهران نیز با اشاره به عدم تاثیر مستقیم تحریم‌های لغو شده در روز شنبه بر اقتصاد کشور معتقدند تاثیر این اخبار بر بازار ارز تهران نمی‌تواند بیشتر از کانال‌شکنی روز شنبه و عبور دلار از هسته سخت ۲۷ هزار تومانی خود باشد در نتیجه بازار ارز تهران برای مشاهده روند‌های کاهشی جدید همچنان نیازمند اخبار قطعی‌تری از مقر مذاکرات هسته‌ای ایران و ۱+۴ است.

دیروز یکشنبه ۱۷ بهمن بازار آزاد ارز تهران مجددا و مانند روز شنبه با کاهش قیمت کار خود را آغاز کرد. معامله‌گران ارزی بازار تهران که در پایان ساعات کاری روز شنبه معاملات دلاری خود را در سطح قیمتی ۲۶ هزار و ۶۰۰ تومان بسته بودند با شروع نخستین ساعات کاری روز یکشنبه شاهد عبور نرخ این اسکناس آمریکایی از نیمه کانال ۲۶ هزار تومانی و رسیدن به سطح قیمتی ۲۶ هزار و ۴۵۰ تومان بودند. این روند کاهشی در روز گذشته باز هم ادامه داشت به‌صورتی که ظهر دیروز ارقامی حوالی ۲۶ هزار و ۲۵۰ تا ۲۶ هزار و۳۵۰ تومان نیز برای فروش دلار مطرح می‌شد. اما با عبور از نیمه روز یکشنبه بازار کم کم از روند کاهشی خود دست کشید و با بالا رفتن اندک تعداد خریداران دلار توانست به آهستگی و تا انتهای روز به قیمت خود در روز شنبه برسد.

طبق مشاهدات ثبت شده توسط خبرنگار «دنیای اقتصاد» از مکالمات هسته مرکزی بازار ارز تهران بازیگران این بازار خود از سه احتمال زیر برای آینده بازار ارز سخن می‌گفتند: عده‌ای از این افراد به تداوم روند کاهشی آغاز شده توسط اخبار سیاسی مذاکرات هسته‌ای و عبور قیمت دلار از کانال ۲۶ هزار تومانی تا اواسط هفته جاری معتقد بودند. عده دیگری از این معامله‌گران نیز با کف خواندن رقم ۲۶ هزار و ۳۰۰ تومان و با اشاره به روند قیمتی دلار در روز یکشنبه اعتقاد داشتند نمودار قیمتی شاخص بازار ارز با کف حمایتی خود برخورد داشته و در حال بازگشت به سطوح قیمتی بالاتر است. به نظر این عده از معامله‌گران بازگشت دوباره نرخ دلار به کانال‌های ۲۷ و ۲۸ هزار تومانی در آینده نزدیک آنچنان دور از ذهن نیست. اما گروه سوم از معامله‌گران ارزی بازار تهران با اعتقاد به این موضوع که دلار برای کاهش قیمت روند پله‌ای را در پیش گرفته است بر این باورند که ممکن است دلار برای مدتی نا‌معلوم و تا انتشار اخبار جدید‌تری از مقر مذاکرات هسته‌ای ایران و قدرت‌های جهانی، در کانال ۲۶ هزار تومانی به استراحت بپردازد.

تحلیلگران سیاسی بازار ارز تهران نیز با اشاره به نظر خود مبنی بر نیاز دلار به اخبار قطعی برای عبور از هسته سخت کانال ۲۷ هزار تومانی و با علم به این مساله که تحریم‌های هسته‌ای لغو شده در روز شنبه تاثیر مستقیمی بر اقتصاد ایران ندارند بر این باورند که خبر سیاسی روز شنبه تاثیر خود را بر بازار ارز گذاشته و انتظار نمی‌رود بیشتر از این بتواند در جهت کاهش قیمت دلار در بازار تهران اثر داشته باشد. در نتیجه شاخص بازار ارز برای کاهش قیمت‌های بیشتر باید همچنان گوش به زنگ اخبار مذاکرات هسته‌ای بماند.

آشنایی با شماره مجازی

آشنایی با شماره مجازی با پیام رسون

1400-11-04 23:52:09 1142  0  0

آیا تا به حال به واژه (شماره‌ مجازی ) روبرو شده اید ؟ و یا اینکه می دانید چیست و چه کاربردی دارد؟  آیا میدانید که میشود بدون داشتن سیم کارت از شماره تلفن همراه کشورهای دیگر هم بهره مند شد ؟

اگر می خواهید بدانید که شماره مجازی چیست تا پایان این مقاله با نمایندگی پنل پیام کوتاه پیام رسون همراه باشید تا با شماره مجازی و کاربردهای آن بیشتر آشنا شوید .

 

شماره مجازی چیست ؟:

همانطور که از پسوند مجازی قابل درک است شماره مجازی یعنی یک شماره تلفنی که وجود حقیقی ندارد ولی در عین حال تمام امکاناتی را که یک شماره تلفن واقعی دارد را می تواند در اختیار کاربران قرار دهد . این شماره تلفن بسته به نوع سرویسی که کاربر از آن استفاده می کند میتواند متفاوت باشد و ممکن است هر کدام امکانات منحصر به فردی را ارائه دهد پس بدون اینکه نیاز داشته باشید از اپراتورها و سامانه پیامک ، سیم کارت تهیه کنید می توانید به راحتی با فعال کردن یک اکانت در برنامه ها و وب سایت های ارائه دهنده شماره مجازی، شماره مجازی خود را فعال کنید .

معمولا  شرکت‌های ارائه دهنده شماره مجازی از جمله سامانه پیام کوتاه شیراز برای رضایت مشتریان خود شماره مجازی را به مدت محدود به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می دهد تا کاربران بتوانند  از سرویس شماره مجازی رایگان بهره مند شده و با نحوه کارکرد و کاربردهای آن بیشر آشنا شوند  .

 


 

کاربردهای شماره مجازی: 
اولین و مهمترین کاربردی که می توان در استفاده از شماره مجازی به آن اشاره کرد ، ایجاد همزمان چند اکانت متفاوت در شبکه های اجتماعی و برنامه های پیام رسانی است که برای ساخت حساب در آن ها حتما نیاز به یک شماره تلفن مجزا می باشد. برای مثال اگر ما در سامانه پیامک شیراز بخواهیم به طور همزمان چند اکانت تلگرام و یا اسکایپ داشته باشیم ، نیاز است که چند شماره تلفن مجزا داشته باشیم که برای هر کدام از آنها نیاز به یک سیم کارت مجزا داریم. با این حساب اگر بخواهیم برای هر اکانت یک سیم کارت تهیه نماییم باید هزینه زیادی را برای این منظور پرداخت کنیم  خصوصا اگر بخواهیم اکانتی داشته باشیم که با یک شماره خارجی فعال شده باشد. به همین منظور استفاده از شماره مجازی که اکثرا به صورت رایگان در نمایندگی پیامک ارائه می شود، می تواند یک گزینه بسیار خوب باشد.

از طرف دیگر اگر شما بخواهید با فردی در خارج از کشور ارسال و دریافت پیام کوتاه داشته باشید و یا تماس صوتی و تصویری با وی برقرار کنید، نیاز است که حتما از یک شماره خارجی این کار را انجام دهید. در غیر اینصورت هزینه های تماس شما با سیم کارت داخلی تان بسیار فزاینده خواهد بود و اقتصادی نخواهد بود .

از طرفی اگر بخواهیم با شرکت ها و یا افرادی که در خارج از ایران هستند، ارتباط برقرار کنیم به طوری که آنها متوجه نشوند که شما از ایران با آن ها تماس گرفته اید، استفاده از شماره مجازی بهترین گزینه می باشد. به این ترتیب شما می توانید با افراد در خارج کشور، بدون اینکه آنها به مکان اصلی شما پی ببرند، ارتباط برقرار کرده و با آنها تماس بگیرید.

 


 

پیام رسون :

 اگر خواستار استفاده از شماره مجازی هستید با مراجعه به سایت نمایندگی سامانه پیام کوتاه شیراز به سادگی و بدون پرداخت هزینه می توانید اپلیکیشن مخصوص هر وب سایت ارائه دهنده شماره مجازی را روی تلفن خود نصب کنید و یا از طریق سرویس تحت وب سامانه پیامک یک شماره را برای خود فعال کنید .

جهت اطلاع بیشتر شماره مجازی سامانه پیام کوتاه را کلیک کنید . 

برجام و توافق موقت

 گزارش‌های اخیر مبنی بر تلاش روسیه برای جلب موافقت ایران با توافقی موقت در مذاکرات وین می‌تواند حاکی از وجود برخی موانع در راه احیای کامل برجام در محدوده زمانی باشد که گویا طرف غربی به‌طور غیررسمی مطرح کرده است. این گزارش‌ها به این دلیل جدی است که روسیه آن را تکذیب نکرده و اولیانف، نماینده روسیه، قبلا طی توییتی در 18 دسامبر اظهار امیدواری کرده بود که مذاکرات تا «اواخر ژانویه، اوایل فوریه» به نتیجه برسد و به این وسیله تلویحا خود را با محدوده زمانی مورد اشاره موافق نشان داده بود. به گزارش ان‌بی‌سی طرح روسیه شش‌ماهه و قابل تمدید است و شامل توقف غنی‌سازی 60 درصدی، ارسال اورانیوم غنی شده تا حد 60‌درصد به خارج، محدودیت در غنی‌سازی 20 درصدی و سانتریفیوژهای پیشرفته است. در مقابل، امریکا حدود 10 میلیارد دلار از موجودی مسدود شده ایران در برخی از کشورها را آزاد خواهد کرد. ایده توافق موقت نوعی گرته‌برداری از توافق موقت ژنو است که در آذر 1392 بین ایران و 1+5 حاصل شد و مطابق آن ایران غنی‌سازی 20 درصدی و برخی دیگر از فعالیت‌های هسته‌ای را متوقف کرد و امریکا و اروپا نیز بخشی از دارایی‌های ایران را آزاد کردند. اما شرایط کنونی با شرایط آذر 92 دارای تفاوت‌های ذهنی و عینی بسیار زیادی است. در آن دوره برداشتن تحریم‌ها و عادی شدن روابط اقتصادی ایران با جهان و کاهش تنش در منطقه ممکن به نظر می‌رسید و امید به حل مساله بالا بود. اما تجربه خروج ترامپ از برجام و امکان تکرار آن توسط دولت بعدی امریکا و تردید شرکت‌ها و بانک‌های بزرگ بین‌المللی در کار با ایران در اثر ادامه تحریم‌های اولیه و تحریم‌های ثانویه غیرهسته‌ای و نیز ادامه تنش‌های منطقه‌ای و... نشان داد که کار عادی‌سازی روابط اقتصادی ایران با جهان به سادگی امکان‌پذیر نیست. با توجه به چنین تجربیاتی، اکنون طرف ایرانی نگاه مثبتی به توافق موقت ندارد و نگران آن است که کاهش اهرم‌هایی که در دست دارد، موضعش درمذاکرات را تضعیف کند. 

سایت نورنیوز که گفته می‌شود منعکس‌کننده نظرات شورای امنیت ملی است، پس از انتشار این گزارش‌ها تاکید کرد که ایران «هیچ توافق موقتی را نمی‌پذیرد و صرفا به دنبال دستیابی به توافقی قابل اتکا و پایدار است.» دولت بایدن اگر چه از پیشنهاد روسیه فاصله گرفته، اما در تحلیل نهایی باید موافق توافق موقت باشد. البته با توجه به در پیش بودن مبارزات انتخاباتی کنگره، توافق موقت دستاورد چندانی برای دمکرات‌ها محسوب نمی‌شود و احتمال الزام به ارسال یک توافق موقت به کنگره برای بررسی نیز مشکل بعدی خواهد بود. لازم به یادآوری است مطابق «قانون بررسی توافق هسته‌ای با ایران» (INARA) که در مارس 2015 با حمایت قوی دمکرات‌ها (98 رای در سنا و 400 رای در مجلس نمایندگان) به تصویب رسید، هر توافق جدیدی با ایران باید برای بررسی به کنگره ارسال شود. این در حالی است که در صورت احیای کامل برجام، دولت بایدن ممکن است با این استدلال که برجام قبلا در کنگره بررسی شده است، بتواند از ارسال مجدد آن به کنگره خودداری کند. البته جمهوری‌خواهان مدعی‌اند که قانون INARA حتی بازگشت به برجام را نیز منوط به موافقت کنگره کرده است. به‌علاوه، جریان‌هایی در منطقه نیز با توافق موقت مخالف‌ و مدعی هستند که در این صورت ایران همچنان مجاز به ادامه تجربه و کار با اقلام و ادوات هسته‌ای خواهد بود. نکته قابل توجه دیگر در این رابطه این است که به‌رغم تقابل حاد بین روسیه و غرب بر سر اوکراین به نظر می‌رسد که دو کشور قصد ادامه همکاری در مورد برنامه هسته‌ای ایران را دارند. این موضوع در بیانیه مشترک وزرای خارجه امریکا و روسیه بعد از ملاقات در حاشیه اجلاس گروه 20 مطرح شد و جمعه گذشته نیز بلینکن درمصاحبه مشترک با لاوروف خواستار استفاده از نفوذ روسیه برای حل مساله برجام شد. وی مدعی شد که روسیه نیز در «حس فوریتی » که امریکا دارد، شریک است. اولیانف نیز دو روز قبل طی توییتی از ادامه همکاری روسیه در مورد برجام به‌رغم روابط «بسیار بد» بین روسیه و امریکا نوشت. قابل ذکر است که بحران اوکراین و کریمه در 2014 نیز مانع همکاری دو کشور برای نیل به برجام نشده بود. اکنون سوال این است که آیا به‌رغم تمایل روسیه و احتمالا چین به توافق موقت، آیا رد آن برای ایران دشوار نخواهد بود.  البته قضاوت در مورد توافق موقت به‌طور کلی ممکن نیست؛ چرا که در این مورد نیز مثل هر مورد دیگر جزییات مهم و تعیین‌کننده است و جزییات تنها در پشت میز مذاکره مشخص خواهد شد. لذا طرف ایرانی می‌تواند اظهارنظر نهایی در مورد آن را به مشخص شدن جزییات کامل در جریان مذاکرات موکول کند و با توجه به مسائل اقتصادی- اجتماعی در داخل و شرایط منطقه نگاهی مثبت به آن داشته باشد.

آشنایی با دعوت نامه پیامکی

آشنایی با دعوت نامه پیامکی

1400-10-22 23:32:47 863  0  0

معمولا در تمامی مراسم ها و جشن ها برای دعوت از نزدیکان و مهمانان ، از کارت دعوت استفاده می‌شود اما بعضی از جشن ها هستند که مربوط به مسائل کاری و معرفی برند و محصولات می باشد  اما باز هم برای حضور افراد نیاز به دعوت گیر وجود دارد . در گذشته نه چندان دور برای این مراسم ها نیز از کارت دعوت برای مهمانان استفاده می‌شد اما در حال حاضر با پیدایش پنل پیامک و کارت دعوت مجازی دیگر کسی از کارت دعوت کاغذی برای مراسم های خود استفاده نمی کند . ( البته ارسال پیامک از طریق پنل پیام کوتاه صرفا مختص مراسم ها و جشن هایی می باشد که در آن به رونمایی محصول ، افتتاحیه و... میباشد و  کلا برای کسب و کار ها استفاده می شود ). 

در این مقاله می خواهیم شما را با کارت دعوت پیامکی بیشتر آشنا کنیم پس تا پایان با نمایندگی پنل پیامک پیام رسون همراه باشید .

 

 

استفاده از پیامک دعوت برای مهمانی و مراسم‌ها : 

 

در کسب و کار همه چیز صرفا به فروش محصول و کالا ختم نمیشود بلکه به وجود آمدن حس نزدیکی و رابطه ای عمیق و دو طرفه است که شما را در کسب و کار موفق میکند . پس اگر قرار باشد مراسمی برگزار شود حضور افراد صمیمی در این مراسم ضروری میباشد . حال نحوه ی دعوت این افراد بسیار مهم میباشد .  
اس ‌ام ‌اس دعوت یک روش محبوب برای اطلاع‌رسانی مراسم‌ها و مهمانی‌هاست. در واقع پیامک هم خیلی سریع به دست مهمان می‌رسد و هم هزینۀ زیادی ندارد. اگر قرار است افتتاحیه بزرگی داشته باشید یا کنفرانس برگزار کنید، ارسال پیامک از طریق پنل اس ام اس ، خبر آن را با بهترین قیمت و کمترین تعرفه به دست همه می‌رساند  و مطمئن هستید که تمامی افراد از دعوت مطلع شده اند چراکه برای دریافت پیامک  نیازی به دسترسی به اینترنت در طرف گیرنده وجود ندارد .

 

 

باشگاه مشتریان و ارسال دعوت نامه : 

 

ارسال دعوت نامه و باشگاه مشتریان در کنار یکدیگر میتواند بسیار موثر واقع شود چراکه با داشتن باشگاه مشتریان شما همیشه یک سری افراد همیشه وفادار را در کنار خود دارید که معمولا شرایط خاص یا تخفیف‌های ویژه را به آن‌ها اطلاع میدهید . حال اگر برنامه افتتاحیه یا جشنی باشد، این مشتریان ویژه در لیست مهمانان خاص هستند که میتوانید با ارسال پیامک از آنها دعوت به حضور کنید . 
دسته بعدی را میتوانید با استفاده از بانک شماره موبایل جامع سامانه پیامک انتخاب کنید و برای آنها نیز پیامک دعوت ارسال کنید . 

 

 

مزایای دعوت نامه پیامکی : 

 

1- برخلاف دعوتنامه کاغذی و یا اطلاع‌رسانی تلفنی، ارسال پیامک بسیار سریع است و می‌توانید با یک کلیک صدها نفر را مطلع کنید .

2- دعوتنامه پیامکی روشی خاص است و ارتباط با مخاطب را بهبود می‌دهد .

3- قابلیت شخصی‌سازی دارد. یعنی می‌توانید در متن پیامک نام هر مخاطب بنویسید تا مخاطب بداند، اهمیت زیادی برای مراسم شما دارد .

4- با استفاده از این فرصت، پیامک را طوری بنویسید تا مخاطب حس کند هرگز نباید مراسم شما را از دست بدهد!.

5- پیامک دعوت این امکان را به شما می‌دهد که لینک وبسایت یا پیج اینستاگرام را برای مخاطب بفرستید. حالا او می‌تواند برای جزئیات بیشتر وارد لینک ارسالی شود.

6- به نسبت روش‌های تلفنی و کاغذی، ارسال دعوتنامه پیامکی کم هزینه تر است چراکه با کمترین تعرفه ارائه میشود . 

 

 

 پیام رسون : 

 

نمایندگی پنل پیام کوتاه شیراز با سال ها سابقه درخشان در حوزه سامانه پیامک این امکان را دارد که برای مراسم ها و رویدادهای مهم کسب و کار شما عزیزان ، از دعوت نامه پیامکی با بهترین متن دعوت به کمک شما بیاید و از بهترین و منحصر به فردترین افراد دعوت به حضور در میهمانی شما را داشته باشد . 

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید .