سامانه پیام کوتاه ،سامانه پیام کوتاه رایگان ،نمایندگی سامانه پیام کوتاه

سامانه پیام کوتاه ((پیام رسون)) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون

سامانه پیام کوتاه ،سامانه پیام کوتاه رایگان ،نمایندگی سامانه پیام کوتاه

سامانه پیام کوتاه ((پیام رسون)) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون

روابط ایران و عراق فراتر از همسایگی است

 رئیس جمهور روابط دو کشور ایران و عراق را فراتر از دو کشور همسایه دانست و افزود: ملت های ایران و عراق آرمان‌های مشترک دارند و به همین دلیل تلاش سنگین دشمنان مشترک ما نتوانسته خللی در روابط دو کشور ایجاد کند.

سید ابراهیم رئیسی روز سه‌شنبه در تماس تلفنی نخست وزیر عراق، با تسلیت ایام شهادت سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) به دولت و ملت عراق، اظهار داشت: عراق قوی، مستقل، متحد، امن، آباد و پیشرفته نه تنها آرزوی ما است بلکه دستورکار اصلی میان دو کشور برای توسعه همکاری‌های دو جانبه و منطقه‌ای است.

رئیس جمهور با قدردانی از دعوت نخست وزیر عراق برای شرکت در اجلاس سران کشورهای همسایه در بغداد، با بیان اینکه شرکت در این اجلاس را مغتنم می‌شماریم، خاطرنشان کرد: همواره از هر ابتکار و اقدامی که موجب تثبیت اوضاع در عراق و ارتقای نقش‌آفرینی این کشور در منطقه باشد حمایت کرده و حمایت خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی با بیان اینکه ابتکار عراق در برگزاری اجلاس همسایگان دستاوردهای ملی و منطقه ای قابل توجهی به دنبال خواهد داشت، گفت: اولین دستاورد این اجلاس نمایش اقتدار عراق و بروز نقش‌آفرینی این کشور در منطقه خواهد بود و دومین دستاورد نیز کسب اقتدار برای خود منطقه است و اینکه کشورهای منطقه می توانند مسائل خود را حل و فصل کنند.

وی با تأکید بر اینکه کشورهای منطقه قادر هستند نقشه راه دستیابی به امنیت، ثبات و صلح پایدار را با همکاری یکدیگر طراحی و اجرا کنند، گفت: دخالت بیگانگان در امور منطقه نه بستر ساز امنیت و ثبات است و نه زمینه ساز توسعه و پیشرفت.
رئیس جمهور در عین حال تصریح کرد: همانقدر که بر این باوریم با همه کشورها ارتباط و تعامل داشته باشیم، براین حقیقت که فقط کشورهای منطقه میتوانند برای سرنوشت منطقه تصمیم بگیرند، تاکید داریم.

وی همچنین با تاکید برضرورت حل مشکل یمن و توقف جنگ در این کشور، گفت: همه باید بدنبال توقف جنگ در یمن باشند و به حق مردم این کشور برای تعیین سرنوشت خود احترام بگذارند.
رئیس جمهور با تأکید بر لزوم تسریع در عملیاتی شدن پروژه‌های مشترک دو کشور از جمله راه‌آهن شلمچه – بصره، اظهار داشت: اجرایی شدن توافقات و پروژه‌های مشترک می‌تواند به توسعه بیش از پیش روابط بویژه روابط اقتصادی و تجاری دو کشور منجر شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی همچنین با قدردانی از میزبانی دولت و ملت عراق از زائران حسینی، ابراز امیدواری کرد هرچه سریعتر با پایان یافتن فراگیری کرونا، زمینه زیارت عتبات عالیات برای میلیون ها زائر فراهم شود.

مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق نیز در این تماس تلفنی با تبریک آغاز دوره مسئولیت ریاست جمهوری حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی، گفت: سخنان ارزشمند شما در آیین تحلیف نقشه راه روابط با کشورهای منطقه و جهان بود.
نخست وزیر عراق با ابراز امیدواری نسبت به تسریع در عملیاتی شدن توافقات دو کشور، گفت: تهران شریک حقیقی برای بغداد به حساب می‌آید و همواره در شرایط سخت در کنار دولت و مردم عراق بوده است.

الکاظمی با بیان اینکه امروز منطقه شاهد چالش‌های بزرگی است و حل این مسایل نیاز به حکمت، صبر و همکاری کشورهای منطقه دارد، گفت: بسیار امیدوارم که رئیس جمهوری اسلامی ایران را در اجلاس همسایگان عراق در بغداد زیارت کنم.
نخست وزیر عراق همچنین با تسلیت ایام شهادت حضرت امام حسین(ع) و یارانش، گفت: وظیفه تاریخی ما حمل پرچم و پیام امام حسین(ع) و همکاری و تلاش برای حل مشکلات و چالش‌هایی است که امروز با آن مواجه هستیم.

پنل پیامک ویژه تمامی مشاغل

پنل پیامک ویژه تمامی مشاغل

24 مرداد 1400 291  0  0

تا حالا به این فکر کرده اید که پنل پیامک برای چه مشاغلی مناسب است و کدام یک از مشاغل بیشتر می‌توانند از طریق پنل پیامک جذب درآمد داشته باشند؟ اگر می خواهید به جواب این سوال برسید تا پایان این مقاله با پیام‌رسون همراه باشید.

 


 

پنل پیامک برای چه شغلی مناسب است ؟: 

همه ما با هرنمونه هنر و شغلی که داشته باشیم حتما مخاطب علاقه‌مند و نیازمند به آن هنر و شغل را خواهیم داشت . برای مثال اگر کسی در نواختن ساز مهارت داشته باشد و آموزش دیده باشد حتما مخاطب خود را دارد و  هستند کسانی که به نواختن ساز علاقمند باشند و برای یاد گرفتن نیاز به افرادی دارند که ساز مورد نظر آنها را بلد باشد .  پس شما برای اینکه بتوانید از راه هنر تان که نواختن ساز است  کسب درآمد داشته باشید حتماً باید بین مردم شناخته شوید .  اصلی‌ترین موضوع همین معروف شدن است  و اینکه مخاطبین هدف  شما را بشناسند و از مهارت شما در نواختن ساز مطلع شوند .

در این مرحله باید به فکر تبلیغات باشید که ما در این مقاله به شما بهترین روش تبلیغ یعنی ارسال پیامک را پیشنهاد می کنیم . ارسال پیامک از طریق پنل پیامک یکی از ساده ترین روش ها برای تبلیغ کسب و کار است و در عین سادگی پربازده نیز می باشد چرا که شما به هر شخص پیامک ارسال می کنید و از هنر و کارتان برای آنها به صورت مختصر توضیح می دهید . این گونه اگر فرد مورد نظر به نواختن ساز علاقه مند باشد حتما با شما تماس می گیرد و از جزئیات کار شما مطلع می شود . 

این یک مثال ساده در رابطه با یک شغل بود که با استفاده از پنل پیامک و ارسال پیامک می توانید هم هنر خود را معرفی کنید و هم از آن کسب درآمد داشته باشید . 

 


 

پیام رسون و پنل پیامک: 

در سایت سامانه پیامک شیراز مقاله هایی به ثبت  رسیده که در آن از مزایای پنل پیامک ویژه مشاغل مختلف از جمله هتل ها و یا برگزار کنندگان جشن ها یا فروشندگان گل و گیاه  و غیره نوشته شده است . در یک کلام بهتر است این را بگویم که استفاده از پنل پیامک و ارسال پیامک برای تمامی شغل ها مناسب است چرا که شما با کمترین هزینه بهترین نوع تبلیغ و پربازده ترین نوع تبلیغ را برای هنر و کسب و کار خود انتخاب کرده اید .

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید .

تشکیل فوری جلسه ویژه کرونا

رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، دستور داد، جلس ویژه این کمیسیون با قید فوریت، درباره شرایط کرونا برگزار شود.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، دستورات فوری برای نظارت بر عملکرد نهادهای مسئول در مدیریت کرونا به خصوص روند واکسیناسیون و کنترل موج جدید این بیماری صادر کرد.

متن این نامه که با مهر "آنی" صادر شده به شرح زیر است:

با توجه به اوج‌گیری جدید شیوع ویروس کرونا، تحت فشار قرار گرفتن ظرفیت‌های نظام سلامت، فشار زیاد کاری به کادر جهادگر درمان، وضعیت نگران‌کننده میزان مراجعه به مراکز درمانی برحسب گزارش‌های میدانی، همچنین روند صعودی آمار فوت‌شدگان روزانه، لطفاً به صورت فوری جلسه ویژه کمیسیون بهداشت و درمان را تشکیل داده و ظرف ۴۸ ساعت نظر کارشناسی خود، مبنی بر راهکارهای مدیریت موج جدید شیوع ویروس کرونا را جمع‌بندی و به دولت مستقر و ستاد ویژه کرونا اعلام کنید. همچنین گزارش نهایی را در اسرع وقت در صحن مجلس قرائت فرمائید.

انتظار می‌رود کمیسیون بهداشت و درمان به طور روزانه وضعیت شیوع کرونا را با جدیت بیشتر برسی کرده و در تعامل با ستاد ملی کرونا و حسن عملکرد نهادهای مسئول به ویژه در خصوص روند واکسیناسیون بر حسب وظیفه قانونی خود نظارت کنند.

کارت ویزیت الکترونیک پیام رسون

کارت ویزیت الکترونیک پیام رسون

13 مرداد 1400 589  0  0

چقدر در مورد کارت ویزیت  الکترونیک می دانید ؟ و تا الان چقدر شنیده‌اید که کارت ویزیت الکترونیک یکی از روش‌های مهم در جذب مشتری است؟.  امروز در این مقاله که توسط سامانه پیام کوتاه پیام رسون به ثبت رسیده است می‌خواهیم شما رو با کارت ویزیت الکترونیکی آشنا کنیم و از مزایای آن شما را مطلع کنیم . پیشنهاد می کنم تا پایان این مقاله با اهورا اطلس فارس همراه باشید. 

 


 

کارت ویزیت الکترونیک چیست ؟:

در گذشته معمولاً اگر از اجناس یک مغازه خوشمان می‌آمد و از کیفیت و قیمت آن راضی بودیم از فروشنده درخواست می‌کردیم که کارت مغازه اش را به ما بدهد تا آن را گم نکنیم  و در خرید بعدی هم به آن مغازه مراجعه کنیم . اما نگهداری از یک تکه مقوا خیلی سخت است و احتمال گم شدنش بالاست.  در همین راستا فروشنده های محترم برای اینکه بتواند مشتری های خود را نگه دارند و آنها را به مشتریان وفادار تبدیل کند تصمیم گرفتند که به جای تهیه کارت ویزیت مقوایی از کارت ویزیت الکترونیک استفاده کنند .

در واقع کارت ویزیت الکترونیکی چیزی شبیه همان کارت ویزیت مقوایی است با این تفاوت که شکل و شمایل مدرن تر شده و شما اطلاعات خودتان را به صورت ارسال پیامک برای مشتری ارسال می کنید . این امر باعث می‌شود که شما در گوشی افراد در لیست پیامک ها ماندگار شوید و مشتری برای پیدا کردن دوباره شما فقط باید به لیست پیامک های خود مراجعه کند . 

سامانه پیامک شیراز در  مقاله کارت ویزیت الکترونیک پیامکی به صورت کامل از نحوه استفاده آن صحبت کرده اگر با طریقه استفاده از کارت ویزیت الکترونیک و انواع آن آشنا نیستید حتما مقاله کارت ویزیت الکترونیک پیامکی که در سایت سامانه پیام کوتاه ثبت شده است را مطالعه کنید . در اینجا می خواهیم به این موضوع بپردازیم که کارت ویزیت الکترونیک چطوری باعث افزایش فروش و جذب مشتری می شود. 

 


 

تصور کنید که شما یک مشتری داشته اید که از شما خرید کرده و از کیفیت و قیمت اجناس شما بسیار راضی بوده است.  خوب به جای کارت ویزیت مقوایی به مشتری پیشنهاد دهید تا با ارسال عدد مورد نظر به سامانه پیامکی ،  کارت ویزیت الکترونیکی شما را دریافت کند .  با این کار شما در گوشی شخصی مشتری ماندگار شده اید . حال میتوانید با خرید پنل پیامک از نمایندگی پیامک هر چند وقت یکبار خود را به مشتری سابقتان یاد آوری کنید و با قرار دادن لینک سایت یا آدرس صفحه مجازی،  مشتری را مشتاق کنید که برای دیدن اجناس جدیدتان وارد لینک شود. 

این موضوع را  همیشه به خاطر بسپارید که مشتری ها با احساس شان خرید می کند یعنی اگر شما بتوانید مشخصات دقیق جنس را بازگو کنید و عکس های جذاب و شفاف را به مشتریان خود نشان دهید مخاطب بدون در نظر گرفتن اینکه چقدر هزینه آن است و یا با خرید آن پول کمی در حسابش باقی می‌ماند ، خرید را انجام می دهد چرا که همه مردم با احساسشان خرید میکنه نه با عقلشان .  پس خیلی راحت می توانید با کارت ویزیت الکترونیک و پنل پیامک مخاطب هدف و مشتری سابق خود را مشتاق به خرید از کالای خودتان کنید و از فروش کسب و کارتان  لذت ببرید. 

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا  اقدام کنید . 

هشدارهای پزشکی

هشدارهای پزشکی با سامانه پیامک پیام رسون

7 مرداد 1400 1163  0  0

این روزها همه مردم دنیا در شرایط سختی به سر میبرند و بیماری کرونا باعث شده است که اکثر مردم جهان جان خود را از دست بدهند . 

در این شرایط یادآوری اینکه مردم چه نکات بهداشتی را باید رعایت کنند خیلی ضروری است .

 


 

نمایندگی سامانه پیام کوتاه به مراکز بهداشتی و درمانی و همچنین وزارت بهداشت پیشنهاد میکند که با خرید پنل اس ام اس از سامانه اس ام اس نکات بهداشتی و پروتکل ها را  روزانه برای مردم به صورت پیامک ارسال کنند و مردم را از وضعیت شهرشان مطلع کنند و یا اینکه با خرید اپراتور 9000 این نکات را گوش مردم برسانند و با هشدار هر روزه و با خبر کردن مردم از وضعیت نابسامان کرونا به آنها یاداوری کنند که در خانه ماندن بهترین راه جلوگیری از شیوع این بیماری است .

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید .