سامانه پیام کوتاه ،سامانه پیام کوتاه رایگان ،نمایندگی سامانه پیام کوتاه

سامانه پیام کوتاه ((پیام رسون)) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون

سامانه پیام کوتاه ،سامانه پیام کوتاه رایگان ،نمایندگی سامانه پیام کوتاه

سامانه پیام کوتاه ((پیام رسون)) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون

ارز کالاهای اساسی نرسید

رئیس‌جمهور دستور رسیدگی به مسئله تخصیص ارز را سال گذشته صادر کرد و بانک مرکزی از یک ماه گذشته، سیاست تخصیص مستقیم ارز را در دستور کار قرار داد، اما هنوز ارز کالاهای اساسی نرسیده است.

عدم تخصیص ارز به برخی از کالاهای اساسی مانند کود و سم، وارد چهارمین ماه شده است. برخی دیگر از کالاها مانند برنج، گندم و دارو نیز درصدی از ارز مورد نیاز را دریافت کرده‌اند و مطالبات ارزی آنها همچنان از سال گذشته باقی است.

به این ترتیب بخشی از کالاهای اساسی وارد شده در گمرک دپو شده تا بعد از تسویه کامل ارزی، آزاد شود و به بازار بیاید. نگرانی بازرگانان هم از دو جهت اهمیت دارد؛ نخست، تاثیری که عدم عرضه به‌موقع کالاها در بازار خواهد داشت و کمبودها افزایش قیمت‌ها را سبب شود و دوم، فسادپذیری کالاهایی که دست‌کم چهار ماه است در انبار گمرک مانده است.

پیش از این واردکنندگان، ارز مورد نیاز خود را پس از ثبت سفارش از صرافی‌های بازار متشکل دریافت می‌کردند که این فرآیند ثبت و تخصیص سیکلی چندماهه داشت، اما در بسته جدید ارزی قرار است بانک مرکزی مستقیما ارز را از صادرکننده خریداری کند و به واردکننده تخصیص دهد تا دوره تخصیص کوتاه شود.

اگرچه بسته ارزی برای راحت‌تر شدن کار تخصیص پیش‌بینی شده، اما فعالان حوزه با دیده بدبینی به آن نگاه می‌کنند. یکی از ادله‌های مهم بازرگانان، سابقه بدعهدی‌های بانک مرکزی در تخصیص‌هاست. از آنجا که ارز برخی کالاهای اساسی همچنان 28 هزار و 500 تومان است؛ تامین این ارز در بازار متشکل ممکن نیست و باید این ارز از سوی بانک مرکزی تامین شود، اما سابقه بانک مرکزی در تامین ارز این بخش با تاخیر و مشکلاتی همراه بوده است. به این ترتیب افرادی که تجربه تامین ارز از سوی بانک مرکزی را دارند، با نگرانی به بسته جدید ارزی نگاه می‌کنند.

از سوی دیگر برخی از فعالان می‌گویند در مدتی که از بسته جدید رونمایی شده، وضعیت تخصیص‌ها تغییری نکرده و فقط به دادن وعده بسنده شده است. بر این اساس فعالان حوزه تجارت می‌گویند احتمالا وضعیت ذخایر ارزی کشور نامطلوب است که حتی با تغییر سیاست‌ها نیز ارز واردکنندگان نرسیده است.

بانک مرکزی درحالی خرید و عرضه مستقیم ارز را به عنوان راه‌حل برون‌رفت از مشکل تامین ارز در نظر گرفته که پیشتر محسن شیراوند، معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی در نامه‌ای به بانک مرکزی تامین ارز از منابع غیرمطمئن را عامل مشکلات تخصیص دانسته بود.

او تاکید کرد بود: «تأمین ارز از محل ارزهای بانک تجارت عراق TBI و یورو مالک بانک ترکیه که تأمین و انتقال ارز از مسیر آنها با مشکلات و هزینه‌های سربار روبه‌رو است، در عمل سیاست دولت برای تنظیم بازار کالاهای اساسی را با مشکل روبه‌رو خواهد کرد. بدیهی است اجبار تأمین ارز کالاهای اساسی از محل‌های مذکور بدون ارزیابی میزان امکان اجرایی شدن آن، سیاست دولت را تحت‌الشعاع قرار خواهد داد و تبعیض بر علیه کالاهای اساسی به نفع سایر کالاها است که بدون محدودیت قادر به تأمین ارز بازار نیما خواهند بود.»

ورود مستقیم به حوزه ارز تجاری
محمدرضا فرزین، رئیس بانک مرکزی در ادامه سیاست‌های جدیدی که در بانک مرکزی اعمال کرده، چندی پیش از بسته جدید ارزی رونمایی کرد و گفت: «از این به بعد بانک مرکزی ارز را به‌طور مستقیم از صادرکننده‌ها خریداری کرده و به واردکننده‌ها خواهد فروخت تا هم هزینه‌ها کمتر شده و هم، زمان تامین ارز کوتاه‌تر شود.»

هنوز شش‌ماه از آمدن فرزین به بانک مرکزی نمی‌گذرد و او تلاش دارد تا فشار زیادی که ناشی از کمبود ارز است را به هر نحوی جبران کند و سامان دهد. او هرچند معترف است تشدید تحریم‌ها نقل و انتقال ارز را مشکل کرده، اما گفته میزان مبادلات ارزی کشور در سال گذشته بیش از ۱۸۰ میلیارد دلار بوده است. به نظر می‌رسد فرزین تلاش دارد تا دخالت‌های بانک مرکزی را در تخصیص ارز بیشتر کند و خود را متولی بی واسطه آن بداند. رئیس بانک مرکزی هفته گذشته صادرکنندگان، واردکنندگان و تولیدکنندگان را جمع کرد تا با آنها مشکلات حوزه تجارت خارجی کشور را بررسی کند. او در آن جلسه بعد از اعلام خبر دریافت مستقیم ارز از صادرکننده و فروش به واردکننده توسط این بانک گفت، اولویت بانک مرکزی پیش‌بینی‌پذیر کردن آینده اقتصاد و بازار برای فعالان اقتصادی است. فرزین اجرای سیاست ارز کالاهای اساسی و دارو از محل ارزهای دولت را مثال زد که به‌عقیده او ثبات را به بازار برگردانده و مانع از افزایش هیجانی نرخ شد. او برنامه‌های بلندپروازانه دیگری مانند راه‌اندازی سلف ارزی و سوآپ ارزی را نیز در سر دارد که قول اجرایی شدن آن را در آینده داده است.

رئیس بانک مرکزی اما بسته پیشنهادی خود در خصوص حل مشکلاتی که باعث طولانی شدن زمان تامین ارز شده را اینگونه توضیح داده است:‌ «برای کوتاه‌تر شدن زمان تامین ارز از این به بعد بانک مرکزی با حذف واسطه‌ها ارز را به‌طور مستقیم از صادرکننده‌ها خریداری کرده و با نرخ مشخص به واردکننده‌ها خواهد فروخت تا هم هزینه‌ها کمتر شده و هم زمان تامین ارز کوتاه‌تر شود.»

اما این یک طرف ماجرا است، در طرف دیگر واردکنندگان می‌گویند برای دریافت ارز همچنان درگیر مشکلات فراوان هستند. به عنوان نمونه واردکنندگان برنج توانسته‌اند از قانون ۹۰درصد در گمرک استفاده کرده و محصول خود را به هر صورت که شده در بازار عرضه کنند تا هم محصول برنج دچار مشکل نشود و هم قیمت آن بیشتر از این بالا نرود، اما آیا همه واردکنندگان از چنین قوانینی می‌توانند استفاده کنند؟

چهار ماه است ارز نگرفته‌ایم
اگرچه ارز دارو یا برخی از کالاهای اساسی حساس دست و پا شکسته تخصیص یافته اما برخی کالاهای اساسی هنوز درگیر تامین ارز هستند. محسن مخبری، عضو هیئت‌مدیره انجمن وارد‌کنندگان سم و کود در خصوص عدم تخصیص ارز به هم‌میهن گفت: «چهار ماه است که هیچ ارزی به واردکنندگان سم و کود داده نشده است.» او همچنین در خصوص بسته جدید سیاست ارزی بانک مرکزی عنوان کرد: «این سیاست‌ها به نظر می‌رسد در حد حرف بماند چون هیچ‌یک از مسئولان یکدیگر را قبول ندارند و هر روز یک بخشنامه صادر می‌کنند و دو ساعت بعد باطل می‌کنند و یا مقررات می‌گذارند اما اجرا نمی‌شود.» مخبری در خصوص اینکه در چهارماه گذشته چگونه خریدوفروش انجام داده‌اند، گفت: «به دلیل نرسیدن ارز بیکار نشسته‌ایم. این یعنی نابودی محصولات کشاورزی. هرچند دولت در اصلاح شرایط تاکید دارد، ولی من اصلا خوشبین نیستم و گمان می‌کنم اساسا ارزی وجود ندارد که شرایط با آن اصلاح شود. ما قبل از این نه به راحتی ولی دیر یا زود و کم و زیاد بالاخره ارز دریافت می‌کردیم، اما چهار ماه است که هیچ خبری نیست. متاسفانه به صراحت نیز اعلام نمی‌کنند که ارز نداریم و فقط با ما بازی می‌کنند.»

او در پاسخ به این سوال که عدم تخصیص ارز به سم و کود چه تاثیری بر کشاورزی امسال کشور خواهد گذاشت؟ عنوان کرد: «از هم‌اکنون گزارش‌های بسیاری به ما می‌رسد که محصولات آفت‌زده و خراب شده است و سم به دست مصرف‌کننده نرسیده و کود وجود ندارد. این روال باعث شده میزان محصول کاهش پیدا کند.»

سیاست دولت سازندگی
بی‌نظمی ایجادشده در نبود ارز بسیاری دیگر از محصولات وارداتی کشور که نیاز اولی و یا ثانویه مردم است را دچار مشکل کرده و معلوم نیست سیاست جدید ارزی بانک مرکزی می‌تواند این مشکل را با سرعت و قاطعیت حل کند یا خیر؟

با این حال محمد لاهوتی، عضو کمیته اقدام ارزی درباره تبعات تصمیم جدید بانک مرکزی گفته بود: «این دستورالعمل به‌نوعی حذف صرافی‌ها و وارد شدن بانک مرکزی به خرید ارز را کلید زد و اتفاقی بود که در سال ۷۴ به دلیل نوسانات ارزی در دولت سازندگی هم رخ داد. در شرایط کنونی، عدم امکان حواله به حساب‌های اشخاص در داخل مهیا نیست و مشکلاتی که انجام حواله و واریز وجه از خارج به حساب‌های بانک مرکزی و یا بانک‌هایی که با آن در ارتباط هستند، وجود دارد، این اجازه را نمی‌دهد. ضمن اینکه واریز وجه به حساب شرکت‌هایی که معرفی می‌شوند نیز به‌راحتی صورت نخواهد گرفت.»

او همچنین به این موضوع اشاره کرده که چون رقابتی وجود ندارد و تنها خریدار بانک مرکزی خواهد بود عملا مدیریت نرخ به دست او خواهد افتاد.

به نظر می‌رسد با این روش صرافی‌ها از دایره خارج خواهند شد اما اگر بانک مرکزی اجازه می‌داد صادرکننده و واردکننده با یکدیگر به نرخ توافقی برسند، مشکلات نیز کمتر می‌شد. با این حال محمدرضا فرزین به طرح خود اعتقاد زیادی دارد چراکه در توئیتی از فعالان بازار خواسته به بانک مرکزی تلفن بزنند و مشکلات خود درباره عدم تخصیص ارز را اطلاع دهند. حال باید دید این روند جدید بانک مرکزی می‌تواند مشکل صادر‌کننده و وارد‌کننده را حل کند یا گره دیگری به گره‌های اقتصاد ایران اضافه خواهد شد.

آشنایی با بازاریابی ویروسی با پیام رسون

آشنایی با بازاریابی ویروسی با پیام رسون

1402-02-29 20:10:19 13  0  0

جنگ بر سر دیده‌شدن هر روز بیشتر از دیروز شدت پیدا می‌کند! هر کسب‌وکاری تلاش می‌کند از طریق راه‌های مختلف، مشتریان را از دست رقبا برباید.

اینجاست که پای خلاقیت و نوآوری به میان کشیده می‌شود؛ چراکه کسب‌وکارها به چیزی نیاز دارند که مثل ویروس در همه‌جا پخش شود.

اما اصلاً بازاریابی ویروسی چیست؟ چه چیزی باعث می‌شود محتوای شما وایرال شود؟ چه نفعی برای شما دارد؟

پیشنهاد میکنم تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون همراه باشید تا شما را بیشتر با بازاریابی ویروسی آشنا کنیم . 

 


بازاریابی ویروسی چیست ؟:

«ویروس» به چیزی می‌گویند که به‌سرعت و به‌طور گسترده پخش می‌شود. بازاریابی ویروسی ترفندی است که صاحبان کسب‌وکار از عمد آن را به‌کار می‌گیرند؛ با این حال پیام موردنظر کاملا به‌صورت ارگانیک و طبیعی توزیع می‌شود. در این روش، کاربران خودشان انتخاب می‌کنند که محتوا را به اشتراک بگذارند. به عبارتی، بازاریابی ویروسی ریشه در بازاریابی دهان به دهان دارد. 

در واقع بازاریابی ویروسی یکی از استراتژی‌های بازاریابی است که برای دیده‌شدن یک محصول یا خدمت، به مخاطب متکی است. به زبان ساده‌تر، وقتی برند کمپین تبلیغاتی را اجرا کرد، کاربران صرفاً بر اساس علاقهٔ خود یا مفید دانستن آن برای دیگران، تصمیم می‌گیرند محتوای کمپین را با دیگران به اشتراک بگذارند. در نتیجه، آن محتوا علاوه‌ بر مخاطب هدف، به‌سرعت و بدون صرف هزینهٔ زیاد در دسترس افراد بیشتری قرار می‌گیرد و گسترهٔ وسیع‌تری از مخاطبان با برند آشنا شده و به آن علاقه‌مند می‌شوند.

همین موضوع به افزایش آگاهی از برند، جذب مشتریان بالقوه و فروش بیشتر منجر می‌شود با توجه به سرعت و سهولت به‌اشتراک‌گذاری محتوا در بستر شبکه‌های اجتماعی، این استراتژی بیشتر در همین فضا منتشر می‌شود.

 

 

عوامل موثر در بازاریابی ویروسی : 

در این قسمت به 6 عامل موثر در ویروسی شدن یا وایرال شدن را توضیح میدهیم : 

 

1- وجهه و اعتبار اجتماعی
این اصل به این مسئله اشاره می‌کند که اگر مردم دربارهٔ محصول یا خدمت شما صحبت کنند، چگونه به نظر می‌رسند؟ آیا وجههٔ آن‌ها صدمه می‌بیند یا برعکس، اعتبارشان افزایش پیدا می‌کند؟

 

2- محرک‌ها
زمانی وایرال می‌شوید که دربارهٔ شما حرف بزنند. غیر از این است؟ پس باید به فکر محرک‌هایی باشید که به مردم یادآوری کنید دربارهٔ شما حرف بزنند. به زبان ساده‌تر، شما نباید فقط به فکر طراحی یک پیام خارق‌العاده و خاص باشید، بلکه باید ببینید چه چیزی باعث می‌شود مخاطب در آینده، شما را دوباره به یاد بیاورد.

 

3- احساسات 

انسان بندهٔ احساسات است و با اشتراک‌گذاری احساسات خود با دیگران، سعی می‌کند با آن‌ها ارتباط برقرار کند.

پس بهتر است به‌جای اینکه روی ویژگی‌ها دست بگذاریم، سعی کنیم به‌گونه‌ای، احساسات مخاطبان را درگیر کنیم. البته نه هر احساسی، بلکه احساساتی را برانگیخته کنیم که به انجام عملی مشخص و اشتراک‌گذاری پیام ما منجر شود.

 

4- عیان و آشکار
وقتی ببینیم دیگران کاری را انجام می‌دهند، احتمالاً ما هم همان کار را انجام می‌دهیم. به زبان ساده‌تر، انسان به تقلیدکردن اعتیاد دارد!

 

5- مفید و کاربردی
مردم دوست دارند اطلاعات کاربردی و مفید را به دست دیگران برسانند. هرقدر ارزشی کاربردی و مفیدتر خلق کنید، احتمال همه‌گیری آن بیشتر می‌شود. کمک‌کردن به دیگران با وجههٔ اجتماعی هم در ارتباط است و باعث می‌شود مردم خوب به نظر برسند.

 

6- داستان‌ها

داستان‌ها و روایت‌ها از گذشته تا امروز، حاملان اصلی ایده‌ها به حساب می‌آیند. هزاران سال است که مردم برای درک موضوع‌های پیچیده، داستان‌ها و روایت‌ها را خلق می‌کنند.

مردم هم همیشه به داستان‌ها و روایت‌ها ( چه شنیدن آن‌ها و چه اشتراک‌گذاری آن‌ها ) علاقه دارند.

 


 

نقش سیستم پنل پیام کوتاه در بازاریابی ویروسی:
بازاریابی ویروسی از زمانی روی کار آمد که افراد از ایمیل برای به اشتراک گذاشتن محتوا با دوستانشان استفاده می‌کردند. در دنیای موبایل، این بازاریابی از طریق پیامک انجام می‌گیرد. در واقع استفاده ازپنل پیامکی توسط کاربران تلفن همراه بسیار شبیه به استفاده از ایمیل توسط کاربران لپ تاپ است؛ امکان ارتباطات جمعی، ارسال محتوا و اشتراک‌گذاری تصاویر در هر دو روش وجود دارد. اگر متن تبلیغاتی پیامک شده به خوبی عمل کند و به اندازه کافی جذاب باشد، پیامک شما دست به دست شده و کاربر پیشنهاد جذاب شما را برای دیگران نیز خواهد فرستاد.

از طرف دیگر حتی اگر این اتفاق نیفتد، با ارسال پیامک تبلیغاتی می‌توانید از مزایای وایرال مارکتینگ بهره‌مند شوید .

 

 

پیام رسون : 

در مقاله ای دیگر که در سایت سامانه پیامکی پیام رسون به ثبت رسید توضیح دادیم بازاریابی ویروسی چیست و چطور می‌توانید با استفاده از سامانه پیامکی و پنل پیام کوتاه کمپین‌های موفق وایرال مارکتینگ یا بازاریابی ویروسی را برگزار کنید. به‌طور خلاصه مهم‌ترین نکته در هر روش بازاریابی این است که در مدت زمان کوتاهی پیام تبلیغاتی خود را به مشتریان بالقوه‌تان برسانید. از این رو اس ام اس مارکتینگ نقش عمده‌ای در وایرال مارکتینگ داشته باشد. در پایان 

اگر سوالی در رابطه با بازاریابی ویروسی داشتید میتوانید با تیم پشتیبانی پیام رسون تماس گرفته و از آنها درخواست راهنمایی و کمک داشته باشید . 

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 

ضد میهن

تبدیل رسانه‌های داخلی به تریبونی برای تکرار مواضع آمریکا در عرصه سیاست خارجی یک الگوی آشنا در میان اصلاح‌طلبان است. 


به گزارش «وطن امروز» 5 سال از خروج یک‌جانبه دولت آمریکا از برجام می‌گذرد؛ خروجی که عملا به جوانمرگ شدن مهم‌ترین توافق میان تهران و واشنگتن منتهی شد. روایت‌های متعددی از این خروج و علل عدم برگشت آمریکا به آن به رغم روی کار آمدن دولت دموکرات بایدن منتشر شده است. با این حال آنچه در این 5 سال بارها به اثبات رسیده، بی‌اعتباری گزاره‌های سیاسی غرب‌گرایان درباره تعامل یا آنچنان که خود می‌گویند، تنش‌زدایی با آمریکا بود؛ چه روزی که در تابستان94 ظریف خروج آمریکا از برجام را غیرممکن و در صورت وقوع بی‌اثر خواند، چه بهار 97 پس از خروج آمریکا که روحانی مدعی عدم همراهی اروپا با خروج آمریکا شد و در نهایت روایت‌هایی که در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا طرح می‌شد، از جمله اینکه دموکرات‌ها بابت تعهد اخلاقی به برجام بازمی‌گردند. در این فضا اصلاح‌طلبان که همواره سفیدشویی آمریکا را به عنوان یک دستور کار سیاسی در صدر سیاست‌های رسانه‌ای‌شان قرار داده‌اند، در تمام این ایام مبلغ روایتی بودند که در آن ایران را مقصر خروج آمریکا از برجام تعریف کند؛ اصلی که حسن روحانی حتی در ایام حضور آمریکا در برجام نیز مدعی آن بود، تا جایی که در مناظره انتخاباتی سال96 عدم حصول نفع اقتصادی کلان برای ایران را معلول شعارهای ضداسرائیلی نوشته شده روی موشک‌های ایران خواند(!)، نزدیکان دولت نیز عدم سرمایه‌گذاری آمریکا در ایران را عامل خروج واشنگتن از برجام می‌خواندند، آن هم در حالی که آمریکا در توافق هسته‌ای سال 2005 تنها به تعلیق تحریم‌های ثانویه (که شامل روابط دیگر کشورها با ایران می‌شد) چراغ سبز نشان داده بود. جریان اصلاحات در یک دهه گذشته در 3 مقطع مذاکرات هسته‌ای در دولت روحانی (حدفاصل 92 تا 94)، توافق هسته‌ای (94 تا 97) و در نهایت دوره خروج آمریکا از این توافق (از سال 97 تاکنون) همواره به عنوان تریبونی در جهت منافع امنیتی آمریکا، روند مذاکرات و سیاست خارجی ایران را تحلیل می‌کرد. 
برای نمونه تیتر مشهور روزنامه «شرق» با عنوان «امضای کری تضمین است» را می‌توان یک شاهد مثال از این رویه دانست؛ تیتری که بعدها مدیر مسؤول این روزنامه اصلاح‌طلب به اغراق‌آمیز بودن آن برای تغییر فضا به نفع توافق اقرار کرد.


* آرزوهای آمریکایی هم‌میهن
تبدیل رسانه‌های داخلی به تریبونی برای تکرار مواضع آمریکا در عرصه سیاست خارجی یک الگوی آشنا در میان اصلاح‌طلبان است. در جدیدترین این موارد اما روزنامه اصلاح‌طلب «هم‌میهن» در شماره روز سه‌شنبه خود عملا یک گام جلوتر رفته و آرزوهای برآورده نشده آمریکا در سال‌های اخیر را به عنوان یک نسخه نجات‌بخش تجویز کرده است. این روزنامه در گزارشی با تیتر «توافق جامع منطقه‏‌ای به‌ جای برجام» که به صورت مشترک از سوی مشاور ارشد سابق وزارت خارجه آمریکا و معاون سابق نماینده ویژه دولت بایدن برای امور ایران نوشته شده است، با اشاره به نامطلوب بودن توافق هسته‌ای سال2015 برای آمریکا و لزوم اخذ تعهدات گسترده‌تر و طولانی‌مدت‌تر از ایران، نسخه «توافق جامع منطقه‌ای» را روی میز گذاشته است.
ناکافی بودن برجام، اسم رمز آشنای دموکرات‌ها پس از پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2020 بود. بر این مبنا دولت جدید آمریکا ضمن محکوم کردن لفظی خروج دولت ترامپ از برجام، گزینه ایده‌آل‌ برای حصول امتیازات مدنظر واشنگتن را در یک توافق دیگر جست‌وجو می‌کرد؛ توافقی که ضمن تمدید و افزایش محدودیت‌های هسته‌ای ایران، محدودیت‌های جدیدی به کشورمان در حوزه موشکی و منطقه‌ای نیز تحمیل می‌کند. در این میان پیش‌دستی ایران با گسترش سطح غنی‌سازی‌هایش در چارچوب قانون «اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران» باعث شد آمریکا با عقب‌نشینی از این طرح، وارد مذاکره برای بازگشت به تعهدات سال 2015 شود؛ قانونی که در عمل باب مذاکره و عقب‌نشینی طرف آمریکایی را باز کرد.

عدم همراهی طرف خارج شده از برجام با مطالبات ایران برای تضمین عدم خروج مجدد از این قانون و سیاست زیاده‌خواهانه آمریکا سرانجام مذاکرات میان ایران و 1+4 را در وین به بن‌بست رساند. با این حال نویسندگان آمریکایی مقاله «توافق جامع منطقه‏‌ای به‌ جای برجام» مطالبات بحق ایران را «لجبازی ایرانی‌ها» که باعث «شکست احیای برجام» شد خواندند. انتشار ترجمه این مقاله به عنوان تیتر یک روزنامه «هم‌میهن» نشان از مشترک بودن قرائت این روزنامه اصلاح‌طلب با این روایت آمریکایی دارد.
در ادامه این مقاله با اشاره به اینکه «برنامه هسته‌ای ایران پیشرفته‌تر از آن است که محدودیت‌های موقت و اقدامات شفاف بتواند نگرانی‌های غرب و اسرائیل را کاهش دهد»، توافق موفق مستلزم اخذ «تضمین‌هایی از ایران درباره چشم‌انداز قدرت منطقه‌ای‌اش» و تحمیل مقررات دائمی علیه فعالیت‌های هسته‌ای ایران دانسته شده است. به عبارت دیگر مجموعه عوامل محدودکننده جدیدی در حوزه هسته‌ای و منطقه‌ای به ایران تحمیل می‌شود.


* انشای استعماری اصلاح‌طلبان
هرچند جراید اصلاح‌طلب کارنامه طویلی در تکرار ایده‌های آمریکا به عنوان نسخه نجات‌بخش دارند اما این گزارش را می‌توان یک انشانویسی صریح در چارچوب غالب کردن نسخه واشنگتن بر ایران دانست. سوای ضدملی بودن چنین رویه‌ای که البته مسبوق به سابقه است، همراهی با چنین نسخه‌ای در شرایطی که آمریکا قدرت اجماع‌سازی سابق خود علیه ایران را از دست داده است، نشان از سطح بیگانگی غرب‌گرایان داخلی از واقعیات صحنه بین‌الملل دارد. 
اصلاح‌طلبان در یک دهه اخیر حیات سیاسی خود را وابسته به روشن ماندن چراغ تعامل با آمریکا تنظیم کرده‌اند و به همین خاطر حتی در برهه‌هایی که آمریکا نیز حاضر به نشستن پای میز مذاکره نبوده، نظام را به خاطر عدم مذاکره مورد حمله قرار داده‌اند. در چنین فضایی استیلا پیدا کردن مشی ضدملی در فهم مناسبات بین‌المللی همواره امری جاری بوده اما در مورد اخیر اصلاح‌طلبان عملا تبدیل به توجیه‌کنندگان زیاده‌خواهی آمریکا شده‌اند.

تاثیر تورم روی پنل پیامکی

تاثیر تورم بر روی پنل پیامکی

1402-02-19 20:54:31 12  0  0

اینکه این روزها تورم در کشور بیداد می‌کند بر هیچ کس پنهان نیست و معضلی شده که پیر و جوان ، مجرد و متاهل ، زن و مرد را درگیر خود کرده و هر خانواده ای که تمام تلاش خود را می‌کند که بتواند از پس این تورم ها بر بیاید .

حال در این بین افرادی که با وجدان باشند و بخواهند به هم وطنان خود کمک کند سعی می کند که با حداقل سود به مشتریان خود ، ارائه خدمت داشته باشند تا بتوانند در این روزهای سخت و طاقت فرسا کمکی به هم نوع خود کرده باشند .

 


 

از آن جایی که سامانه پیام کوتاه شیراز همیشه به عنوان ارزانترین پنل پیام کوتاه ایران شناخته شده است باز هم قصد دارد که با وجود تورم های پیش آمده و برای جلوگیری از چندگانگی در تعرفه پیامک و برای افزایش رضایت مشتریان خود این بار نیز پنل پیامک خود را با ضریب 1/2 دهم درصد ارائه دهد و مثل همیشه شمایی که می خواهید برای کسب و کارتان از پنل پیامکی بهره ببرید و تبلیغات پیامکی داشته باشید می توانید خرید پنل پیامک ارزان را از نمایندگی سامانه پیام کوتاه پیام رسون داشته باشید .

اما باید به یک نکته توجه داشته باشید و آن هم این است که این تعرفه برای ارسال های بالک و بیش از هزار مورد می باشد و بدیهی است در صورتی که ارسال پیامک شما کمتر از این تعداد باشد ارسال پیام کوتاه شما با خطا مواجه خواهد شد .

 


پیام رسون 

سامانه پیام کوتاه پیام رسون در نظر دارد جهت جلوگیری از ایجاد چندگانگی در تعرفه پیامک و همچنین افزایش رضایت مشتریان تعرفه ی رقابتی با ضریب 1/2 ارائه نماید با این وجود پیام رسون ارزان ترین سامانه پیامکی ارائه دهنده ی خدمات پیام کوتاه در کشور و با کیفیت ترین سامانه دقیقا شبیه به گذشته مسیر خود را ادامه میدهد . 

با توجه به پنل مورد خرید شما کاربران عزیز تعرفه ی پایه ی شما از این پس همان تعرفه ی ارسال پیام کوتاه خواهد بود. برای مثال شخصی که پنل  پیامک رایگان  پیام رسون را انتخاب کرده باشد از کلاس تعرفه ی D با تعرفه ی پایه 140 ریال بهره مند خواهد شد در نتیجه این کاربر می تواند پیام های خود را با این تعرفه ارسال نماید و همچنین شخصی که دارای نمایندگی پنل پیامکی ویژه است میتواند پیام های خود را با تعرفه 100 ریالی ارسال نماید.

 

ارزان ترین سامانه و تعرفه ی پیام کوتاه و با کیفیت ترین ارسال پیامک را با ما تجربه کنید.

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 

آشنایی با چهار عمل اصلی بازاریابی درونگرا با پیام رسون

آشنایی با چهار عمل اصلی بازاریابی درونگرا با پیام رسون

1402-01-31 17:58:48 31  0  0

از ابتدای پیدایش بازاریابی درونگرا، متخصصان آن را به چهار مرحله جذب مخاطب، تبدیل به دنبال کننده، نزدیک شدن و تبدیل به مشتری و در نهایت شاد کردن و جلب رضایت او تقسیم می کردند. اما در سال های اخیر، بازاریابی درونگرا سه مرحله ای شده است. در واقع مراحل ۲ و ۳ یکی شده و با عنوان تعامل  عنوان می شود. 

اما ما در این مقاله که در سایت سامانه پیام کوتاه شیراز به ثبت رسیده است به توضیح جداگانه هر 4 مرحله میپردازیم . 

تا پایان با نمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون همراه باشید . 

 


 

چهار عمل اصلی بازاریابی درون گرا : 

 

1- جذب کردن:
در بازاریابی درونگرا هدف ما این نیست که به هر فردی بگوییم بفرمایید و وارد سایت ما شوید. هدف از قبل مشخص است. مشتری وفادار . کسی که محصول ما را دوست دارد و یا محصول ما می تواند نیاز و مشکل او را برطرف کند.

در اینجا بعضی از ابزارهای مهم برای جذب مخاطب هدف به سایت را به شما معرفی میکنیم  :

- وبلاگ: بازاریابی درونگرا با وبلاگ نویسی شروع می شود. وبلاگ بهترین راه جذب مخاطب واقعی برای کسب و کار شماست. باید محتوایی بنویسید که مخاطب هدف شما به دنبال آن است، نیازی از او را برآورده و یا مشکلی از او  را رفع می کند. برای انتخاب محتوای وبلاگ خیلی دقیق عمل کنید. تیر اول را دقیق بزنید.


- سئو: بازاریابی یعنی در زمان درست در جای درست قرار گرفتن. همه ما می دانیم امروز مردم برای پیدا کردن محصول یا خدمتی که می خواهند جستجو می کنند. پس بهترین مکان جایی نیست جز نتایج اول موتورهای جستجو. گوگل بی رقیب آن هاست. به دقت کلمات کلیدی کسب و کار خود را مشخص کنید. صفحات مختص به هر کلمه را به درستی بهینه کنید. محتوای مناسب موتورهای جستجو ایجاد کنید و البته محتوای کاربر محور. لینک سازی ها را نیز به درستی انجام دهید. با این موارد شما در بهترین مکان قرار خواهید گرفت.برای اطلاع بیشتر از سئو میتوانید این مقاله ها را مطالعه کنید . آشنایی با سئو 1 ، آشنایی با سئو 2 ، آشنایی با سئو 3 ، آشنایی با سئو 4 

 

- صفحات: صفحات شما، نمای فروشگاه دیجیتالی شماست. پس بهترین تصویر را برای سایت خود بسازید. صفحات سایت خود را به درخواست مشتریان ایده آل خود بهینه کنید و سایت خود را چراغ روشنی برای مخاطبان خود تبدیل کنید.


- شبکه های اجتماعی : استراتژی درونگرای درست این است که محتوای شاخص ایجاد کنید و آن را به درستی توزیع کنید. یکی از مهم ترین مکان های توزیع محتوا شبکه های اجتماعی است. شبکه های اجتماعی جایی است که مخاطبان شما در آنجا زمان خود را سپری می کنند. اگر به دنبال مکان درستی هستید، شبکه های اجتماعی را فراموش نکنید.

 

- پنل پیامکی : از اجرای اولین کمپین های تبلیغاتی که در آن از استراتژی پیامکی استفاده شده سالهاست که می‌گذرد و این بدان معناست که این روش بسیار موثر عمل کرده و همواره مشاغل جدید با خلاقیت و کاربردهای متفاوت از تبلیغات پیامکی استفاده می کند و همواره توانسته اند نتیجه بسیار خوبی از پنل پیامکی داشته باشند .

 

 

2- تبدیل کردن :
هنگامی که شما بازدید کنندگان سایت خود را جذب کردید ، قدم بعدی تبدیل آن ها به دنبال کننده است.این کار به وسیله جمع آوری اطلاعات تماس آن ها صورت میگیرد. این جمع آوری اطلاعات میتواند به صورت ایمیل باشد یا باشگاه مشتریان یا پنل پیام کوتاه . اطلاعات تماس مهمترین نکته برای بازاریابی آنلاین است چراکه میتوانید تمامی خبرها را از طریق ارسال اس ام اس اطلاع دهید که آسان ترین راه است.

بنابراین برای اینکه مخاطبان شما با میل و رغبت اطلاعات خود را در اختیار شما قرار دهند نیاز دارید یک محتوای با ارزش به آنها ارائه دهید.

بعضی از مهمترین ابزار های تبدیل بازدید کنند به دنبال کننده:

 

- دستگاه ذخیره شماره موبایل : برای اینکه مخاطب به دنبال کننده تبدیل شود ، آن ها باید یک فرم پر کنند و اطلاعاتشان را ثبت نمایند.( برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله دستگاه ذخیره شماره موبایل چیست را مطالعه کنید . ) 


- لینک یا دکمه فراخوان : این مورد دکمه یا لینکی استکه شما میتوانید در پایین متن پیامک خود قرار دهید  که بازدید کنندگان را تشویق به کلیک کردن کنید این لینک میتواند ورود به هر چیزی باشد مثل سایتتان یا یک هدیه از سمت شما به بازدیدکنندگان مثل دانلود یک کتاب یا شرکت در یک وبینار.  اگر در این قسمت خوب فعالیت نکنید نمیتوانید دنبال کننده بوجود آورید.


- صفحات فرود : زمانی که بازدید کنندگان بر روی لینک شما کلیک میکنند به صفحه فرود هدایت میشوند.صفحه فرود جایی که وعده ی داده شده در دکمه فراخوان برآورده می شود و جایی است که تیم فروش شما با اطلاعات ثبت شده بازدید کننده آماده بحث و گفت و گو با آن ها هستند . هنگامی که بازدید کننده برای اولین بار فرم موجود در صفحه فرود را برای اولین بار پر میکند ، بازدید کننده به دنبال کننده تبدیل می شود.

 

 

3- نزدیک شدن: 
شما در مسیر درستی قرار دارید. بازدید کننده های درست را جذب کرده اید و دنبال کننده هایی مناسب را بوجود آورده اید، اما اکنون وقت آن است که آن دنبال کننده ها را به مشتری تبدیل کنید. اما چگونه می توانید این کار را به بهترین نحو انجام دهید؟ ابزارهای بازاریابی مهمی وجود دارند تا در این مرحله به شما کمک کنند تا دنبال کننده های مناسب را در بهترین زمان تبدیل به مشتری کنید.

ابزارهای تبدیل به مشتری شامل موارد زیر هستند:

- مدیریت ارتباط با مشتری( CRM): جزئیات تمام مخاطبین، شرکت ها و معاملات در قیف تبدیل (قیف فروش) را کنترل کنید، و به راحتی در زمان مناسب با مخاطب مناسب روبرو شوید. سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) فروش را آسان تر می کند. در واقع این سیستم به شما کمک می کند تا اطلاعات مناسب را در دسترس داشته باشید تا با اهداف مناسب تری در هر کانال روبرو شوید .


- گزارش چرخه فروش : چگونه می توانید متوجه شوید که کدام فعالیت بازاریابی بهترین دنبال کننده ها را ایجاد کرده است؟ آیا تیم فروش شما به طور موثر آن دنبال کننده ها را تبدیل به مشتری می کند؟ ادغام با CRM به شما کمک می کند تا وضعیت تیم های بازاریابی و فروش خود را بهتر تحلیل کنید.


- ایمیل: اگر یکی از مخاطبین شما بر روی دکمه فراخوان یا لینک شما کلیک کند، صفحه فرود را بررسی و فرم آن را تکمیل نماید، یا فایلی از شما دانلود نماید و هنوز آمادگی تبدیل به مشتری را نداشته باشید چه کار خواهید کرد؟ مجموعه ای از ایمیل ها با تمرکز بر محتوای مناسب و مربوط می توانند اعتماد ایجاد کنند و کمک کنند تا مخاطبین شما آمادگی بیشتری برای تبدیل شدن به مشتری را داشته باشند.


- اتوماسیون بازاریابی : این فرآیند شامل ساخت ایمیل مارکتینگ (بازاریابی ایمیلی) و ساخت دنبال کننده با توجه به نیازها و دوره ی هر مرحله از لید است. به عنوان مثال، اگر یک مخاطب در گذشته یک جزوه را در یک موضوع دانلود کرده است ، شما باید به آن مشتری تعدادی ایمیل مرتبط با آن موضوع ارسال نمایید. ولی اگر آنها در توئیتر شما را دنبال کردند و صفحات مشخصی را در سایت شما دنبال کرده اند، شما باید پیامتان را با توجه به آن نیاز ها تغییر دهید.

 

 

4- شاد کردن: 
روش درونگرا تماماً به معنی تولید محتوای شاخص به مخاطبین است، چه آن ها بازدید کننده،دنبال کننده یا مشتریتان باشند. اینکه کسی برای شما چکی را نوشته (محصولی از شما خریداری کرده است) است بدان معنا نیست که شما می توانید آن را فراموش کنید. شرکت هایی که از بازاریابی درونگرا استفاده می کنند در تلاش برای ایجاد ارتباط بیشتر با مشتری و ایجاد رضایت و با خوشبینی خوب، به دنبال تبدیل مشتریان کنونی به افرادی هستند که تبلیغ محصول و شرکت آن ها را انجام دهند.

ابزارهایی که برای شاد کردن مشتریان استفاده می شود شامل موارد زیر هستند:

- نظرسنجی ها: بهترین روش برای این که بدانید مشتریان شما چه می خواهند این است که از آن ها بپرسید! از پاسخ ها و نظرسنجی ها استفاده کنید تا مطمئن شوید که به مخاطبین چیزی ارائه می دهید که آن ها به دنبال آن هستند.


- فراخوان های هوشمندانه: این به معنای ارائه پیشنهاد های متفاوت متناسب با وضعیت پرسونای هر مخاطب است.


-متن هوشمندانه: ارائه محتوای مناسب و شاخص به مشتریانتان با توجه به علایق آن ها در اولویت است.به آن ها کمک کنید تا به اهدافشان برسند و همزمان محصولاتی را آماده کنید که ممکن است به آن علاقه مند شوند . 


- کنترل در شبکه های اجتماعی: مکالمات شبکه های اجتماعی که به شما مربوط است را دنبال کنید. به سوالات،لایک ها، دیسلایک ها و کامنت های مشتریانتان گوش دهید، و با محتوای مناسب به آن ها کمک کنید .

 


 

استراتژی های بازاریابی درون گرا : 
استراتژی های بازاریابی درونگرا که موجب جذب مخاطبان مورد نظر شما و خریداران می شود، به ساخت و توسعه محتوا گره زده شده است. برای رسیدن به مخاطب خود، با تولید و انتشار محتوا شروع کنید – مثل مقاله های وبلاگ، محتواهای پیشنهادی، و رسانه های اجتماعی – که ارزشی را برای مخاطب ایجاد می کند. مثلا در خصوص استفاده از محصول محتوا تولید کنید، و یا اطلاعاتی درباره اینکه راه حل شما برای حل چالش آن ها چیست بنویسید، از  تجربه و رضایت مشتریان فعلی بگویید، و در خصوص تخفیفات و طرح های تشویقی مطالبی ارائه دهید.

اگر می خواهید در بحث جذب مخاطب در بازاریابی درونگرا عمیق تر فکر و عمل کنید، محتواهای تولیدی را با استراتژی های سئو بهینه کنید. استراتژی سئو شما را ملزم می کند که کلمات کلیدی خاص و عبارت های مرتبط با محصول و خدمات خودتان، چالش هایی که شما برای مشتریان حل کرده اید، و راه های کمک به مخاطبان خودتان را هدف گذاری کنید.

این کار باعث می شود محتوا و اطلاعات شما به صورت ارگانیک و طبیعی در نتایج جستجوی گوگل (SERP) برای افرادی که این اطلاعات را جستجو می کنند ظاهر شود – این افراد دقیقا مخاطب و مشتری هدف کسب و کارتان هستند.

 

 

پیام رسون : 

در این مقاله شما را چهار عمل اصلی برای بازاریابی درونگرا آشنا کردیم . 

به جرات میتوان گفت مباحث مرتبط با بازاریابی درون گرا بسیار گسترده است طوری که میتوان مقاله های متعددی در رابطه  با آن نوشت . لیکن تیم تحریره سامانه پیامکی پیام رسون سعی کرده به اصلی ترین نکات اشاره کند و بهترین راه کارها را در اختیار همراهان همیشگی سامانه پیامکی شیراز قرار دهد . 

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید .