سامانه پیام کوتاه ،سامانه پیام کوتاه رایگان ،نمایندگی سامانه پیام کوتاه

سامانه پیام کوتاه ((پیام رسون)) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون

سامانه پیام کوتاه ،سامانه پیام کوتاه رایگان ،نمایندگی سامانه پیام کوتاه

سامانه پیام کوتاه ((پیام رسون)) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون

دلایل انتخاب پنل پیامک پیام رسون

دلایل انتخاب پنل پیامک پیام رسون

23 تیر 1400 2157  0  0

در دنیای دیجیتال امروز که همه افراد از کوچک و بزرگ از گوشی‌های پیشرفته و سایت‌های اینترنتی استفاده می‌کند خیلی راحت میشود بازاریابی کرد و با افراد ارتباط برقرار کرد .

حال اگر بخواهیم از این دنیای دیجیتال بهترین بهره را ببریم و برای کسب و کار خود تبلیغات موثر انجام دهیم راهی سهل و آسان پیش رو داریم.  هستند کسب و کارهایی که برای جذب مشتری و حفظ مشتری فعلی خود از پنل پیامک و تبلیغات پیامکی استفاده می کنند . در همین راستا سرویس های ارائه دهنده پنل پیامک بسیار زیاد شده و کسی که قصد داشته باشد برای کسب و کار از تبلیغات پیامکی استفاده کند برای انتخاب این سرویس کمی با مشکل  روبرو خواهد شد .

اگر شما هم به دنبال سرویس ارائه دهنده پنل پیامک هستید حتما این مقاله را تا پایان مطالعه کنید چرا که می‌خواهیم به اصلی ترین سوال در ذهن شما یعنی چرا پیام رسون شیراز بهترین پنل پیامک است ؟ پاسخ دهیم .

 


 

دلایل انتخاب پنل پیامک پیام رسون :

1- اعتبار سامانه پیامکی :

اعتبار هر کسب و کاری به مشتریان وفادار آن کسب و کار است . پیام رسون با بیش از ۱۰ سال سابقه در ارائه پنل پیامک ، توانسته مشتریان وفاداری داشته باشد که بعضاً برخی از نمایندگی ها در طول سالیان دراز نتوانستند این تعداد مشتری را داشته باشد. 


2- تعرفه ارزان پنل پیامک :

تعرفه پایین و ارزان بودن برای همه حائز اهمیت است اما تعرفه پایین در کنار ارائه بهترین کالا یک ویژگی منحصر به فرد است که هر نمایندگی سامانه پیام کوتاه آن را ندارد و به همین علت است که سامانه پیام کوتاه شیراز را یکی از ارزانترین پنل پیامک ایران  و ارزان ترین سامانه پیامک شیراز  نام گرفته است .

 

3- آموزش استفاده از پنل اس ام اس: 

با وجود اینکه کار با سامانه پیامکی و ارسال پیامک از طریق پنل اس ام اس بسیار راحت است اما پیام رسون یک ویدیوی آموزشی کامل و جامع را در سایت سامانه پیامکی خود گذاشته تا کاربرانی که علاقه دارند به صورت تخصصی کار با پنل پیامک را یاد بگیرند ،  مشکلی نداشته باشند.

 

4- امکان استفاده از پنل پیامک قبل از خرید: 

این آیتم یک قابلیت ویژه است  برای مشتریان تا بتوانند  بدون ثبت نام و خرید اعتبار اقدام به ارسال پیامک کنند و پنل پیامک را تست کنند و با محیط سامانه‌پیامک آشنا شوند و تمامی امکانات را مورد بررسی قرار دهند و در صورت رضایت کامل اقدام به خرید پنل پیامک کنند.

 

5- امکان اتصال پنل به سایت و نرم افزار حسابداری :

شما پس از خرید پنل پیام کوتاه می توانید پنل اس ام اس خود را به سایت یا نرم‌افزارهای مختلف متصل کنید .

 

6- تنوع برای انتخاب مخاطب :

یکی از بهترین مزیت های ارسال پیامک برای بازاریابی،  قابلیت تفکیک مخاطب هدف است در واقع با امکاناتی که پیام رسون با بانک شماره موبایل جامعه خود در اختیار شما قرار می دهد می توانید مخاطبین هدف خود را تفکیک کنید و متن یا  زمان یا هر چیز دیگر را بر اساس موقعیت و ویژگی‌های مخاطب خود تنظیم کنید و سپس اقدام به ارسال پیامک کنید .

 


 

7- گزارش کامل و دقیق ارسال پیامک: 

پیام رسون این قابلیت را به کاربران می دهد که از منوی گزارشات بتوانند به صورت کلی و جزئی از پیامک‌های ارسال شده در بازه زمانی مختلف مدنظرشان گزارش تهیه کنند .

 

8- ارسال لینک از طریق پیامک :

خیلی راحت لینک سایت یا فضای مجازی خود را با ارسال پیامک به مخاطبین هدف خود ارسال کنید و در فروش آنلاین نیز فعالیت داشته باشید .

 

9- اپراتور ۹۰۰۰ :

یکی از ویژگی های منحصر به فرد در سامانه پیام کوتاه ارائه اپراتور ۹۰۰۰ به مشتریان است . این اپراتور با داشتن ویژگی های خاص از جمله ارسال پیامک به صورت متنی و صوتی توانسته محبوبیت زیادی بین مخاطبین کسب کند علاوه بر آن اپراتور ۹۰۰۰ برای ارسال به بلک لیست نیازی به خدماتی شدن ندارد  و با توجه به تعرفه پایین آن یکی از خطوط محبوب در بین مشتریان وفادار سامانه پیام کوتاه شیراز شده است.

 

شما می توانید برای خرید پنل اس ام اس از نمایندگی اس ام اس اینجا را کلیک کنید . 

سهم اوپک در بازار نفت

ایب رییس شرکت لوک اویل در اظهاراتی پیش بینی کرد کنترل اوپک روی بازار نفت می تواند دو برابر شده و به ۷۰ تا ۸۰ درصد برسد.

لئونید فدون، نایب رییس امور توسعه استراتژیک لوک اویل گفت: اوپک سهم خود در بازار نفت را می تواند همین طور افزایش دهد. سیاستهای اقلیمی همچنان روی بازارهای نفت تاثیر می گذارد و انتظار می رود بازار نفت کوچک شود و در چنین وضعیتی سهم کشورهای اوپک از بازار جهانی نفت از ۳۰ درصد فعلی به حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد افزایش خواهد یافت.

این مقام لوک اویل زمان وقوع چنین اتفاقی را مشخص نکرد و گفت: فعالیتهای لوک اویل تغییری پیدا نخواهد کرد. در کل هیچ محدودیتی روی فعالیتهای شرکتمان تحت هر گونه سناریویی را پیش بینی نمی کنیم. حتی در سناریوی رادیکال آژانس بین المللی انرژی که بر اساس آن عرضه نفت ۳۰ درصد کاهش پیدا خواهد کرد، اوپک سهم بازار خود را افزایش خواهد کرد و حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد بازار تحت کنترل اوپک خواهد بود.

کرملین پس از نشست روز یکشنبه وزیران اوپک که طی آن مبنای سطح تولید پنج کشور از جمله روسیه بازبینی شد و افزایش یافت، ابراز خوش بینی کرد.

در بیانیه مطبوعاتی اوپک پس از این نشست اعلام شد تحت توافق جدید، سطح تولید نفت روسیه از ماه مه سال ۲۰۲۲ به ۱۱.۵ میلیون بشکه در روز تغییر می کند. با این حال مبنای سطح تولید مستقیما قابل تعبیر به تولید نیست.

با این حال الکساندر نواک، معاون نخست وزیر روسیه خوش بین است که سطح تولید نفت این کشور تا زمان اجرایی شدن مبنای جدید سطح تولید به سطح پیش از شیوع کووید ۱۹ بازخواهد گشت.

بر اساس گزارش اویل پرایس، نواک انتظار دارد تولید نفت روسیه در فاصله اوت امسال تا ماه مه سال آینده به ۱۵۴ میلیون بشکه (۲۱ میلیون تن) برسد. نواک امیدوار است تغییر مبنای سطح تولید جریان سرمایه گذاری در صنعت نفت و گاز روسیه را احیا کند.

آشنایی با انواع خطوط

آشنایی با انواع خطوط با پیام رسون

21 تیر 1400 1158  0  0

اگر یک فرد عادی باشید و از پنل پیامک استفاده نکرده باشید خیلی طبیعی است که از انواع خطوطی که در نمایندگی پیامک استفاده می‌شود اطلاعی نداشته باشید .اما اگر از امروز تصمیم گرفته اید که برای کسب و کارتان از پنل اس ام اس و نمایندگی پیام کوتاه استفاده کنید ، ضروری است که با انواع خطوط در نمایندگی سامانه پیام کوتاه آشنا شوید .
معمولا پیامک های ارسال شده از خطوط پیامکی متفاوتی هستند که شما باید نسبت به کسب و کارتان و ویژگی های مختص به خودتان ، خطوط پیامکی انتخاب کنید .
ما در پیام رسون قصد داریم تا در این مقاله شما را با انواع خطوط و ویژگی های آنها آشنا کنیم ،پس تا پایان با سامانه پیام کوتاه شیراز همراه باشید .

 


 

انواع خطوط در سامانه پیام کوتاه شیراز: 


خطوط دلیور بیس : 
یکی از خطوطی که بین مردم خصوصا کسانیکه تازه میخواهتد برای کسب و کار خود شروع به تبلیغات از طریق ارسال پیامک  کنند ، خطوط دلیور بیس است .این خط با هزینه پایینی که دارد علاوه بر اینکه شما را مشتاق می‌کند که از پنل پیامک برای تبلیغات خود استفاده کنید به شما این امکان را می‌دهد که در صورت ارسال نشدن پیامک به مخاطب به هر دلیلی ، هزینه ای از پنل اس ام اس شما کسر نکند .
شما میتوانید برای اطلاع بیشتر مقاله آشنایی با خطوط دلیور بیس با پیام رسون را مطالعه کنید .

 

خطوط عمومی : 
این خط به صورت امانی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و با سر شماره های ۱۰۰۰، ۲۰۰۰ ،۳۰۰۰ می‌توان شروع به ارسال پیامک انبوه کرد .

 

خطوط اختصاصی : 
همان طور که از اسم آن پیداست ، این خط به صورت اختصاصی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و بر اساس نوع اپراتور ارائه دهنده قیمت گذاری می‌شود. 
یک وجه مشترک میان خطوط عمومی و اختصاصی اینست که هر دوی آنها ارسال به بلک لیست را ندارند و در صورت تبدیل شدن آنها به خط خدماتی ، اجاره ارسال به بلک لیست را دارند .
شما میتوانید برای اطلاع بیشتر مقاله خطوط عمومی و خطوط اختصاصی را مطالعه کنید .

 


 

 

خطوط ۹۰۰۰: 
این خط علاوه بر پرفروشترین یکی از محبوب ترین خطوط بین همه افرادی است که از پنل پیامک استفاده می‌کنند چراکه این خط برای ارسال به بلک لیست نیازی به خدماتی شدن ندارد و ارسال پیامک آن هم به صورت متنی بوده هم پیامک صوتی و با توجه به ویژگی های منحصر به فردی که دارد از تعرفه پایینی برخوردار است . و همین ویژگی ها باعث شده که اپراتور 9000 یکی از پرفروشترین خطوط  در نمایندگی سامانه پیام کوتاه شیراز باشد . 

 

برای خرید پنل پیامک از سامانه پیامک اینجا را کلیک کنید .

افزایش قیمت در بازار مسکن

کارشناس بازار مسکن با اشاره به اینکه قیمت مسکن طی سه سال گذشته با افرایش سرسام آوری روبرو بوده است، ادامه داد: زمانیکه این افزایش قیمت رخ داد به تبع آن قدرت خرید مردم با کاهش زیادی زیادی همراه شد و همین موضوع موجبات آن را فراهم آورد تا بازار مسکن به رکود عمیقی فرو رود و بر همین اساس نیز حجم معاملات نیز به کمترین میزان خود رسید، با توجه به این موضوع رکود بازار مسکن طی دو سال آینده نیز همچنان ادامه خواهد داشت. بر این اساس می‌توان گفت، با توجه به افزایش افزایش قیمت مسکن از یک سو و کاهش قدرت خرید مردم از دیگر سو، نمی‌توان رونقی را برای بازار مسکن حداقل در دوسال آینده متصور بود.
 
بر اساس آمار‌های منتشر شده در مورد وضعیت بازار مسکن، متوسط قیمت یک متر مربع مسکن در شهر تهران طی خرداد ماه به ۲۹ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان رسیده که نسبت به ماه قبل و مدت مشابه در سال قبل به ترتیب ۳ و ۵۶.۶ درصد افزایش یافته است.

از سوی دیگر معاونت بررسی اقتصادی اتاق بازرگانی نیز در گزارشی به وضعیت بازار مسکن پرداخته که نشان می‌دهد از خرداد ۹۸ تا خرداد سال جاری متوسط قیمت هرمترمربع واحد مسکونی در تهران افزایش حدود ۱۶۳ درصدی داشته و از ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به ۲۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسیده است.

مقایسه قیمت هرمترمربع واحد مسکونی و اجاره‌بها در تهران نشان می‌دهد که امید به خانه‌دار شدن در پایتخت رنگ باخته و شاید زندگی در شهرک‌های اقماری افراد را به رویای خانه‌دار شدن‌شان برساند. بر این اساس در سه سال اخیر و با جهش قیمت مسکن زمان خرید خانه در تهران با فرض پس‌انداز یک‌سوم دریافتی فرد، حدود ۸۳ سال و ۳ ماه خواهد بود، این میزان انتظار برای خرید خانه‌ای ۸۰ متری در منطقه ۱۸ است.

رشد قیمت مسکن به میزان افزایش تورم خواهد بود
مهدی سلطان‌محمدی کارشناس بازار مسکن با اشاره به اینکه اگر انتظارات تورمی با افزایش فزاینده‌ای روبرو نباشد بهای مسکن رشد خارج از قاعده‌ای نخواهد داشت، اظهار کرد: از حدود آبان ماه گذشته با توجه به پیروزی جو بایدن ریاست جمهوری آمریکا و امید برای احیای برجام، انتظارات تورمی در سطح جامعه تعدیل شد، در چنین شرایطی ترمز رشد افزایش قیمت مسکن نیز کشیده شد.

وی افزود: از زمانی هم که بایدن وارد کاخ سفید شد قیمت مسکن رشد آنچنانی را تجربه نکرد، این در حالی است که ما در ماه‌های اردیبهشت و فروردین حتی کاهش قیمت را نیز مشاهده کردیم هرچند که این کاهش در خرداد ماه جبران شد، اما در حالت کلی اگر شاهد اتفاق خارج از پیش‌بینی‌ای نباشیم قیمت مسکن تنها همپای تورم افزایش خواهد یافت.

سلطان محمدی با تاکید بر اینکه قیمت مسکن کاهش نخواهد یافت،یادآورشد: با توجه به اینکه ما در اقتصاد کشور با پدیده‌ای به نام تورم روبرو هستیم، قاعدتا با افزایش تورم قیمت مسکن نیز بالا خواهد رفت، همواره این اصل جاری بوده که قیمت مسکن متناسب با نرخ تورم با رشد مواجه می‌شود، اما طی چند سال اخیر رشد قیمت مسکن از رشد نرخ تورم پیشی گرفت، اما این روند به دلیل خوشبینی‌های که ایجاد شد در آبان ماه، متوقف شد و به نوعی ترمز رشد افسارگسیخته مسکن کشیده شد و اگر همچنان این خوشبینی‌ها وجود داشته باشد، قیمت مسکن با رشد ناگهانی دیگری روبرو نخواهد شد.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه اگر بخواهیم قیمت مسکن را کنترل کنیم باید در سیاست‌های اقتصاد، پولی و مالی حاکم بر کشور تجدیدنظر کنیم، اضافه کرد: یکی از مشکلاتی که باعث تورم رشد افسار گسیخته تورم و به تبع آن قیمت مسکن در طی سه سال اخیر شد، کسری شدید بودجه دولت بود، در صورتی که اگر دولت هزینه‌های خود را کاهش می‌داد، ما شاهد کسری بودجه بسیار شدید دولت نبودیم، از سویی این کمبود منابع از طریق خلق نقدینگی و چاپ پول جبران شد، در ادامه نیز این پول‌ها در بازار‌های مختلف از جمله مسکن سرازیر شدند و همین موضوع باعث جهش بی سابقه قیمت مسکن شد.

سلطان‌محمدی با اشاره به اینکه قیمت مسکن طی سه سال گذشته با افرایش زیادی روبرو بوده است، ادامه داد: زمانی که این افزایش قیمت رخ داد به تبع آن قدرت خرید مردم با کاهش زیادی زیادی همراه شد و همین موضوع موجبات آن را فراهم آورد تا بازار مسکن به رکود عمیقی فرو رود و بر همین اساس نیز حجم معاملات نیز به کمترین میزان خود رسید، با توجه به این موضوع رکود بازار مسکن طی دو سال آینده نیز همچنان ادامه خواهد داشت. بر این اساس می‌توان گفت، با توجه به افزایش افزایش قیمت مسکن از یک سو و کاهش قدرت خرید مردم از دیگر سو، نمی‌توان رونقی را برای بازار مسکن حداقل در دوسال آینده متصور بود.

این کارشناس بازار مسکن خاطرنشان‌کرد: دولت آینده باید تدابیر درست و مناسبی را برای اقتصاد کشور اتخاذ کند، تا شاهد اتفاقاتی که طی سه سال اخیر افتاد، نباشیم، اگر قرار باشد سیاست‌های پولی، مالی و اقتصادی سالیان اخیر در دولت آینده نیز اجرا شود، قدر مسلم ما اقتصاد باثباتی را نخواهیم داشت و دوباره تلاطمات اقتصادی تکرار خواهد شد، این در حالی است که اگر سیاست‌های مناسب و بهینه‌ای در دستور کار دولت قرار بگیرد،کنترل قیمت‌ها دربازار مسکن و همچنین حکمفرمایی آرامش در این بازار دور از انتظار نخواهد بود

گارانتی رضایت پیام رسون

گارانتی رضایت پیام رسون

9 تیر 1400 1984  0  0

ما در تیم  پیام رسون علاوه بر مهم بودن ارائه کیفیت خدمات به مشتریان همیشگی پیام رسون ، برایمان مهم است که مشتری با اطمینان کامل از پنل پیامک پیام رسون خرید کند . به همین منظور برای مشتریان خود گارانتی رضایت سامانه پیام کوتاه در نظر گرفته ایم .

 


 

گارانتی رضایت در نمایندگی سامانه پیامک شیراز بی قید وشرط بوده و در تمامی قرار دادها ذکر میشود و ما در نمایندگی پیامک تضمین میکنیم که مشتریان سامانه پیامک پس از خرید پنل پیامک خود ، در صورت نداشتن رضایت پس از 10 روز میتوانند به تیم پیام رسون اعلام کنند و از آنها درخواست بازگشت وجه خود را داشته باشند . 

 

 

ما با این بند قرار داد به شما ثابت میکنیم که رضایت مشتریان نمایدگی سامانه پیامک در اولویت قرار دارد پس با اطمینان کامل اقدام به خرید پنل پیامک از شیراز اس ام اس کنید .

جهت خرید پنل اس ام اس از سامانه اس ام اس اینجا را کلیک کنید .

09172172039