سامانه پیام کوتاه ،سامانه پیام کوتاه رایگان ،نمایندگی سامانه پیام کوتاه

سامانه پیام کوتاه ((پیام رسون)) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون

سامانه پیام کوتاه ،سامانه پیام کوتاه رایگان ،نمایندگی سامانه پیام کوتاه

سامانه پیام کوتاه ((پیام رسون)) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون

انفجار نارنجک دست ساز

 سخنگوی آتش‌نشانی تهران از انفجار نارنجکهای دست‌ساز در یک منزل مسکونی در خیابان هاشمی و سوختگی دو مرد جوان بر اثر این حادثه خبر داد.

سید جلال ملکی با اعلام خبر انفجار خونین نارنجکهای دست‌ساز در یک منزل مسکونی در خیابان هاشمی، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: ساعت 19:53 امشب (26 اسفند) یک مورد حادثه انفجار در یک منزل مسکونی در خیابان هاشمی، قبل از خیابان جیحون، کوچه هلالی به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه شماره 85 آتش‌نشانی تهران به محل حادثه اعزام شدند.
سخنگوی سازمان اتش‌نشانی تهران افزود: محل حادثه یک منزل دو طبقه قدیمی بود؛ دو مرد جوان حدوداً 25 ساله در حال حمل چند نارنجک‌ دست‌ساز بودند و این نارنجکها در دستان آنها قرار داشت.
وی تصریح کرد: حین پایین آمدن این افراد از پله‌ها، نارنجکهای دست‌ساز منفجر و خسارات جزئی به منزل وارد شده بود البته هنوز مشخص نیست که نارنجکها از دست این افراد به پایین افتاده یا خودشان به زمین خورده‌اند اما به هر حال هر دو نفر مصدوم شده بودند.
ملکی با بیان اینکه هر دو مصدوم از نواحی مختلف بدن دچار سوختگی شده بودند، بیان کرد: آتش‌نشانان این افراد را از منزل خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند.
به گفته سخنگوی آتش‌نشانی تهران، در حال حاضر عملیات به پایان رسیده و نیروهای پس از تحویل محل حادثه به عوامل انتظامی به ایستگاه خود بازگشتند.

اشتباهات رایج در ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی

اشتباهات رایج در ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی

23 اسفند 1399 58  0  0

اکثر مردم وقتی که می خواهند کاری را شروع کنند، برای آن که در آن کار به شکست برخورد نکنند باید از کسانی که قبلا در این کار سررشته داشته و از فوت و فن کار اطلاع دارد، کمک طلب کنند. در غیر این صورت برای بدست آوردن تجربه و مهارت کافی باید زمان زیادی را صرف کند.

 

 پیام‌رسون در این مقاله سعی دارد چند اشتباه رایج در ارسال اس ام اس تبلیغاتی را به شما معرفی کند.

پس تا پایان این مقاله با سامانه پیام کوتاه شیراز همراه باشید.

 

زمانی که سعی دارید در کسب و کار خود پیشرفت کنید و از ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه استفاده کنید، باید به نکات زیادی توجه کنید چرا که اگر از تبلیغات اس ام اسی که یکی از بهترین روش تبلیغ است به درستی استفاده نشود باعث از دست رفتن مشتریان بالقوه خواهد شد.

با  ۶ روش اشتباه نحوه ارسال پیامک تبلیغاتی بیشتر آشنا شوید.

 

 

1_ انتخاب مخاطب اشتباه برای ارسال پیامک تبلیغاتی:

 اولین اشتباه و مهمترین اشتباه در ارسال پیامک تبلیغاتی انتخاب مخاطبین نادرست است چرا که هر کدام از مشتریان دارای شخصیت، علایق، نیازهای متفاوت و غیره هستند. پس قطعاً یک متن تبلیغاتی روی مشتریان به یک  اندازه تاثیر گذار نخواهد بود.

پس دسته بندی مخاطبان و تفکیک آنها بر اساس  پرسونای مخاطب می تواند از بروز این مشکل جلوگیری کند.

سامانه پیامک شیراز که یکی از پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه ایران شناخته شده با قابلیت ویژه و بانک شماره موبایل در دسته بندی های مختلف بهترین انتخاب است.

 

2_انتخاب متن نامناسب برای تبلیغات پیامکی :

خلاقیت در نوشتن تبلیغات پیامکی اهمیت بسیاری دارد به طوری که در چند کلمه و دو  جمله کوتاه بتوانید مخاطب خود را مشتاق به خرید کردن کنید. همچنین در متن پیامک نباید از غلط املایی استفاده شود و اینکه متن طوری باشد که برای هر کس با هر سنی و با هر ضریب هوشی قابل فهم باشد.

شما می‌توانید با اعتماد به نمایندگی پیامک شیراز از متن های فوق العاده پیام‌رسون  بهره مند شوید.

 

3_ زمان نامناسب ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی :

کاهش شانس جلب توجه مخاطب، با زمان نامناسب ارسال پیامک رابطه مستقیم دارد چراکه ارسال اس ام اس تبلیغاتی زمانی که باعث مزاحمت برای مخاطب شود  باعث نادیده گرفتن متن پیامک شده و حتی از بی ملاحظه بودن شرکت و ارگان شما نیز گله مند می شوند.

سامانه پیامک شیراز با در اختیار گذاشتن تست تبلیغات پیامکی برای کاربران خود قصد دارد تا مشتریان بهترین بازه زمانی را برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی خود پیدا کنند.

 

4_ ارسال پیامک تبلیغاتی در فواصل کوتاه:

 این روزها اکثر مردم به دلیل مشغله کاری زیاد فراموشکار شده‌اند و یا آنکه ممکن است به دلیل تنوع بالا در همه کالاها و محصولات، برند شما را فراموش کند. پس با یک بار معرفی خود و تبلیغ کالا هیچ وقت کسی به موفقیت و شهرت  نرسیده است. پس برای یادآوری خود لازم است که در فواصل زمانی منظم تبلیغات پیامکی داشته باشید.

 

5_ پیامک تکراری:

 قطعاً همه ما از تکراری بودن بیزار هستیم و زمانی که چیزی برایمان تکراری باشد و هیچ گونه جذابیت و پیشنهادی هیجان انگیز نداشته باشد، باعث نادیده گرفتن از سمت ما می شود. پس  این اشتباه رایج در ارسال پیامک تبلیغاتی نداشته باشد که با ارسال  پیامک تکراری  باعث کسالت مخاطبین خود شوید.

 

6_ احترام به نظر مخاطبان:

 به مشتریان خود این حق انتخاب را بدهید که در صورت عدم تمایل به دریافت پیامک از جانب شما به راحتی انصراف دهند. درست است که ریزش آمار مشتریان و انصراف آن ها بسیار ناخوشایند است اما با این حال شما باید به نظر مخاطبان خود احترام بگذارید. در واقع اصرار بیش از حد به افرادی که تمایل به دریافت تبلیغات اس‌ام‌اسی از جانب شما را ندارند می تواند تاثیر  بسیار بدی روی آنها بگذارد. بعضی افراد با استفاده از روش های نامعقول مانند ارسال پیامک با ترموکس می‌خواهند به هر قیمتی که شده پیامک های بیشتری به دست افراد برساند که این کار بسیار اشتباه و غیر اخلاقی است.

 

برای مشاوره بیشتر به نمایندگی پیام کوتاه شیراز مراجعه کرده و از مشاوره  آنها بیشتر مطلع شوید.

 

جهت خرید به نمایندگی سامانه پیام کوتاه شیراز مراجعه کنید.

تصمیمات ناشیانه در مورد ارز دیجیتال

ارزهای دیجیتال بر پایه فناوری اطلاعات و بدون وابستگی به بانک‌ها و دولت‌ها در دنیای واقعی عرضه می‌شوند. این ارزهای به عنوان چهارمین انقلاب صنعتی نام شناخته می‌شوند. پس از مطالعه تاریخچه ارز دیجیتال و روند رو به رشد و استفاده همگانی از آن می‌توان آن‌ها را یک فناوری مهم دانست. می‌توان گفت ارز دیجیتال شاید بزرگترین پروژه محاسباتی توزیع شده در جهان است اما برخی مسئولان داخلی، بدون بررسی و کارشناسی کافی، در پی ایجاد محدودیت و ممنوعیت برای فعالیت فعالان این حوزه مهم از اقتصاد نوین جهانی هستند؛ بازاری که بخش چشم‌گیری از نیروی تحصیل‌کرده بازار و اقتصاد کشور را جذب خود کرده است.

طبق بررسی‎های به عمل آمده، بیش از ۲۵ هزار میلیارد تومان سرمایه‌ی سرمایه‌گذاران ایرانی در این بازار در حال گردش است. همچنین، دست‌کم یک و نیم میلیون نفر در این بازار در ایران فعالیت می‌کنند.همچنین، محاسبات نشان می دهد که ایران رتبه ششم در استخراج بیت‌کوین را میان کشورهای دنیا دارد. در عین حال ارزهای دیجیتال مسیر بسیار خوبی برای خنثی کردن تحریم‌ها علیه ایران محسوب می شوند. کاربران، صاحبان کسب و کارهای ایرانی و صادرکنندگان می‌توانند با حذف واسطه‌های مورد نیاز برای جابه‌جایی پول در صرافی‌های بین‌المللی و با صرف کم‌ترین زمان نیازهای کشور را از طریق ارزهای دیجیتال تامین کنند. با این وجود، تصمیم‌گیری‌های کارشناسی نشده باعث شکست فعالیت این بازار بین‌المللی شده که می تواند ضربه‌ای سنگینی بر بدنه اقتصاد ایران وارد ‌کند. تصمیماتی که منجر به ممنوعیت فعالیت این بازار می‌شود.

فعالان و متخصصان این حوزه تاکید دارند، قانون‌گذار باید با وضع قوانین به‌روز و شفاف فعالیت در این حوزه را زیر چتر خود ببرد. وجود دلایل متعدد در شرایط امروز اقتصاد ایران و جهان بر ضرورت پذیرش رمزارزها و ایجاد بسترهای مناسب در بازار داخلی رمزارزها تاکید می کند.

 ایجاد سبد متنوع دارایی‌ها و پذیرش رمزارزها موجب کاهش ریسک سرمایه‌گذاران ایرانی می شود؛ زیرا ممنوع کردن رمزارزها به معنای خروج سرمایه‌ها بوده و مشکلاتی را در فعالیت با صرافی‌های خارجی ایجاد کند. در شرایطی که تصمیم‌گیرنده‌های اقتصاد کشورمان باید بر ضرورت پذیرش رمزارزها، ایجاد بسترهای مناسب در بازار رمزارزها تاکید کنند، تصمیم به تعطیلی این بازار گرفته‌اند. کاش به جای ممنوع کردن این بازار به اصلاح روش‌ها و قوانین پرداخته شود.

لازم به ذکر است، همان‌طور که سکه، طلا و نقره، اسکناس و ارزهای معتبر جهانی به تدریج جایگزین پول‌های قدیمی شدند، پول‌های دیجیتال نیز جایگزین پول‌های فعلی خواهند شد و به تدریج قیمت و ارزش بیشتری می‌گیرند و عدم حضور در این بازار، عملا به معنای عقب افتادن از سود این بازارها است و نظام بانکی و صرافی کشور نیز از این بازار در حال تحول عقب خواهد افتاد.

جمعه سیاه پیام رسون

جمعه سیاه پیام رسون

17 اسفند 1399 67  0  0

اگر دوست دارید بدانید بلک فرایدی چیست و جمعه سیاه چه روزی است با پیام‌رسون همراه باشید.

یکی از معروف ترین رویدادهای فروش ویژه با تخفیف بسیار زیاد  در اکثر نقلط جهان را بلک فرایدی یا جمعه سیاه میدانند که این رسم اول در آمریکا شکل گرفته اما رفته رفته در همهٔ کشورها نیز شکل گرفت  چند سالی است که حراج جمعه سیاه در ایران نیز همزمان با دیگر کشورهای دنیا برگزار می‌شود.

 معمولا در گشورهای دیگر جمعه سیاه برای شروع کریسمس است  و بازارهای اقتصادی کشورهای مختلف در این روز با حراج و تخفیف رونق بیشتری در مقایسه با سایر فصول  و ماه های سال می گیرند و خریداران با شوق و شور زیاد به فروشگاه‌های مختلف هجوم  می‌برند.

اما در ایران سعی شده با استفاده از اسم بلک فرایدی و ایده گرفتن از اینکه روی اجناس خود  تخفیفات عالی بگذارند ، اما با این تفاوت که  زمان برگزاری آن را مصادف با شروع فصل بهار باشد  .

 

  در سال گذشته با شروع ویروس کرونا  مردم  در تمام جهان به فروش آنلاین روی آورده اند و طبیعی است  که فروش  اینترنتی و آنلاین رونق بیشتر گرفته باشد .

 بلک فرایدی شاید یکی از مهمترین رویداد ها برای خریداران و فروشندگان محصولات مختلف باشد و  مهمترین مولفه جذب بلک فرایدی برای مشتریان و خریداران، تخفیف بلک فرایدی و حراج‌های قابل توجه بر روی بسیاری از اجناس است که  این تخفیف توجه بسیاری از مشتریان را به سمت بازارهای آنلاین و آفلاین جلب  می کند که تعداد زیادی از افراد به سوی این بازارها هجوم می برند.

 


 

سامانه پیام کوتاه شیراز نیز با نزدیک شدن به فصل بهار، تصمیم دارد در بلک فرایدی ایرانی روی تمام پنل های کاربری سامانه پیامک و نمایندگی پیام شیراز  یک تخفیف هیجان انگیز برای کاربران خود ارائه دهد.

همراهان همیشگی سامانه پیام کوتاه شیراز در جمعه سیاه می‌توانند از تخفیف 100 درصدی روی تمامی پنل های کاربری سامانه استفاده کنند.

همچنین برای خرید شارژ هم می‌توانید ارگز نمایندگی پیام کوتاه شیراز تخفیف 70 درصدی بگیرید.

این تخفیف یکی از هیجان انگیز ترین تخفیف های است که  سامانه پیامک شیراز در طی سالهای خدمات رسانی خود گذاشته و اینکه به نمایندگی پیام کوتاه شیراز، ارزان ترین پنل پیامک ایران می‌گویند بی دلیل نیست.

 

همچنین پیام رسون این تخفیف را تا آخر اسفند ماه برای کاربران سامانه پیام کوتاه شیراز در نظر گرفته است.

 

جهت سفارش پنل پیامک شیراز از نمایندگی پیام کوتاه شیراز اینجا را کلیک کنید.

پوشاک عیدانه با آفر ویژه با پیام رسون

پوشاک عیدانه با آفر ویژه با پیام کوتاه

13 اسفند 1399 83  0  0

(حراج ویژه خرید  لباس عید تا ۸۰ درصد تخفیف) چقدر دیدن یک پیامک با چنین جمله می‌تواند باعث خوشحالی و ذوق  افراد در خرید عیدانه باشد.؟؟؟

 

در روزهای آخر سال همه مردم مشغول خرید عیدانه خود هستند اما با شلوغی خیابان ها و مسیرهای طاقت‌فرسا، اتلاف وقت، منع رفت و آمد، خطر بیماری کرونا، همه دست در دست هم داده اند و  از لذت خرید کاسته شده است.

 


 

اما سامانه پیام کوتاه شیراز برای همه مردم ایران از جمله صنف پوشاک زنانه، مردانه و بچه گانه، پیشنهاد شگفت انگیزی دارد و آن هم تبلیغات اس ام اسی است، یعنی با  خرید کمترین تعرفه پیام کوتاه، برای مردم شهر خود تبلیغات پیامکی ارسال کنید و با قرار دادن لینک سایت خود تمامی محصولات خود را به نمایش بگذارید و با گفتن جزئیات کامل و ابتکارات خلاقانه نظیر  تخفیف روی اجناس و یا تخفیف ویژه روی سبد خرید، هم فروش خوبی داشته باشید و هم اینکه  می توانید به تنظیم بازار و کاهش هزینه های خانوارها در روزهای پایانی سال کمک شایانی کنید.

 

برای اینکه در این حراج پایان فصل شرکت کنید کافی است به سایت سامانه پیامک شیراز مراجعه کنید و با خرید پنل پیامک شیراز و ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی انبوه به مردم، کالای خود را معرفی کنید و با قرار دادن لینک در پیامک تبلیغاتی، بخش‌هایی را طراحی کنید که کاربران از  متنوع بودن محصولات شما باخبر شوند و برای خرید از کارت های  بانکی عضو شتاب  استفاده کنند.

 

پیام رسون با آگاهی بر این موضوع که، خرید اینترنتی یکی از تجربه های لذت بخش انسان معاصر است، تصمیم دارد که برای تشویق صنف پوشاک از فروش حضوری به آنلاین و تغییر استراتژی، به آنان  یک فرصت استثنایی دهد و با قرار دادن تخفیف ۹۰ درصدی روی خرید پنل پیامک شیراز برای اصناف پوشاک، به آنها تجربه فروش اینترنتی نیز هدیه بدهد.

و این تخفیف از 15 تا ۲۹ اسفندماه با تخفیف ۹۰ درصدی شامل تمامی اصناف پوشاک می شود که از نمایندگی پیامک شیراز خرید کنند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه خرید پنل پیامک شیراز از سامانه پیام کوتاه شیراز اینجا را کلیک کنید.

09172172039

02128423301