ایران تلنت برای پیوستن شرکتها و صنایع مختلف بازار کار ایران به جمع کارفرمایان خود، تخفیف ویژه در نظر گرفته تا آنها بتوانند به سادگی به یک و نیم میلیون رزومه افراد متخصص دسترسی داشته باشند و نیروی متناسب با شرکت خود را استخدام کنند.
برای پیوستن به جمع کارفرمایان ایران تلنت کلیک کنید
به باور بسیاری از کارشناسان و کارفرمایان نیروی انسانی ارزشمندترین دارایی هر سازمان و نهاد است. اما امروز جذب نیروی انسانی کارآمد و توانمند بنابر دلایل مختلف به یکی از چالشیترین معضلات سازمانها تبدیل شده است. در سالهای اخیر، بارها و بارها در مورد مشکلات اقتصادی جامعه و تاثیر آن بر شرکتها و صنایع صحبت شده است؛ اما آنچه که در کنار این مشکلات، موجب نگرانی مدیران و مسئولان شرکتها شده مسئله نیروی انسانی است؛ بحران ناتوانی در جذب نیروی انسانی توانمند توسط شرکتها.
اما علیرغم همه مسائل و چالشها در این زمینه، نیروهای متخصص و کارآمد در ایران هنوز کم نیست و مهم شیوه یافتن آنها و نحوه اتصال به سازمان است. روشهای جذب نیروی قدیمی دیگر مثل درج آگهی در روزنامههای سراسری دیگر موثر نیست و همزمان با پیشرفت تکنولوژی ابزارهای کاریابی نیز دچار تحولات اساسی شده و بسیاری از کارجویان در بازار کار ایران از پلتفرمهای مبتنی بر تکنولوژی برای رفع نیازهای خود استفاده میکنند. یکی از اصلیترین پلتفرمهای کاریابی در ایران وب سایت «ایران تلنت» است که اولین و باسابقهترین مجموعه در این زمینه به شمار میآید.
جذب نیروی انسانی متخصص دیگر چالش نیست!
ایران تلنت به عنوان مرجع اصلی کاریابی در ایران، بستری حرفهای برای ارزیابی و جستجوی متخصصین فراهم کرده و بانک اطلاعاتی جامعی از بهترینهای بازار کار ایران را در اختیار دارد. ایران تلنت برای کمک به حل مشکل نیروی انسانی شرکتها این بانک اطلاعاتی را در اختیار کارفرمایان قرار میدهد تا به سادگی بتوانند از بین نیروهای متخصص موجود در بازار کار، جستجو کنند و از بین افراد کارکشته و حرفهای، نیروی مناسب سازمان خود را جذب کنند. تا کنون بسیاری از شرکتهای ایران در صنایع مختلف، از شرکتها و کارخانجات بزرگ گرفته تا استارتاپها و شرکتهای کوچک، از خدمات ایران تلنت بهره گرفتهاند و علیرغم تمام چالشهای موجود، مسئله نیروی انسانی خود را یک بار برای همیشه حل کردهاند.
در حال حاضر 15 هزار شرکت ایرانی و خارجی با دسترسی به بیش از یک و نیم میلیون رزومه افراد متخصص در مشاغل مختلف، نیروهای خود را از طریق وبسایت ایران تلنت جذب میکنند. هر روز نیز به تعداد این شرکتها اضافه شده و کارجویان تازه اضافه شده به بازار کار نیز به واسطه حضور طیف گسترده از شرکتهای ایران در ایران تلنت، ترجیح میدهند شغل آینده خود را از طریق این وب سایت پیدا کنند.
چرا شرکتهای معتبر از ایران تلنت استفاده میکنند؟
تنوع گستردگی خدمات ایران تلنت یکی دیگر از دلایلی است که شرکتهای ایرانی را بیشتر ترغیب کرده تا از این طریق نیروی انسانی مورد نظر خود را جذب کنند. از اعلام میزان متوسط پرداختی حقوق شرکتها به متخصیص در ردههای سازمانی مختلف گرفته تا برگزاری آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی و دهها خدمات متفاوت دیگر، باعث شده تا شرکتها با اطمینان بیشتری نیروی متخصص خود را جذب کنند.
خرید بسته های استخدامی با تخفیف ویژه
فرصت ویژه برای پوستن به کارفرمایان ایران تلنت
ایران تلنت که با 18 سال سابقه در این زمینه، بزرگترین مرجع استخدامی کشور به شمار میآید، در راستای تسهیل ارائه خدمات خود به شرکتها و کارفرمایان، 20 درصد تخفیف برای شرکتها و صنایعی که برای اولین بار اقدام به خرید بستههای استخدامی کنند، در نظر گرفته است. این شرکتها میتوانند ضمن دریافت بستههای استخدامی متناسب با نیاز شرکت خود، از خدمات پشتیبانی اختصاصی بهرهمند شوند و به صورت رایگان نیز مشاورههای لازم را دریافت کنند.
ایران تلنت مرجعی عالی برای دستیابی به رزومه بهترینهای بازار کار ایران و استخدام آنهاست و اغلب شرکتها و صنایع معتبر ایران از خدمات استخدامی آن استفاده میکنند. حضور در ایران تلنت این فرصت را برای کارفرمایان فراهم میکند تا آنها به سادهترین شکل ممکن به بهترین متخصصین بازار کار ایران دسترسی داشته باشند و بنابر معیارها و ارزشهای سازمانی خود، آنها را جذب کنند
تبلیغ یک وسیله است برای بازاریابی است برای کمک به خلق ، وفادار سازی و حفظ شناسه (برند ) .
تا به حال به این فکر کرده اید که چرا برخی کمپین های تبلیغاتی موفق میشوند که در ذهن ما باقی بمانند و بقیه فراموش میشوند؟ البته که شانسی در میان نیست و این ماندگاری تنها نتیجه تلاش و همکاری دقیق بین اجزای تئوری و عملی آن کمپین تبلیغاتی است ،چراکه در دنیای امروز همه افراد با دنیای وسیع رسانه ها و تبلیغات عجین شده اند و هر فردی زمان زیادی را صرف تبلیغات میکند.
اگر میخواهید از راز موفقیت این افراد آگاه شوید تا پایان این مقاله با پیام رسون همراه باشید .
روانشناسی تبلیغات چیست ؟
اگر بخواهیم روانشناسی و تبلیغات را با یک پل به هم ارتباط دهیم، قطعا وسط این پل ذهن انسان قرار دارد .
روانشناسی و تبلیغات هر دو روی ذهن افراد تاثیر ویژه ای دارد . در واقع اگر بخواهیم روانشناسی تبلیغات را تعریف کنیم بدین صورت باید گفت که روانشناسی تبلیغات تلفیقی از متغیرهای مختلف است که سعی میکند گرایشات ذهنی مصرف گرایی و روانشناسی را در مخاطبان خود پیش بینی کند .پس این موضوع را در نظر بگیرید که تبلیغات یکی از کارهایی است که دشواری های زیادی دارد چراکه با استفاده از تبلیغات باید توانست در ذهن مخاطبان نفوذ کرد و آنها را طوری متقاعد کرد که احساس کنند به آن کالا یا خدمات نیاز دارند و برای دستیابی به آن کالا یا خدمات برنامه ریزی کنند و یک حس جدید در مخاطب ایجاد شود که با خرید آن کالا یا استفاده از آن خدمات حس و حال بهتری را دارند و این حس پیروزی و غلبه بر نیازهای درونی باعث شود که احساس کنند به یک وجود کامل تر تبدیل شده اند .
پس هر چقدر کمپین تبلیغاتی ماهرترین باشند ، میتوانند بهترین محتوا و رسانه را برای پروموت و تولید محتوای اثر گذار انتخاب کنند .
اما اصل مطلب برای تبلیغات اینست که نباید تمام پول و هزینه ی خود را صرف یک نمونه تبلیغ کرد و به قول معروف نباید تمام تخم مرغ ها را در یک سبد گذاشت . پس اگر از تبلیغ های تلویزیونی و یا بنرها استفاده میکنید حتما در کنار آن از بهترین روش تبلیغ که همان ارسال پیامک توسط پنل پیامک میباشد هم استفاده کنید چرا که شما با ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه ،خودتان را به مشتری یادآوری میکنید و مشتری برای پیدا کردن شما فقط باید به لیست پیامک های دریافتی خود مراجعه کند .
نمایندگی پیامک با ارائه بهترین پیشنهادات و راهنمایی ها سعی میکند شما را در رسیدن به موفقیت یاری کند و با ارائه پنل پیامک و تعرفه های متناسب و ارائه اپراتور ۹۰۰۰ که یکی از محبوب ترین اپراتورها میباشد تا پایان این راه با شما خواهد ماند .
جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید.
آمارها نشان میدهد؛ بالاخره پس از یک سال، بار دیگر بازده بورس از سایر بازارها پیشی گرفته است. طبق این اطلاعات سهامداران در مردادماه امسال بهطور میانگین 15.5درصد سود کردهاند که این میزان سود بیشتر از بازده سایر بازارهاست.
به گزارش همشهری، روند نزولی بورس که از مرداد ماه پارسال شروع شده بود، از تیرماه امسال همزمان با مشخص شدن نتایج سیزدهمین دوره انتخابات ریاستجمهوری متوقف شد. این روند نزولی که نزدیک به یک سال بهطول انجامید، چند ماه مانده به انتخابات ریاستجمهوری در ابتدای سالجاری تشدید شده و حتی سهامداران را دچار نوعی انفعال کرده بود؛ بهطوری که حجم معاملات بازار سهام در چند ماه نخست سال، بهطور بیسابقهای کاهش یافته بود و در برخی روزها ارزش روزانه کل معاملات بورس و فرابورس جمعا به 5تا 7هزار میلیارد تومان میرسید. این در حالی است که سال قبل در روزهای رشد روزانه بین 20تا 25هزار میلیارد تومان سهام، در بازار دادوستد میشد و حتی در برخی روزها ارزش روزانه معاملات به 35هزار میلیارد تومان هم رسید. این اطلاعات نشان میدهد که تعیین تکلیف شرایط سیاسی و مشخص شدن نتایج انتخابات ریاستجمهوری تأثیر زیادی در کاهش انفعال سهامداران داشته است؛ بهطوری که بلافاصله بعد از پایان انتخابات ریاستجمهوری ارزش معاملات بازار سهام با رشد مواجه شد و این روزها سهامداران روزانه در حدود 20هزار میلیارد تومان سهام دادوستد میکنند؛ گویی سهامداران در انتظار تعیین تکلیف انتخابات ریاستجمهوری بوده اند. این خروج از ابهام همچنین منجر به پیشی گرفتن بازده سرمایهگذاری در بورس از سایر بازارهای سرمایهگذاری شد و برخی تحلیلگران حتی بر این باورند که با رفع سایر ابهامات سیاسی، این پتانسیل که نقدینگی بیشتری وارد بازار سهام شود و منجر به رشد بیشتر بازده بورس شود وجود دارد.
بازده بازارها
آمارها نشان میدهد که شاخص کل بورس تهران که بیانگر میزان بازده سرمایهگذاری در بورس است، در مردادماه امسال 204هزار واحد افزایش یافته است. این بهمعنای آن است که سهامداران بورس در مردادماه امسال بهطور میانگین، 15.5درصد سود کردهاند؛ این در حالی است که سرمایهگذارانی که در این مدت سکه خریدهاند، جمعا 14درصد سود کردهاند. قیمت هر سکه در مرداد ماه امسال با یک میلیون و 500 هزار تومان افزایش از10میلیون و 650هزار تومان به 12میلیون و 150هزار تومان رسیده است. قیمت دلار نیز بهعنوان یکی از بازارهایی که مورد توجه سرمایهگذاران است، در پایان مرداد ماه امسال با 2900تومان افزایش از 24هزارو 650تومان به 27هزارو 550تومان در رسیده است. این مسئله به این معناست که بازده سرمایهگذاری در بازار ارز 11.7درصد بوده است. بازده سرمایهگذاری در بازار ارز درحالی کمتر ازسایر بازارها بوده که این بازار، خود محرک رشد سایر بازارها است؛ به این معنا که اغلب داراییها همگام با رشد قیمت دلار، با افزایش مواجه میشوند. علت کمتربودن میزان رشد دلار در مقایسه با سایر بازارها این است که این بازار تحت کنترل سیاستهای نظارتی بانک مرکزی است و از نوسانهای بیش از حد در این بازار جلوگیری میشود. آمارهای غیررسمی همچنین نشان میدهد که سطح عمومی قیمتها در بازار مسکن نیز در مرداد امسال بهطور میانگین بین یک تا 3درصد افزایش یافته است و نقدینگی فعلا تمایل چندانی برای ورود به بازار مسکن ندارد.
پیشبینی آینده
کارشناسان اعتقاد دارند؛ روند بازده بازارها در ماههای آینده به سیاستهای اقتصادی دولت جدید و تنشهای دیپلماتیک ارتباط دارد. هرکدام از این مولفهها میتواند منجر به رشد یک یا همه بازارها شود.
آنطورکه تحلیلگران میگویند، ثبات اقتصادی در دولت جدید میتواند منجر به رفع ابهامات در بورس و رشد شاخصها شود؛ اما در عین حال افزایش تنشها در حوزه سیاستگذاری اقتصادی به بازار سرمایه صدمه میزند. اغلب فعالان بازار سرمایه از دولت سیزدهم انتظار دارند که اجازه دهد بازار سرمایه مطابق مکانیسمهای خود حرکت کند. در چنین شرایطی کارشناسان بر این باورند که اگر سیاستهای اقتصادی در دولت جدید بهگونهای دنبال شود که سایه ابهامات از بازار سرمایه رفع شود، شاخصهای بورس به رشد خود ادامه خواهند داد و نقدینگی بیشتری به سمت بورس هدایت میشود. از سوی دیگر برخی پیشبینیها حاکی از آن است که قیمت ارز تحتتأثیر رشد تورم که عاملی برای کاهش ارزش پول ملی است، در ماههای آینده با افزایش مواجه خواهد شد. افزایش کسری بودجه دولت و رشد نقدینگی خود محرکی برای رشد تورم هستند و این عامل میتواند در ماههای آینده قیمت دلار را تحتتأثیر قرار دهد. نکته مهمتر اما سرنوشت مذاکرات هستهای در وین است. چنانچه به هر دلیلی مذاکرات هستهای در وین به بن بست برسد و تحریمها تشدید شود، امکان رشد قیمت دلار وجود دارد. از نظر تکنیکی این پتانسیل وجود دارد که قیمت دلار، تحتتأثیر محرکهای سیاسی از مرز 30هزار تومان عبور کند.
محمد خبری زاد، یک کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه پیشبینی این است که میانگین قیمت دلار در بازار آزاد مابین ۲۸ تا ۳۲ هزار تومان باشد، گفت: بر این اساس؛ شاخص بورس حداقل ۱۰ تا ۲۰ درصد ظرفیت رشد دارد. بهگفته او، اگر اتفاق سیاسی غیرمنتظرهای رخ دهد، با وضعیت فعلی نقدینگی و وضعیت سیاسی بهنظر میرسد که شاخص بین ۱۰ تا ۲۰ درصد دیگر برای صعود ظرفیت دارد. علی یوسفیان، یک کارشناس دیگر بازار سرمایه هم گفت: بهنظر میرسد بازار سهام به این نتیجه رسیده که اتفاقات مثبتی در آینده رخ میدهد و نگاه خوشبینانهای به آینده دارد، اما هنوز اینکه چه اتفاق مثبتی در راه خواهد بود مشخص نیست. بهگفته او، اگر روند کنونی بازار ادامه داشته باشد شاخص طی 2 تا 3 ماهه آینده به 2 میلیون واحد خواهد رسید. او اضافه کرد: برخلاف گذشته که صنایع صادرات محور مورد توجه قرار میگرفت، هماکنون بیشتر توجهها به شرکتهای غیرصادراتی است، شاید این موضوع به نگاه رئیسجمهور برگردد که نگاه به داخل دارد، اما دقیق نمیتوان درباره آن نظر داد. داوود رزاقی، یک کارشناس دیگر بازار سرمایه هم درباره روند رو به رشد بازار سهام گفت: صحبت رئیسجمهوری در مراسم تنفیذ درخصوص ایجاد ثبات در معاملات بورس ازجمله مسائل با اهمیت و تأثیرگذاری تلقی میشود که نشان از درجه اهمیت این بازار برای دولت دارد. این اظهارات توانست بار دیگر اعتمادها را برای سرمایهگذاری در بورس بازگرداند و شاهد ورود نقدینگیهای در اختیار مردم به این بازار باشیم. بهگفته او، این مسئله که دولت بهدنبال اعتمادسازی در بین مردم برای سرمایهگذاری در بورس است، بهعنوان مسئلهای مهم در بین مردم برای ورود دوباره نقدینگیها به این بازار تلقی میشود.