سامانه پیام کوتاه ،سامانه پیام کوتاه رایگان ،نمایندگی سامانه پیام کوتاه

سامانه پیام کوتاه ((پیام رسون)) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون

سامانه پیام کوتاه ،سامانه پیام کوتاه رایگان ،نمایندگی سامانه پیام کوتاه

سامانه پیام کوتاه ((پیام رسون)) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون

پنل پیامک ویژه مجتمع مسکونی

پنل پیامک پیام رسون ویژه مجتمع مسکونی

1401-02-19 15:52:58 840  0  0

امروزه با رشد تکنولوژی ، مدل زندگی ها نیز عوض شده ، یکی از تاثیراتی که پیشرفت تکنولوژی روی زندگی همه ی انسان‌ها داشته ، تغییر محل سکونت از خانه های حیاط دار قدیمی به برج های بلند و مجتمع مسکونی بوده است . از همین رو شغل های جدیدی مانند هیئت مدیره ی برج یا مدیر ساختمان به وجود آمدند که باید برای ارتباط با همسایگان و اطلاع رسانی بعضی از شرایط ، خودشان شخصا رسیدگی کنند و این رسیدگی باید در عین سادگی ، کم هزینه بودن را نیز در بر داشته باشد و بتواند در کمترین زمان یک اطلاع رسانی سریع را انجام دهد .
ما امروز دز این مقاله می‌خواهیم با یکی از روش های فوق العاده عالی برای مدیر مجتمع ها که بتوانند اطلاع رسانی های دقیق و جامع را داشته باشند بپردازیم .پس تا پایان با نمایندگی پنل پیامکی پیام رسون همراه باشید .

 


 

پنل پیامک ویژه مجتمع مسکونی : 


شاید اگر کسی در مجتمع مسکونی زندگی نکند خیلی راحت بتواند این حرف را بزند که مدیریت مجتمع کار آسانی است اما تنها کسی که مدیریت یک مجتمع یا یک برج را بر عهده دارد می‌داند که خیلی باید مسئولیت پذیر باشد تا بتواند آسایش و رفاه را برای ساکنین محیا کند .
برای مثال اگر آسانسور خراب شود این مسئولیت بر عهده مدیر ساختمان است که سریع به آن رسیدگی کند و تعمیر کار مخصوص آسانسور را بیاورد 
خوب برای درست کردن آن نیاز به پول و خرج وسایل آسانسور است که قبلا از شارژ هر واحد تامین شده است .
این چرخه همانند یک دومینو است که اگر در جایی خللی ایجاد شود حتما تاثیرات آن در جاهای دیگر خودش را نشان می‌دهد. 
پس مدیر مجتمع باید هر ماه به ساکنین یادآور شود که شارژ واحد خود را پرداخت کند . خوب تصور کنید این شخص بخواهد تمامی این کارها را حضوری یا تلفنی انجام دهد که در این صورت علاوه بر اینکه بسیار زمان بر است و هزینه زیادی را در بر می‌گیرد،  کارساز هم نخواهد بود چراکه احتمال اینکه همه ساکنین در منزل باشند بسیار کم است .
پس چاره کار کجاست ؟ 
بهترین راه استفاده از پنل پیامکی است در واقع مدیر یک مجتمع با خرید پنل پیامکی می‌تواند به طور همزمان ارسال پیامک به گروه زیادی را انجام دهد .

 


 

کاربرد پنل اس ام اس برای مدیریت ساختمان و برج:


-استفاده از پیامک دراطلاع رسانی به افراد ساکن در مجتمع در رابطه با اخبار های ساختمان
-استفاده از پیامک در محاسبه هزینه های مشاع و ارسال آن برای ساکنین
-استفاده از پیامک در ایجاد طرح نظر سنجی از ساکنان مجتمع و دریافت پیشنهادات و انتقادات آن ها
-استفاده از پیامک در یادآوری کردن جلسات مجتمع به ساکنین آن
-استفاده از پیامک در ارسال هزینه شارژ و آبونماه برای ساکنین

-مدیریت ساختمان به روش مدرن 

-یادآوری نکات اپارتمان نشینی 
-امکان ارسال پیامک های متفاوت برای هر واحد
 

پیام رسون 

اگر مدیر یک ساختمان هستید میتوانید با مراجعه به سایت سامانه پیام کوتاه شیراز برای ساختمان خود اقدام به خرید پنل پیامکی کنید و رفاه و آسایش را برای ساکنین فراهم کنید .

شما می توانید در نرم افزار سامانه پیامکیام رسون شماره موبایل اهالی ساختمان را ذخیره کرده و از طریق ماژول دفترچه تلفن در مواقع لزوم برای تمامی اهالی ساختمان پیامک گروهی ارسال نمایید.

سبقت اقتصادی هند از چین

اکونومیست در شماره اخیر خود به بررسی روند دو اقتصاد بزرگ دنیا، یعنی چین و هند می‌پردازد و به این سوال پاسخ می‌دهد که با توجه به شرایط کاهش رشد اقتصادی چین به‌دلیل کرونا، آیا هند می‌تواند موتور اقتصادی بعدی دنیا باشد؟ در حال حاضر هند، ششمین اقتصاد بزرگ جهان است، همان‌طور که چین در سال۲۰۰۰ بود. آیا هند نیز می‌تواند به سرعت چین رشد کند؟
 
اکونومیست در تحلیلی به رشد اقتصادی هند همزمان با توجه به افول اقتصادی چین پرداخت و ابراز امیدواری کرد که هند در آینده نزدیک به اقتصاد بزرگ بعدی جهان تبدیل شود.

اکونومیست در تحلیل خود اشاره کرد که جهان می‌‌تواند به اقتصاد امید داشته باشد. جنگ در اوکراین ضربه سنگینی به چشم‌‌انداز رشد اقتصادی جهان وارد کرده است. قرنطینه‌ها و کاهش سرعت رشد دارایی‌‌های چین، موتور رشد اقتصادی چین را از بین برده است. اکنون منطقی است که بپرسیم آیا هند می‌‌تواند موتور اقتصادی بعدی جهان باشد؟ در ماه آوریل، صندوق بین‌‌المللی پول برآورد کرد که تولید ناخالص داخلی هند ممکن است امسال بیش از ۸درصد رشد کند که سریع‌‌ترین نرخ در میان کشورهای بزرگ است. چنین گسترش سریعی، اگر تداوم یابد، تاثیر عمیقی بر جهان خواهد گذاشت؛ اما تا حد زیادی به دلیل تغییر ساختار اقتصاد جهان، همه چیز به این سادگی نیست که هند به راحتی تبدیل به جایگزینی برای چین شود. در دهه ۲۰۰۰، چین تقریبا یک‌سوم رشد جهان را به خود اختصاص داد این رشد بیش از مجموع آمریکا و اتحادیه اروپا بود. این در حالی بود که این کشور هر سال ظرفیت تولید جدیدی را معادل تولید امروزی اتریش به ظرفیت خود اضافه می‌‌کرد. از آغاز هزاره تا آستانه همه‌‌گیری، سهم چین از صادرات کالاهای جهانی از ۴درصد به ۱۳درصد افزایش یافت.

اکونومیست در ادامه اضافه کرد: اما اکنون این سوال مطرح است که آیا هند می تواند چنین شاهکاری را تکرار کند؟ این کشور ششمین اقتصاد بزرگ جهان است همان‌طور که چین در سال۲۰۰۰ بود. چین به‌طور متوسط نرخ رشد سالانه حدود ۹درصد را مدیریت کرد. هند در مدت مشابه سالانه کمتر از ۷ درصد رشد داشته است. اگرچه درصورتی‌که اشتباهات سیاستی دولت هند شکل نمی‌‌گرفت، مانند تصمیم شوکه‌‌کننده نخست‌وزیر این کشور، نارندرا مودی برای حذف برخی از اسکناس‌‌ها در سال ۲۰۱۶ و آسیب‌پذیری‌‌های کلان اقتصادی، از جمله گسترش بیش از حد بخش مالی، این کشور به راحتی می‌‌توانست در بخش اقتصادی بهتر عمل کند. البته دولت هند می‌‌تواند از اشتباهات گذشته درس بگیرد. قبل از جنگ در اوکراین، صندوق بین‌‌المللی پول پیش‌‌بینی کرده بود که هند ممکن است امسال ۹درصد رشد کند. برخی خوش‌‌بینان استدلال می‌‌کنند که در شرایط مناسب هند می‌‌تواند چنین نرخ‌‌هایی را به‌طور پایدار مدیریت کند.

 رشد پایدار سالانه ۹درصدی زندگی هندی‌‌ها را بسیار بهبود می‌‌بخشد و به‌طور معناداری تعادل قدرت اقتصادی و سیاسی جهان را تغییر می‌دهد. اما این به آن معنا نیست که اقتصاد جهان مانند چین در دو دهه گذشته، حول هند می‌‌چرخد. برای مثال، سهم هند در رشد جهان کمتر از مجموع سهم آمریکا و اروپا خواهد بود. شاید مهم‌تر از آن، شرایط اقتصادی جهان این روزها ممکن است به‌طور قابل توجهی بازدارنده‌‌تر از شرایطی باشد که باعث ظهور چین شد. از سال۱۹۹۵ تا ۲۰۰۸، ارزش تجارت جهانی از ۱۷درصد تولید ناخالص داخلی جهان به ۲۵درصد افزایش یافت. سهم صادرات کالاهای شرکت‌‌کننده در زنجیره ارزش جهان از حدود ۴۴درصد به ۵۲درصد افزایش یافت. چین در هر دو شاخه پیشتاز بود. بر اساس تحلیلی که در سال۲۰۱۳ توسط آرویند سوبرامانیام از دانشگاه براون و مارتین کسلر از OECD، با عنوان «جهانی‌‌سازی‌» منتشر شد، این کشور برجسته‌‌ترین کشور در حوزه تجارت از زمان امپراتوری بریتانیا تا آن تاریخ بود.

در ادامه اکونومیست به تفاوت‌‌های تجارت چین و هند اشاره کرد و نوشت: هند شاید جایگزین مناسبی برای چین نباشد. هند هنوز یک تاجر کوچک است. این اقتصاد در آستانه همه‌‌گیری، کمتر از ۲درصد از صادرات کالاهای جهان را به خود اختصاص داد. هند امیدوار است بتواند این سهم را با سرمایه‌‌گذاری در زیرساخت‌‌ها، ارائه یارانه‌های دولتی به تولیدکنندگان و مذاکره در حوزه معاملات تجاری افزایش دهد. اما زمانه تغییر کرده است. تجارت جهان به‌عنوان سهمی از تولید ناخالص داخلی جهان از اوایل دهه ۲۰۱۰ کاهش یافته است. ناسیونالیسم اقتصادی می‌‌تواند مانع از بهبود شود. با این وجود، هند ممکن است امیدوار باشد که صادرات خود را با تصاحب سهم بازار از سایر اقتصادها از جمله چین افزایش دهد. اما کسب‌‌وکارها و دولت‌هایی که زمانی مایل بودند به‌شدت به چین تکیه کنند، محتاط‌‌تر شده‌‌اند. تسلط بر زنجیره‌های تامین جهانی ممکن است تنها راه نفوذ اقتصادی نباشد. هند صادرکننده خدمات فناوری و تجاری است. اگرچه تولید ناخالص داخلی آن تنها یک‌ششم تولید ناخالص داخلی چین است، اما صادرات خدمات این کشور از چین عقب‌‌تر است. تحقیقی که در سال۲۰۲۰ توسط ریچارد بالدوین از موسسه ژنو و ریکارد فورسلید از دانشگاه استکهلم منتشر شد، استدلال می‌‌کند که تغییرات تکنولوژیک دامنه خدمات قابل صادر شدن را گسترش می‌‌دهد و فرصت‌‌های بیشتری را برای کارگران در کشورهای فقیر فراهم می‌‌کند تا با کارگران خدماتی در جهان ثروتمند رقابت کنند. اما درحالی‌که خدمات فنی و تجاری ممکن است در هند به رشد خود ادامه دهند، گسترش آنها ممکن است توسط یک سیستم آموزشی ناکارآمد محدود شود.

خیز شبه قاره
حتی اگر هند به جای رشد ۹درصد، بتواند تنها به نرخ رشدی حدود ۶درصد دست یابد، بازهم باید به آن توجه شود؛ چراکه این رشد، هند را تا اواسط دهه ۲۰۳۰ به سومین اقتصاد بزرگ جهان تبدیل می‌‌کند و در این مرحله هر سال بیشتر از مجموع بریتانیا، آلمان و ژاپن به تولید ناخالص داخلی جهان کمک می‌‌کند. تقاضای هند برای منابع، قیمت کالاها را افزایش خواهد داد. بازارهای سرمایه آن سرمایه‌‌گذاران خارجی را به وجد می‌‌آورد. جمعیت بزرگ انگلیسی‌زبان و یک سیستم سیاسی دموکراتیک، ممکن است به صادرات فناوری و فرهنگی هند اجازه دهد تا نفوذ جهانی بیشتری نسبت به چین در سطوح درآمدی مشابه داشته باشد. رشد هند، جهان را متحول خواهد کرد. اما شما نه باید به تکرار تجربه چینی امیدوار باشید و نه از تکرار آن بترسید.

هشدارهای امنیتی برای عراقی ها

در سفری که رئیس پارلمان عراق به تهران داشت، ضمن حمایت مجدد از ثبات عراق، به وی گفته شد صهیونیست‌ها، ضدانقلاب و تجزیه‌طلبان ایرانی نباید پایگاه امنی در این کشور برای تهدید ایران بیابند.
به گزارش فارس، در هفته‌ای که گذشت تهران میزبان «محمد الحلبوسی» رئیس پارلمان عراق و هیئت همراه بود. سفری که بنا به دعوت محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی انجام شد و الحلبوسی ضمن دیدار و گفت‌وگو با قالیباف با آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی هم دیدار و گفت‌وگو کرد.
دفتر محمد الحلبوسی پنجم فروردین ماه از سفر وی به تهران خبر داد که این سفر به تعویق افتاد و حدود یک ماه بعد در هفتم اردیبهشت ماه بالاخره این انجام شد. این سفر در شرایطی صورت گرفت که عراق منتظر تشکیل دولت است و قبل از الحلبوسی و در اواخر فروردین ماه نیز فواد حسین وزیر خارجه عراق در راس هیئتی به تهران آمد. در سفر الحلبوسی به تهران و همچنین فواد حسین بارها در مذاکرات به این دو مقام عراقی همچون قبل تاکید شد که خاک عراق نباید مامنی برای تروریست‌ها و عناصر صهیونیست بر ضد ایران باشد. جمهوری اسلامی ایران بارها در مذاکرات و به صورت علنی اعلام کرده که خاک عراق نباید محلی برای حضور تروریست‌ها و عناصر صهیونیست باشد. البته هشدارهای مکرر ایران در نهایت بامداد ۲۲ اسفند ماه ۱۴۰۰ اجرایی شد، آن هم با حمله موشکی سپاه پاسداران به مقر موساد در اربیل.
به گزارش فارس، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۲۲ اسفند ماه ۱۴۰۰ با انتشار اطلاعیه‌ای، با اشاره به هدف قرار دادن مرکز راهبردی توطئه و شرارت صهیونیست‌ها توسط موشک‌های نقطه‌زن اعلام کرد: «تکرار هرگونه شرارت با پاسخ‌های سخت، قاطع و ویرانگر مواجه خواهد شد». البته این اقدام «ایرج مسجدی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد را به وزارت خارجه عراق کشاند و این وزارتخانه در بیانیه‌ای بدین منظور اعلام کرد: ما این حمله موشکی را که منازل شهروندان در استان اربیل منطقه کردستان عراق را هدف قرار داد، محکوم می‌کنیم، زیرا نقض آشکار حاکمیت عراق، متزلزل‌کردن امنیت و ثبات در منطقه کردستان و کل کشور در مرحله‌ای بسیار مهم و حساس است.
ایرج مسجدی سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد همچنین در اظهاراتی در این باره تاکید کرد که حمله به پایگاه موساد در اربیل به این دلیل بود که این پایگاه قصد داشت علیه امنیت ایران، عملیات کند. ما نسبت به امنیت اراضی خود، کوتاهی نخواهیم کرد. بارها به مسئولان منطقه کردستان هشدار دادیم، ولی گوش نکردند. به همین دلیل، جمهوری اسلامی، علیه این پایگاه وارد عمل شد، نه با هدف ضربه زدن به حاکمیت عراق یا اهانت به عراق و ملت آن، بلکه به خاطر دفاع از امنیت ایران.
رژیم صهیونیستی بارها و بارها از داخل خاک عراق ناامنی ایجاد کرده
۲۳ اسفند ماه و یک روز بعد از حمله موشکی به اربیل، سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در نشست هفتگی با خبرنگاران در این خصوص اظهار داشت: به هیچ وجه پذیرفته نیست که یکی از همسایگان ما که روابط عمیقی و در سطوح مختلف تعامل با ما دارد کانون ایجاد تهدید برای ایران باشد. رژیم صهیونیستی متاسفانه بارها و بارها از داخل خاک عراق ناامنی ایجاد کرده و برخی تجمعات ضد انقلاب در اقلیم کردستان و گروهک‌های تروریستی در آن منطقه صورت گرفته است. از این تریبون به دولت مرکزی عراق تذکر داده شد و در خفا بارها به آنها گفته شده اجازه ندهید مرزهای عراق مرزهای ناامنی برای همسایه شما باشد. ایران تحمل نمی‌کند کانونی در نزدیکی مرزهایش کانون دسیسه، توطئه، خرابکاری و اعزام گروه‌های تروریستی به داخل ایران باشد چه توسط گروهک‌های ضد انقلاب و گروهک‌های تروریستی و چه توسط رژیم صهیونیستی در داخل اقلیم. در ملاقات‌ها گفته شده و در حقوق بین‌الملل کاملا شناخته شده است.
وی افزود: انتظار ایران از دولت مرکزی عراق این است که یک بار برای همیشه به این وضعیت پایان دهد و اجازه ندهد مرزهایش مورد سوءاستفاده قرار بگیرد به ویژه با تمام ادعاهایی که درباره ارتقای روابط در سطوح جدیدی بین دو کشور وجود دارد. رژیم اشغالگر قدس بداند نسبت به تک تک نقاطی که در آن حضور دارد اشراف اطلاعاتی داریم.
سخنگوی وزارت خارجه همچنین بیان کرد: دولت مرکزی عراق مسوولیت قطعی دارد برای این‌که جغرافیای عراق محل تهدیدی برای کشور همسایه ایران نباشد. متاسفانه در تمامی تذکراتی که به کرات داده شده خاک عراق مورد سوءاستفاده طرف‌های ثالث، ضد انقلاب و گروهک‌های تروریستی کردی ضد ایران بوده است. آمریکا از داخل خاک عراق عملیات نظامی علیه ایران انجام داده و رژیم اشغالگر قدس پایگاه‌های خرابکاری در داخل عراق دارد. مکرر به دولت مرکزی عراق اعلام کردیم و آنچه الان دولت عراق باید به آن توجه کند این است که شرط دوستی، احترام به منافع و حاکمیت و مهمتر از همه، حفظ پایداری این روابط است. متاسفانه تذکرات ما نادیده گرفته شد و برای همین یکی از کانون‌های دسیسه و خرابکاری در داخل خاک عراق به صورت مسئولانه مورد هدف قرار گرفت.
روزنامه «الاخبار» چهارم اردیبهشت ماه در گزارشی نوشت: «همچنان حمله موشکی ایران به تاسیسات اسرائیل در شهر اربیل، در محافل سیاسی و امنیتی جنجال آفرین است. در حالی که [طرف] کُردی اصرار دارد هر گونه فعالیت اسرائیل در منطقه کردستان را تکذیب کند، در مقابل، ایران مصرانه بر روایت خود مبنی بر وجود اقدام امنیتی علیه خود از مبدا کردستان تاکید دارد. طبق گفته برخی منابع امنیتی عراق، این فعالیت دیگر قابل انکار نیست و در عین حال، تلاش سران کُرد برای پوشاندن آن زیر یک پرده تجاری و نظامی بین‌المللی ظاهرا دیگر قابل پرداختن نیست، به‌ویژه آنکه اسرائیلی‌ها عادت دارند در پشت این عنوان‌ها پنهان شوند. این در ارتباط با مقری هم که اخیرا هدف قرار گرفت، صدق می‌کند؛ مقری که مالکیت آن متعلق به گروهی است که در فروش نفت عراق به اسرائیل نقش داشته است»
سفر الحلبوسی به تهران
بالاخره ششم اردیبهشت ماه اخباری مطرح شد از سفر الحلبوسی به تهران و او هفتم اردیبهشت ماه در سفر به تهران با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد. قالیباف پس از این دیدار در جمع خبرنگاران گفت: سیاست جمهوری اسلامی ایران در مجلس یازدهم و دولت سیزدهم توسعه روابط با کشورها، با اولویت با کشورهای همسایه و منطقه است. آرزو داریم همیشه ایران قوی و عراق قوی کنار هم باشند و همه دست به دست هم دهیم.
رئیس پارلمان عراق نیز در این دیدار خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم که ملت‌ها مورد تحریم و ارعاب قرار گیرند و نباید اجازه دهیم گروه‌های مسلح علیه کشورها دست به اقدام بزنند.
الحلبوسی با آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری دیدار و گفت‌وگو کرد و رئیس جمهور در این دیدار گفت: امیدوارم نمایندگان مجلس عراق با تفاهم‌ و همدلی، هر چه سریع‌تر با انتخاب رئیس جمهور و نخست‌وزیر و تشکیل کابینه هم به رفع مشکلات مختلف مردم عراق کمک کنند. امیدوارم مجلس عراق با تصویب قوانین لازم مانع از شکل‌گیری عوامل تهدیدکننده امنیت همسایگان و برهم‌زننده ثبات منطقه شود. رئیس پارلمان عراق هم اظهار کرد: هر دو کشور سال‌های سختی را پشت سر گذاشته‌ایم و باید با همکاری و هم‌افزایی با یکدیگر آینده‌ای متفاوت برای ملت‌های خود رقم بزنیم و من تلاش می‌کنم که ایران و عراق دوست دوران سختی و آرامش یکدیگر باشند.
تحرکات رژیم صهیونیستی و آمریکا و جریان‌های وابسه به آنها را رصد می‌کنیم.
الحلبوسی هفتم اردیبهشت ماه با علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار کرد و شمخانی در این دیدار با اشاره به برخی اقدامات غیر قابل قبول که از داخل خاک عراق علیه منافع ایران انجام می‌شود، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با اتخاذ رویکرد مقابله هوشمندانه با تهدیدات، ضمن رصد کامل تحرکات مداخله جویانه رژیم صهیونیستی و آمریکا و جریان‌های وابسته به آنان با اقتدار به هرگونه اقدامی که بخواهد به امنیت ایران و منطقه آسیب وارد کند واکنش سریع و قاطع نشان خواهد داد.
ضد انقلاب و تجزیه طلبان ایرانی نباید پایگاه امنی در عراق برای تهدید ایران بیابند
رئیس پارلمان عراق همچنین در این سفر با حضور در محل وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار کرد و امیرعبداللهیان در این دیدار تصریح کرد: ضد انقلاب و تجزیه طلبان ایرانی نباید پایگاه امنی در عراق برای تهدید ایران بیابند.
محمد الحلبوسی نیز در این دیدار با بیان این‌که عراق همواره از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران بهره مند است و از این بابت قدردانی می‌کند، افزود: قانون اساسی عراق اجازه فعالیت به افراد یا سازمان‌ها برای تهدید همسایگان را نمی‌دهد
سفر فواد حسین به تهران
گفتنی است پیش از سفر الحلبوسی به تهران نیز، فواد حسین وزیر خارجه عراق ۲۴ فروردین ماه در راس هیاتی از جمله قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی نخست وزیر عراق به تهران آمد و با امیرعبداللهیان و آیت‌الله رئیسی دیدار و گفت‌‌وگو کرد. البته فواد حسین دوم دی ماه ۱۴۰۰ و برای نخستین بار در دولت سیزدهم به تهران سفر کرده بود.
امیرعبداللهیان در دیدار همتای عراقی در دومین سفرش به تهران گفت که جمهوری اسلامی ایران نمی‌تواند بپذیرد از مرزهای خود از سوی آمریکا، رژیم صهیونیستی و عناصر تروریست و تجزیه طلب تهدید و امنیتش مورد مخاطره قرار گیرد و فواد حسین هم اعلام کرد که این کشور اجازه نمی‌دهد از خاکش تهدیدی علیه همسایگان صورت بگیرد.
برادران ایرانی برخی شکایت‌ها را درباره برخی مسائل امنیتی دارند
این دیپلمات عالی‌رتبه عراقی در نشست خبری مشترک با امیرعبداللهیان هم بیان کرد: امنیت ایران و عراق مرتبط با امنیت منطقه است. ایران و عراق دو کشور همسایه هستند و روابط اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، جغرافیایی و تاریخی با قدرت بین دو کشور وجود داشته و دارد. زمانی که مشکل امنیتی وجود داشته باشد باید راه گفت‌وگو را برای حل آن در پیش بگیریم. درها برای گفت‌وگو باز است چه در بغداد و امیدواریم که این درها در تهران باز باشد تا بتوانیم گفت‌وگوهای فشرده‌ای را درباره مسائل امنیتی آغاز کنیم. برادران ایرانی برخی شکایت‌ها را درباره برخی مسائل امنیتی دارند و در گفت‌وگوها صریح صحبت کردیم و باید با صراحت در این باره صحبت کنیم و باید این مسائل را از راه‌های دیپلماتیک و از طریق گفت‌وگو حل کنیم. ما این مسائل را حل خواهیم کرد.
رئیس جمهوری در دیدار فواد حسین با تاکید بر این‌که ایران از کشورهای همسایه به ویژه عراق انتظار جدی دارد که اجازه هیچ‌گونه حضور مخلّ امنیت جمهوری اسلامی ایران را چه در مناطق تحت کنترل دولت فدرال چه در نواحی تحت هدایت اقلیم کردستان را ندهد، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران برادری خود را نسبت به همسایگان در عمل ثابت کرده و دوست دوران رزم بوده و نه فقط دوست دوران بزم، و لذا انتظار داریم کشورهای همسایه نیز نسبت به توطئه‌های دشمنان هوشیار باشند.
وزیر خارجه عراق همچنین در دیدار با رئیس جمهور کشورمان تاکید کرد که کشورش هرگز جایی برای اقدام علیه امنیت ایران نخواهد بود.
سفیر ایران به مقامات وزارت خارجه عراق چه گفت؟
وی به دعوت به عمل آمده از ایرج مسجدی در پی حمله موشکی به مقر صهیونیست‌ها در اربیل در اواخر اسفند ماه سال گذشته نیز اشاره کرد و افزود: ایرج مسجدی سفیر ایران بعد از دعوت به وزارت خارجه عراق پس از قضیه اربیل، به صورت رک و پوست کنده به آنها گفت که اطلاعات موثق از حضور صهیونیست‌ها داریم و با وزارت خارجه عراق هم مکاتبه کرده‌ایم و شما گفتید ما اعتراضات ایران را به کردستان فرستادیم. اسرائیلی‌ها دو پایگاه دیگر در اقلیم کردستان دارند که اگر آنها را جمع نکنید ما دوباره می‌زنیم.
سیدافقهی بیان کرد: عنوان اصلی سفر فواد مسئله اربیل بود و به آنها گفتیم اینها ادله و مدارک ماست. در این سفر هم این مسئله مطرح شد که حضور اسرائیل در منطقه برای ما خط قرمز است. به تمام کشورهایی که اقدام به عادی سازی کرده و از اسرائیل دعوت و از آن پذیرایی کرده و سفارت در اختیارش قرار می‌دهند و فردا ممکن است پایگاه نظامی بدهند، رک و پوست کنده گفته شده است. هم به جمهوری آذربایجان و علی اف و هم به بحرینی‌ها و همچنین امارات هشدار دادیم که دعوت از اسرائیل در منطقه و حضور آن، خط قرمز ماست.
وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری هم به این مسئله اشاره داشتند و دیروز در سخنرانی روز قدس فرمودند این موضوع عادی سازی خیانت بزرگی است و برای شما هم فایده‌ای نخواهد داشت، نه برای شما و نه اسرائیل.
این کارشناس مسائل بین‌الملل توضیح داد: در سفر الحلبوسی به تهران در ارتباط با مسئله اربیل اعلام شد که شما به عنوان رئیس پارلمان که هم نماینده کرد‌ها، شیعیان و اهل سنت هستید باید به این مسئله رسیدگی کرده و به اقلیم کردستان فشار بیاورید و قانون مصوب کنید که هرگونه مقدمات برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی ممنوع است.

کمپین فطریه برای خانه

کمپین فطریه برای خانه

1401-02-12 16:13:13 14  0  0

عید سعید فطر بر تمام مسلمانان جهان مبارک باد

ما در سامانه پیام کوتاه شیرازعلاوه بر ارائه پنل پیامکی رایگان  همیشه سعی می کنیم که مشتری مداری را اصل و اساس کار خود قرار دهیم و همیشه در راستای کمک به هم وطن و هم نوع خود قدم برداریم.

 لیکن امروز ما در نمایندگی پنل پیامک نمیخوام در رابطه با پنل پیامکی حرفی بزنیم و میخواهیم از شما دعوت کنیم که به کمپین فطریه برای خانه بپیوندید  .کمپین فطریه برای خانه کمپینی است که برای کمک به خانه سالمندان کهریزک طراحی شده .


 این خانه مانند بقیه خانه ها از افرادی با محبت و ارزشمند تشکیل شده و مانند همه خانه ها نیازهای مختلفی دارد . اما تفاوتی که این خانه با خانه های دیگر دارد این است که افراد تشکیل دهنده این خانه افراد سالمند، معلول و یا کودکانی که دچار اختلال اوتیسم یا معلول ذهنی هستند را تشکیل می‌دهد ، پس طبیعی است که برای تامین نیازهای شان و ادامه دادن به زندگیشان چشم امید به یاری خیرخواهان داشته باشند.

 

پیام رسون 

 تیم پیام رسون امسال به کمپین فطریه برای خانه پیوسته و تصمیم دارد که فطریه ها و کمک های خود را به خانه سالمندان کهریزک هدیه دهد.
همچنین مجموعه توانخواهان این موسسه منتظر یاری شما همراهان پیام رسون هستند و از مردم عزیز و همراهان همیشگی سامانه پیام کوتاه درخواست دارند تا با پرداخت فطریه های شان به خانه سالمندان کهریزک ، کمک کنند تا این عزیزان بتوانند زندگی خود را ادامه دهند و نیازهایشان را تامین کنند چراکه خانه سالمندان جایی است برای زندگی کردن ،نه زنده ماندن 

 


 

شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت خانه سالمندان کهریزک فطریه های خود را به صورت آنلاین به حساب این خانه بزرگ هدیه دهید و یا به شماره حساب 5029087001323909 بانک توسعه تعاون به صورت مستقیم پرداخت کنید . 

با دست های مهربون ، از ماهتون برکت بباره

گیت هاب چیست ؟

گیت هاب چیست ؟

1401-01-28 23:47:56 375  0  0

گیت هاب واژه‌ای است که کم و بیش تمامی افرادی که در دنیای برنامه نویسی و طراحی سایت فعالیت می‌کنند آن را شنیده اند ، اما هستند کسانی که هنوز به طور کامل با گیت‌هاب آشنا نیستند و از کاربردهای آن اطلاعی ندارند .

امروز در این مقاله که توسط تیم تحریره سامانه پیامک پیام رسون به ثبت رسیده است می‌خواهیم با زبان ساده و شیوا شما را با گیت هاب آشنا کنیم و تمامی اطلاعات مربوط به گیت هاب را به شما بدهیم . پس تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیام کوتاه شیراز همراه باشید .

 

گیت هاب چیست ؟

برای گیت‌هاب تعریف های متعددی وجود دارد که در زیر به چند نمونه از آن می پردازیم : 

1- گیت هاب یک سیستم مدیریت پروژه ، نسخه بندی کد و همچنین یک شبکه اجتماعی برای توسعه دهندگان و برنامه نویسان است و یکی از بزرگترین منبع موجود برای ذخیره سازی کارهای است که به صورت مشترک ایجاد شده اند .

2- گیت هاب یک "شبکه‌ اجتماعی در فضای ابری برای برنامه‌ نویسان و یک پلتفرم همکاری برای توسعه‌دهندگان است که بزرگ‌ترین فضای ذخیره‌سازی برای کارهای اشتراکی و توزیع‌یافته دنیا" به شمار می‌رود.

 

 

اجزاء کلمه گیت هاب : 

جالب است بدانید که  کلمه گیت هاب از دو قسمت تشکیل شده است که برای درک بهتر آن باید با معنی و مفهوم هر دو جزء آن آشنا شویم و آن را درک کنیم .

 

گیت : گیت (Git) سیستم کنترل ورژن منبع باز است که Linus Trovalds آن را ابداع کرده است. اما کنترل ورژن چیست؟

مثلاً وقتی که برنامه‌نویسان یک برنامه می‌سازند، پس از اولین نسخه‌ منتشر شده تغییرات زیادی در کد انجام می‌دهند. کنترل ورژن این تغییرات را ساده می‌کند و تمام اصلاحات را در یک انبار (repository) ذخیره می‌کند. این قابلیت به برنامه‌نویسان و همچنین اعضای تیم برنامه‌نویسی کمک می‌کند تا به‌راحتی نسخه‌ جدید نرم‌افزار را دانلود کرده، در آن تغییرات ایجاد کنند و بعد از آخرین بازبینی آن را دوباره به‌روزرسانی کنند.

 

هاب : کلمۀ هاب را ممکن است در جاهای دیگری هم شنیده باشید که معنیِ آن کم و بیش در تمام کلمات و عبارت‌ها یکسان است. در حالت کلی، طبق تعریف فرهنگ لغت آکسفورد، به‌صورت خلاصه هاب مرکز یک فعالیت، منطقه و یا یک شبکه است. 

 


 

ضرورت نیاز کد نویسان به گیت هاب : 

اگر شما فردی خلاق با ایده های نو هستید، گاهی برایتان پیش می‌آید که به بن بست ایده یابی برخورد کنید. یا اینکه مشکلاتی غیر قابل حل در کد های خود داشته باشید. در این جور مواقع خیلی راحت در فضای گیت هاب چرخی بزنید و با ایده های افراد در سراسر دنیا آشنا شوید. در این حالت حتما ایده های منحصر به فردی برای شما نیز ایجاد خواهد شد.
این نکته را فراموش نکنید که تغییرات مهم و کاربردی همیشه باید در زمان مناسب به اطلاع دیگران رسانده شود، اگر زودتر از موقع اطلاع رسانی شود ممکن است مردم فراموش کنند و اگر دیرتر شود عملا هیچ سودی برای مردم و خودتان ندارد. در اینجا نمایندگی پیامک شیراز به شما توصیه می‌کند که اطلاع رسانی های خود را با استفاده از ارسال پیامک انبوه انجام دهید. این ارسال انبوه می‌تواند به صورت های مختلف اعم از ارسال پیامک بر اساس کد پستی، ارسال پیامک منطقه ای، ارسال انبوه پیامک به محله و... باشد و دلیل دیگر برای استفاده از ارسال پیام کوتاه اینست که می‌توانید از نمایندگی پیامک رایگان استفاده کنید و پنل اس ام اس مفتی دریافت کنید که کاملا ارزش آن را دارد.

 

گیت هاب ویژه همه افراد :

این که گیت هاب با هدف ساماندهی به پروژه های کد نویسی برای برنامه نویسان طراحی شده است، درست میباشد اما در عصر تکنولوژی امروز گیت هاب می‌تواند برای تمام افراد در دسترس باشد. در واقع اگر به دنبال طوفان اطلاعاتی در سراسر دنیا هستید، این فضا به شما کمک شایانی می‌کند.
 

پیام رسون : 

حال که با مزایا و امکانات گیت هاب توسط پنل پیامک شیراز آشنا شدید باید این را نیز بدانید که سامانه پیام کوتاه پیام رسون هم دارای یک انبار منحصر به فرد برای پروژه هایش در گیت هاب است .

شما با ثبت نام و خرید پنل اس ام اس از سامانه پیامک شیراز می توانید کسب و کارتان را به سامانه ارسال اتوماتیک پیامک مجهز کنید و در فضای ابری سامانه پیام کوتاه پیام رسون ایده های جذاب برای کسب و کارتان پیدا کنید .